Gå til innhold

Sandra Lyng Haugen


elisaday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rainy
5 minutter siden, elisaday skrev:

Er det bare jeg som har et problem med henne? 

Hvorfor har du et problem med henne? Jeg synes hun virker veldig søt, og et godt forbilde for unge jenter.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe problem med henne, og hun interesserer meg heller ikke nevneverdig. Men hun framstår unektelig som litt naiv, det skal hun ha ;-)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duh. Alle som noen gang har vært slem mot meg blir uthengt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det liksom greit at Sandra har utnyttet menneskers problemer for å tjene penger via utenlandske spilleselskaper i flere år, for så å uttale seg om psykiske lidelser og pga dette ønsker hun ikke lenger å fronte slike tiltak?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja jeg har ikke et problem med henne, men jeg skjønner heller ikke hvorfor hun er kjendis. Men den følelsen sitter jeg med ovenfor ganske mange av disse kjendisene 🙄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke noe problemer med henne. En figur som ses i media av og til, det er alt. Hun kan visst synge også, sies det. Jeg har ikke noe spesielt hverken for eller i mot henne. Hun virker som en søt, ung dame. Husker jeg leste en gang at hun ble mobbet og plaget som yngre på skolen. Fikk da litt mer medfølelse med henne, og synes det er tøft at hun har nådd såpass langt til tross for denne byrden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er søt, men hvor mange ganger kan man "åpenhjertig fortelle om probleme sine" i media før folk blir lei? ... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg reagerer på er at hun tydeligvis har hatt psykiske plager i årevis, men først nå, som det er fokus på temaet velger å "stå frem" med disse psykiske plagene og begrunner slutten på samarbeidet med spilleselskaper pga dette. Hun har vel tjent nok da, med tanke på at hun har frontet online spilling i årevis og tjent graps med penger på det. Nå er dette en " ting i tiden " og hun slenger seg hyklerisk på.

Endret av elisaday
Feilskriving
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rainy skrev:

Hvorfor har du et problem med henne? Jeg synes hun virker veldig søt, og et godt forbilde for unge jenter.

 

Jada. Det er et norsk forbilde å reklamere for spilleautomater på nett.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rainy skrev:

Hvorfor har du et problem med henne? Jeg synes hun virker veldig søt, og et godt forbilde for unge jenter.

 

Hvis du er et menneske som promoterer spilling på nett så forstår jeg kommentaren din ☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke fordra henne. Dobbeltmoralsk i mine øyne. Blablabla om at hun ikke liker kroppsfokus, mye greier om at hun har slitt med spiseforstyrrelser, men å kle av seg i egne videoer og spille på sex? Så lenge det gir penger i kassa kan man åpenbart gjøre det meste. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sandin skrev:

Kan ikke fordra henne. Dobbeltmoralsk i mine øyne. Blablabla om at hun ikke liker kroppsfokus, mye greier om at hun har slitt med spiseforstyrrelser, men å kle av seg i egne videoer og spille på sex? Så lenge det gir penger i kassa kan man åpenbart gjøre det meste. 

Takk!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Virker tilgjort barnslig, hun et vel 30 eller noe men har taktene til en 4 åring. Er bare merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato

http://www.vg.no/rampelys/musikk/sandra-lyng/sandra-lyng-jeg-har-valgt-aa-sette-meg-selv-til-side/a/23714062/

Jeg vet ikke om journalisten har sitert henne feil, men nå har hun i hvert fall valgt å sette seg selv til side. Fokusere på andre, altså. Likevel handler det om at "jeg hadde det sånn, jeg følte det sånn, jeg opplevde det sånn" hele tiden. Stadig vekk er hun i media pga et eller annet hun har slitt med. Og i "Sandra usensurert" gikk det i det samme. Faktisk likte jeg henne godt FØR jeg så henne i den serien, men nå er inntrykket mitt av henne ikke særlig positivt. Flott at noen kan stå frem og fortelle at de har slitt, men jeg synes dette overskygger fokuset på musikken hennes. En dyktig artist lar musikken tale for seg selv, mens Sandra bruker media til å få fokus på seg og sine issues. Det hjelper heller ikke å snakke sårt om spiseforstyrrelsen sin, for så å lage musikkvideoer i undertøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...