Gå til innhold

Sandra Lyng Haugen


elisaday

Anbefalte innlegg

Gjest medeus
Den 16. juni 2016 at 14.25, elisaday skrev:

Er det bare jeg som har et problem med henne? 

Naiv blondine fra Nord-Norge, som synger surt, kler av seg så snart hun kan, og tjener penger på å pushe nettspill på spillavhengige. Hun irriterer like mye som en innpåsliten veps når hun vil ha meg til å spille bort pengene mine, og jeg kan aldri få skrudd av radioen fort nok om de spiller amatørmusikken hennes. 

Hvorfor lager de fleste norske popfolkene så elendig musikk? Innspillinger som virker uferdig og haltende, med dårlig lydbilde og lettvinte arrangementer og vokalister som synger sjelløst og tafatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Den 18.6.2016 at 22.43, medeus skrev:

Naiv blondine fra Nord-Norge, som synger surt, kler av seg så snart hun kan, og tjener penger på å pushe nettspill på spillavhengige. Hun irriterer like mye som en innpåsliten veps når hun vil ha meg til å spille bort pengene mine, og jeg kan aldri få skrudd av radioen fort nok om de spiller amatørmusikken hennes. 

Hvorfor lager de fleste norske popfolkene så elendig musikk? Innspillinger som virker uferdig og haltende, med dårlig lydbilde og lettvinte arrangementer og vokalister som synger sjelløst og tafatt.

cl:klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er mobilen hennes hacket? Noen viste meg et nakenbilde av henne. Hun tar bilde av seg selv, men skjuler ansiktet. Vet hun disse bildene er ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2016 den 14.25, elisaday skrev:

Er det bare jeg som har et problem med henne? 

Har hun gjort deg noe, eller irriterer du deg over at hun ikke kan synge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Har hun gjort deg noe, eller irriterer du deg over at hun ikke kan synge?

Nei og ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, orfeus skrev:

Har det ikke vært stille rundt henne en stund?

Når man blir sitert med noe man skrev i 2016 så har det vært stille en stund.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, elisaday skrev:

Når man blir sitert med noe man skrev i 2016 så har det vært stille en stund.... 

Nå så jeg datoen! Det må være fansen som lurker rundt i disse førjulstider 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg elsket henne i idol og fikk meget vondt på hennes vegne når hun fortalte om spiseforstyrrelsene.

mistet all respekt når hun ble “frisk” ,for å så kaste alle klærne, og drite i alt hun grein over for en liten stund siden. Så drive med reklame for betting, wow fuck alle andre enn meg selv liksom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...