Gå til innhold

Andrea Badendyck


LolitaGirl

Anbefalte innlegg

5 timer siden, lottelise21 skrev:

Jeg digget Andrea sin blogg den tiden hun lå på førsteplass på blogglistene i sånn 2009 osv. Da skrev hun om ting de fleste jenter på den tiden var opptatt av. Leser fortsatt bloggen, men nå er jeg veldig sjeldent innom. Synes hun har tapt seg noe voldsomt. 

Synes det er rart. Bloggen er jobben hennes, og hun skriver ofte hvor mye jobb det egentlig er. Men hvordan kan det være mye jobb for hun? Hun legger ut et par innlegg i uken, og da er det som regel enten annonseinnlegg, outfits eller om hva hun skal gjøre den dagen. Aldri noen personlige innlegg, aldri noen dypere innlegg og aldri noen innlegg det ser ut som hun har lagt ned mye tid på.

Er også spent på å se hvordan det blir nå som hun skal flytte til Los Angeles i August (?). Synes hun tar seg ekstra mye tid fra bloggen når hun reiser/er på ferie, så lurer på hvordan hun kommer til å løse det. Når man har en blogg om hverdagen og livet sitt burde man vel ihvertfall kunne skrive innlegg om seg selv, ikke bare hva man har spist og hva vi lesere burde kjøpe.

Skjønner at jeg kanskje virker som en bitter bloggleser akkurat nå, men det er jeg egentlig også. Når hun lever av oss lesere burde vi kunne forvente mer. Det mener nå ihvertfall jeg.

Helt enig. Virker som om hun er ganske lei av blogglivet, men fortsetter for inntektens skyld. Derav en såpass halvgjort jobb. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11
6 timer siden, Solivagant skrev:

Helt enig. Virker som om hun er ganske lei av blogglivet, men fortsetter for inntektens skyld. Derav en såpass halvgjort jobb. 

Samme tenker jeg. Bloggen er gørrkjedelig og synes det er rart hun i det hele tatt er på topplisten. Bloggen var så mye bedre før, men virker som hun er lei blogglivet, men holder det gående pga inntekten ja. Gidder nok ikke å skaffe seg en ordentlig jobb når hun fortsatt kan leve av bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Rose11 skrev:

Samme tenker jeg. Bloggen er gørrkjedelig og synes det er rart hun i det hele tatt er på topplisten. Bloggen var så mye bedre før, men virker som hun er lei blogglivet, men holder det gående pga inntekten ja. Gidder nok ikke å skaffe seg en ordentlig jobb når hun fortsatt kan leve av bloggen.

Nettopp. Skjønner virkelig ikke hvordan hun holder seg på topplisten så dårlig som bloggen har blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det går mye i det samme. Kjedelig og uinspirerende. Tydelig at hun er lei. Leste bloggen før, men det er jo ingen utvikling siden da. Rart at hun holder seg på topplisten. Folk klikker seg inn av gammel vane? Skulle også ønske hun ikke photoshoppet så mye. Pen jente, men det hele blir så.... kunstig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun postet nylig et innlegg om at hun kanskje skal utdanne seg til sykepleier! Slik at hun kan starte opp en kosmetisk salong. Tror dere det blir noe av? Hun kommer i alle fall til å få seg en realitetssjekk når hun skal ha praksis på studiet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
30 minutter siden, Fju skrev:

Hun postet nylig et innlegg om at hun kanskje skal utdanne seg til sykepleier! Slik at hun kan starte opp en kosmetisk salong. Tror dere det blir noe av? Hun kommer i alle fall til å få seg en realitetssjekk når hun skal ha praksis på studiet. 

Nei. Hun blir aldri ferdig med studiene virker det som. Gammel er hun nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rose11 skrev:

Nei. Hun blir aldri ferdig med studiene virker det som. Gammel er hun nå?

Hun er 22. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fju skrev:

Hun er 22. 

Har hun fortsatt ikke klart å bli ferdig med videregående? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JessicaL skrev:

Har hun fortsatt ikke klart å bli ferdig med videregående? 

Nei, men sånn er det for mange. Skjønner at det kan ta litt tid for henne som tjener gode penger og liker å gjøre noe hele tiden. MEN så er det jo godt å bare bli ferdig og deretter kose seg og starte på studie når man vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Onbothsides

Greit å være toppblogger uten å gidde å blogge. Særlig uten å bry seg om å si at man tar en ferie fra skriving, for så sikker å komme med et møkkakjedelig innlegg om at hun trengte litt fri, fra skrivingen som tar maks 2-3 timer hver dag. 

Nesten bedre å skrive utrolig kjedelig innlegg da, slik som Isabel gjør feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en helt elendig blogger. Hun skulle jo liksom ha en utfordring som gikk ut på å poste 2 innlegg om dagen (skulle bare mangle da dette er jobben hennes) men nå har det jo gått over 10 dager siden siste innlegg. Skulle ha kommet over 20 innlegg by now. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo være drittlei av å blogge. Livet hennes er jo nøyaktig det samme som det var for 5 år siden. Hvor henter man inspirasjon tilslutt liksom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
11 minutter siden, LeilaS skrev:

Lever hun i det hele tatt av bloggen når hun blogger så liter så lite?

Jeg skjønner hva du prøver å si. Forøvrig tro jeg hun nylig ble Side2-blogger så tror hun lever godt av å ikke gjøre en dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg skjønner hva du prøver å si. Forøvrig tro jeg hun nylig ble Side2-blogger så tror hun lever godt av å ikke gjøre en dritt. 

Heldig som tjener penger uten å måtte blogge noe særlig. Bloggen er kjedelig og hun blogger lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
4 minutter siden, LeilaS skrev:

Heldig som tjener penger uten å måtte blogge noe særlig. Bloggen er kjedelig og hun blogger lite.

Det varer nok ikke lenge, snart to uker uten innlegg og kan faktisk ikke huske at hun utmerker seg med noe som helst. Hun er veldig pen, men å vise bilder av hva du handler på butikken og hotellrom er utrolig kjedelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutes ago, LeilaS said:

Heldig som tjener penger uten å måtte blogge noe særlig. Bloggen er kjedelig og hun blogger lite.

Åpenbart at den bloggen kun eksisterer enda på grunn av pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noe markedsverdi må hun vel ha fortsatt da. Skjønner ikke hvordan noen i det hele tatt gidder å klikke seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun deler jo absolutt ingenting interessant. Kun bilder fra bassengkanten av seg selv med et sponset innegg om betakaroten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...