Gå til innhold

Andrea Badendyck


LolitaGirl

Anbefalte innlegg

På 28.11.2017 den 12.57, alida2017 skrev:

9 av 11 siste innlegg på bloggen hennes akkurat nå inneholder spons, reklame eller affiliateslenker!

Helt sykt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Gjest Happyface87

Synes alle bør sjekke ut innlegget om kameler og hvordan de utnyttes av turistene! Ser VG og snappet innlegget opp. Flott av Andrea!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Andrea er en søt jente. Men hun skriver hun er opptatt av dyrevelferd. Hvorfor bestiller hun da zoo og kamel riding tur? Det er velkjent at dyr i zoo, parker og kameler som blir brukt for å frakte turister lider. Det er ikke noe nytt og revolusjonerende. Andrea ble også advart av lesere på bloggen at hun ikke burde støtte dem ved å kjøpe billett fordi dyrene har det dårlig. Allikevel valgte hun å dra. Jeg vet ikke om Andrea er dum og naiv, eller bare bryr seg for å få oppmerksomhet. Men det er uansett mye uvitenhet og blindhet i bilde, når man ikke vet at dyrene har det dårlig på steder de fungerer som underholding for mennesker. Og når hun tillegg ble advart av leserne, for så å bli "sjokkert"... merkelig 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Happyface87 said:

Synes alle bør sjekke ut innlegget om kameler og hvordan de utnyttes av turistene! Ser VG og snappet innlegget opp. Flott av Andrea!!

Hvorfor dro hun dit i utgangspunket, som den store dyreelskeren hun fremstår seg selv burde hun vite at man IKKE drar på slike ting i utlandet, hun ble også advart på bloggen av leserne på forhånd. Er bra hun skriver om dette og belyser saken med den maken hun som blogger har. Men dette er noe hun burde vite, og ikke støtte denne dyrehagen med å kjøpe billett. Andrea er også turist, så dyrene ble like mye utnyttet av henne som kjøpte billett...

Endret av jentefranorge
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, jentefranorge said:

Jeg synes Andrea er en søt jente. Men hun skriver hun er opptatt av dyrevelferd. Hvorfor bestiller hun da zoo og kamel riding tur? Det er velkjent at dyr i zoo, parker og kameler som blir brukt for å frakte turister lider. Det er ikke noe nytt og revolusjonerende. Andrea ble også advart av lesere på bloggen at hun ikke burde støtte dem ved å kjøpe billett fordi dyrene har det dårlig. Allikevel valgte hun å dra. Jeg vet ikke om Andrea er dum og naiv, eller bare bryr seg for å få oppmerksomhet. Men det er uansett mye uvitenhet og blindhet i bilde, når man ikke vet at dyrene har det dårlig på steder de fungerer som underholding for mennesker. Og når hun tillegg ble advart av leserne, for så å bli "sjokkert"... merkelig 

Hun var også i Sør-Afrika med SE for noen år siden og koste med løver på en gård. 

 

Endret av Solivagant
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hun ikke lei den evige gulbrune fargen i ansiktet?! Ser ikke pent ut å gå rundt slik i Norge midtvinters.

Mulig jeg bare er gammel og sur. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest goldlion

Nå reklamerer hun på snapchat med 50% på botox, restylane osv. for alle som er russ i år. Dette er ikke OK. At hun synker så lavt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, goldlion skrev:

Nå reklamerer hun på snapchat med 50% på botox, restylane osv. for alle som er russ i år. Dette er ikke OK. At hun synker så lavt. 

Det er skikkelig ille! Borde ha vært lovverk som regulerte å reklamere for botox og restylane.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var lov og reklamere for botox siden det var et legemiddel. Kun for fillers, som «hvem som helst» kan kjøpe. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jævler som vokser opp idag, botox og restylane allerede i russetida. At det går an å reklamere for sånt, etter så mye snakk om bloggere og påvirkning ovenfor lesere. Idiot. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier i kommentarfeltet at tilbudet ikke gjelder botox og fillers da, men vipper og negler og sånn.

Det stod jo ikke «50% avslag på botox og restylane woohooo!» på snapstoryen? Mange sånne plasser har både behandlinger som vipper, negler, voksing og så botox og restylane. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Kjente henne seriøst ikke igjen på promobildet til Farmen. Sier jo litt om hvor redigerte alle bilder på sosiale medier er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2018 den 13.39, Nettroll skrev:

Kjente henne seriøst ikke igjen på promobildet til Farmen. Sier jo litt om hvor redigerte alle bilder på sosiale medier er.

Kjente henne godt igjen, jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagens artikkel i VG:

https://www.vg.no/rampelys/i/BJKnMQ/farmen-andrea-23-om-skjoennhetspresset-rumpa-mi-skal-vaere-som-den-er

 

»Jeg følte jo det gikk litt langt da jeg begynte å google neseoperasjon. Da måtte jeg ta meg selv i hva jeg egentlig drev med.»

Men på bilder ser det jo tydelig ut som at nesen er operert? Hva med å være ærlig:

https://imgur.com/a/KrpXVN6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...