Gå til innhold

Lånekassen - Vilkår ikke oppfylt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser på lånekassen at det står "Vilkår ikke oppfylt" og under står det "Lærestedet melder fra om opptak automatisk til Lånekassen." 

Har betalt semesteravgift, fått semesterkort, er oppmeldt og godkjent for undervisning og eksamen. Når melder lærestedet i fra? Er det en dato? Har andre samme meldingen eller er det oppstått et problem? Studerer ved UiO. I fjor gikk alt gjennom med en gang, så har ikke opplevd dette før. 

Anonymkode: 1d9f7...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

samme her, står ikke oppfylt fra lærested men flere i klassen har fått grønt allerede..... prøvd å sende mail men enda ikke fått svar. har du funne ut noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på den siste delen, at skolen skal bekrefte.. Så sist gang fikk jeg utbetalt 7 august fra lånekassen, kan være de sender bekreftelse til neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk semesterregistrert meg i går på dagen, avgiften er betalt for lenge siden. Gikk inn på lånekassen istad, og da stod det plutselig alle vilkår oppfylt og første utbetaling er 3 august. Trodde ikke det hendte noen oppdateringer før tidligst mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varierer fra skole til skole, men noen skoler er ufattelig treige. UiB brukte nesten 14 dager på å melde inn til lånekassen i fjor, mens skolen jeg går på nå meldte meg inn dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, rosahelikopter skrev:

Fikk semesterregistrert meg i går på dagen, avgiften er betalt for lenge siden. Gikk inn på lånekassen istad, og da stod det plutselig alle vilkår oppfylt og første utbetaling er 3 august. Trodde ikke det hendte noen oppdateringer før tidligst mandag. 

På denne tiden av året jobber saksbehandlerne i SO og Lånekassen 7 dager i uka.

Anonymkode: 1b1a8...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På denne tiden av året jobber saksbehandlerne i SO og Lånekassen 7 dager i uka.

Anonymkode: 1b1a8...480

Jeg svarte på hi sitt spørsmål, om at det gikk fort. SO har ikke noe med min søknad å gjøre, da dette gikk via søknadsweb for lokalt opptak til videreutdanning hos uia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI er litt over et år gammelt, så håper TS har fått svar allerede:P

Anonymkode: 47aea...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...