Gå til innhold

KittenOfDoom finner drømmekroppen!


KittenOfDoom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner egentlig at jeg gruer meg litt til å veie meg i morgen. Selv om jeg har spist i underskudd denne uka har jeg vært så utrolig "vannete", våkner hver dag med røde "putearr" i ansiktet og på kroppen og kjenner meg dvaskere enn noen sinne. Blir som regel alltid litt vannete når det er varmt, så satser på at eventuell vektøkning i morgen er ekstra vann i kroppen... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veie- og måledag 24. Juni (uke 2):

Vekt: 69,3kg (+0,5kg)

Midje: 66,6cm (-0,3cm)

Overarm: 25,2cm (-0,2cm)

Lår: 57,1cm (-0,1cm)

 

Total vektnedgang: -1,2kg 

Som forventet gikk vekta opp denne uka, til tross for at jeg har spist i underskudd... Litt skuffa selvfølgelig, men trøster meg med at det må være vann siden jeg er så utrolig "vannete"- våknet igjen i dag til røde striper på kinnet og armen :( Resten av målingene gikk bittelitt ned denne uken, så jeg er glad for det. Litt fremgang er fremgang likevel! Får satse på at været blir litt bedre neste uke og at varmen slipper taket så jeg slipper å kjenne meg som en vannballong så mye lengre :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treningsoppdateringer! 

Lørdagens løpetur ble bra nok den. Kunne fortsatt lengre, men det begynte å tordne :ph34r: Og jeg er en skikkelig pyse!! haha

 

run3.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrkeøkt Søndag 26/6:

Knebøy

20kg x 10 (oppvarming)

25kg x 5

30kg x 5

35kg x 5

37,5kg x 5

Benpress

45kg x 10 x 3 (sakte repetisjoner med fokus på muskelkontakt)

Kickback i kabel

6,5Ibs x 16 x 3

Knee tucks i slynge 10 x 3

Crunches x 50

Russian twist med medisinball 30 x 2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, så flink du er, trening hele helgen, jo! :D 
 (ps - hvilken app bruker du ? Er den knyttet til skoene på et vis? :)  )
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rh1 skrev:

Åå, så flink du er, trening hele helgen, jo! :D 
 (ps - hvilken app bruker du ? Er den knyttet til skoene på et vis? :)  )
 

Tusen takk! :D Jeg bruker Nike run appen, så den tracker hvor langt og hvor fort jeg løper med gps. Veldig fornøyd med den, morro å se forbedringer på tiden! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over knebøyene dine. Det er utrolig tungt å gjøre de sakte når man har på ekstra vekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27/06/2016 at 20.48, KaDust skrev:

Imponert over knebøyene dine. Det er utrolig tungt å gjøre de sakte når man har på ekstra vekt!

Tusen takk :) Kjører benpress sakte heller enn "fort", og har tatt av en del vekt ift hva jeg pleide å bruke. Føler jeg får bedre muskelkontakt, og er sykt støl dagen(e) etterpå! :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens joggetur ble fullført til tross for aaaltfor fristende PC spill :P

 

run4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fucked up. 

Jeg sprakk på dietten. Så til de grader også.... Herregud, er det mulig :icon_frown: La inn alt i myfitnesspal, og "skaden" ble rett og slett stygg. Selvfølgelig er ikke alt ødelagt, og jeg skal bare fortsette som før. Men jeg har bestemt meg for å ikke veie meg i morgen, selv om fredag vanligvis er veiedag. I det øyeblikket tanken streifet meg å spise ultimat lavkarbo i dag for å minimere utslag av karbobomben fra i går på vekta så ringte en varselbjelle, for å si det sånn. :scorpis: Derfor er det bestemt, og dagen i dag har gått bra på diett uten flere sprekker ;) Gleder meg til helg og til lørdagens løpetur! Kjenner meg ekstra motivert nå til å virkelig go for it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer, det viktigste er at du fortsetter som før og ikke gir opp alt av en liten dag ;) Kanskje du får ekstra aenergi av sprekken som du kan bruke til noe fornuftig? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 01/07/2016 at 8.37, elvital skrev:

Sånt skjer, det viktigste er at du fortsetter som før og ikke gir opp alt av en liten dag ;) Kanskje du får ekstra aenergi av sprekken som du kan bruke til noe fornuftig? :) 

Fikk faktisk ekstra energi ja, merket det var lettere å løpe i dag! :D Tusen takk for støtten, elvital! <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens løpeøkt er gjennomført, og 10km kjentes lettere enn det har gjort på lenge! :D

run5.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er langt!! Bøyer meg i støvet ;)
Så digg at det føles lettere, også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...