Gå til innhold

Harry Potter fan her? Er jeg gal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg synes du er gal, ts. Men hvem er ikke det? Selv har jeg 200 kokebøker, samlemani på Hèrmes skjerf og er ivrig husbygger på Sims 3. Vi har alle vår greie som vi er besatt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk samler på værre ting enn det. Harry Potter er jo en kjempe bra bokserie og filmene er fine de også. Syntes det er helt innafor å beholde det jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke harry potter, men rollespille bøker, andre bøker, hundebøker, drager, disneyfigurer, puslespill og World of warcraft "postkort" på veggen over pc'en. Jeg har Totoro bamse på pulten og figurer i vindu. Og folk og familie kan tro og tenkte hva de vil. Jeg liker det, så greit er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

2 minutter siden, Sjørosa skrev:

Nei gal er du ikke.

Og har du ikke vært her anbefaler jeg deg virkelig å oppleve dette. Kan ikke beskrives med ord:

https://www.universalorlando.com/Theme-Parks/Wizarding-World-Of-Harry-Potter.aspx

Det er drømmen :( har så lyst til å dra dit. -ts

Anonymkode: b9053...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. juli 2016 at 19.31, AnonymBruker skrev:

Det er drømmen :( har så lyst til å dra dit. -ts

Anonymkode: b9053...7d5

Det viktige, ts, er at du er voksen nok til å be folk rykke og reise når de finner på tåpeligheter. Og her i livet så er det slik at vi alle er eksperter på en ting: å være oss selv. Om noen er freidige nok til å si at å "være voksen" er å samle på sykler heller enn dukker (eller bøker, eller hagenisser) eller at det er sånn at når man krysser 25 så er det ikke ok å leke, så ber man dem passe sine egne saker. Du er ts. Og hva det innebærer har du selv blankofullmakt til å bestemme. Har du lyst til å male huset ditt lilla, kle deg i hogwarts-antrekk og løpe rundt i nabolaget så er det helt ok. Det er ikke ok å mobbe noen fordi de tar det valget, eller noe annet valg som kun angår deg selv. Så av deg og slekta er det du som er ok. :blomst: 

 

å samle på noe er supernormalt. Å blande seg i hva voksne folk bruker som dekor i stua er ikke verken høflig eller normalt...

Anonymkode: ccd9a...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...