Gå til innhold
LolitaGirl

Andrea Badendyck

Anbefalte innlegg

Bottega
På 28.11.2017 den 12.57, alida2017 skrev:

9 av 11 siste innlegg på bloggen hennes akkurat nå inneholder spons, reklame eller affiliateslenker!

Helt sykt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bambi1995

Ikke likt henne på noen år nå. I tillegg har hun blokkert meg på instagram uten grunn :fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jentefranorge

Hun er flott jente, men for en kjedelig blogg. Bare reklame 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Happyface87

Synes alle bør sjekke ut innlegget om kameler og hvordan de utnyttes av turistene! Ser VG og snappet innlegget opp. Flott av Andrea!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jentefranorge

Jeg synes Andrea er en søt jente. Men hun skriver hun er opptatt av dyrevelferd. Hvorfor bestiller hun da zoo og kamel riding tur? Det er velkjent at dyr i zoo, parker og kameler som blir brukt for å frakte turister lider. Det er ikke noe nytt og revolusjonerende. Andrea ble også advart av lesere på bloggen at hun ikke burde støtte dem ved å kjøpe billett fordi dyrene har det dårlig. Allikevel valgte hun å dra. Jeg vet ikke om Andrea er dum og naiv, eller bare bryr seg for å få oppmerksomhet. Men det er uansett mye uvitenhet og blindhet i bilde, når man ikke vet at dyrene har det dårlig på steder de fungerer som underholding for mennesker. Og når hun tillegg ble advart av leserne, for så å bli "sjokkert"... merkelig 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jentefranorge
1 hour ago, Happyface87 said:

Synes alle bør sjekke ut innlegget om kameler og hvordan de utnyttes av turistene! Ser VG og snappet innlegget opp. Flott av Andrea!!

Hvorfor dro hun dit i utgangspunket, som den store dyreelskeren hun fremstår seg selv burde hun vite at man IKKE drar på slike ting i utlandet, hun ble også advart på bloggen av leserne på forhånd. Er bra hun skriver om dette og belyser saken med den maken hun som blogger har. Men dette er noe hun burde vite, og ikke støtte denne dyrehagen med å kjøpe billett. Andrea er også turist, så dyrene ble like mye utnyttet av henne som kjøpte billett...

Endret av jentefranorge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Hei2016-2

Hon som gjorde reklam for et lejon-park för et tag sen... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solivagant
4 hours ago, jentefranorge said:

Jeg synes Andrea er en søt jente. Men hun skriver hun er opptatt av dyrevelferd. Hvorfor bestiller hun da zoo og kamel riding tur? Det er velkjent at dyr i zoo, parker og kameler som blir brukt for å frakte turister lider. Det er ikke noe nytt og revolusjonerende. Andrea ble også advart av lesere på bloggen at hun ikke burde støtte dem ved å kjøpe billett fordi dyrene har det dårlig. Allikevel valgte hun å dra. Jeg vet ikke om Andrea er dum og naiv, eller bare bryr seg for å få oppmerksomhet. Men det er uansett mye uvitenhet og blindhet i bilde, når man ikke vet at dyrene har det dårlig på steder de fungerer som underholding for mennesker. Og når hun tillegg ble advart av leserne, for så å bli "sjokkert"... merkelig 

Hun var også i Sør-Afrika med SE for noen år siden og koste med løver på en gård. 

Endret av Solivagant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hippyskippy

Blir hun ikke lei den evige gulbrune fargen i ansiktet?! Ser ikke pent ut å gå rundt slik i Norge midtvinters.

Mulig jeg bare er gammel og sur. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden