Gå til innhold

KittenOfDoom finner drømmekroppen!


KittenOfDoom

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å starte en treningsdagbok jeg også, for å holde motivasjonen oppe og (forhåpentligvis) se fremgang :)

Hovedmålet mitt er å finne tilbake til den beste formen jeg har hatt, som jeg var utrolig fornøyd med. Dessverre, av forskjellige grunner, endte jeg i grøfta og la på meg en del kilo over et (utrolig) dårlig år. Da jeg var superfornøyd med kroppen min veide jeg 61kg, og dette er derfor vektmålet mitt i første omgang. Veiedag hver fredag! :D

Vektnedgang:

Startvekt og cm 13. Juni:

Vekt: 70,5 kg   

Midje: 67,5cm 

Overarm: 25,5cm

Lår: 57,7cm 

MÅL: 61kg

Treningsmål: 

- Løpe 20km igjen!

- Klare 50kg x 5 i knebøy!

Lets do this!! :hoppendeglad:

Endret av KittenOfDoom
Edit: The numbers are in!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Og imponerende at du har klart å løpe 20 km!! Gleder meg til å følge med, lykke til! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rh1 skrev:

Så spennende! Og imponerende at du har klart å løpe 20 km!! Gleder meg til å følge med, lykke til! :) 

Tusen takk! :D Ja, det var ikke en spesielt god tid jeg hadde på 20km, men det kjentes utrolig bra å gjennomføre hver gang :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her jeg :) Imponerende med 20km ja, jeg er stolt de gangene jeg klarer 3... Lol *ikke lagd for løping, men prøver meg ;) *

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, elvital skrev:

Følger med her jeg :) Imponerende med 20km ja, jeg er stolt de gangene jeg klarer 3... Lol *ikke lagd for løping, men prøver meg ;) *

:D Nå er det lenge siden jeg klarte 20km, men det skal bli gøy å jobbe seg oppover igjen! 3km er fortsatt god trening, det! Og alt er mye bedre enn ingenting ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Enig i at 20 km er imponerende! :) Her er målet 5 km, sånn i første omgang - og jeg synes det er tungt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg offisielt i gang, og sto på badevekta for første gang på lenge.... :vekt:

Må si jeg er litt skuffet, trodde ikke vekta skulle bikke 70kg. Det er veldig lenge siden jeg veide 70kg sist, og jeg så veldig annerledes ut? Er det mulig at styrketreningen (holdt på av og på i et par år) gjør at vekta "legger seg" annerledes? :klo: Har for eksempel mellomrom mellom lårene nå, og det hadde jeg IKKE sist gang... 

Jaja! Greit, det er vel bare å tenke at dette bare kan bli bedre :P Har også "den uka", det er mandag og dritvarmt i leiligheten, mulig dette påvirker resultatet litt også. Blir spennende å se om 5 dager på psmf gir meg kickstarten jeg ønsker meg. Motivert er jeg i hvert fall! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, KittenOfDoom skrev:

:D Nå er det lenge siden jeg klarte 20km, men det skal bli gøy å jobbe seg oppover igjen! 3km er fortsatt god trening, det! Og alt er mye bedre enn ingenting ;) 

Det er min filosofi også! Jobber opp mot 5k!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veie- og måledag 17. Juni (uke 1):

Vekt: 68,8kg (-1,7kg)

Midje: 66,9cm (-0,6cm)

Overarm: 25,4 (-0,2cm)

Lår: 57,2cm (-0,5cm)

 

Total vektnedgang: -1,7kg 

Fornøyd med resultatene bare 5 dager inn i dietten! :nigo: Akkurat den kickstarten jeg håpet på med PSMF. Nå skal jeg øke litt på kaloriene og legge til litt trening (har hatt treningsfri denne uken). Krysser fingrene for fortsatt fremgang! Føler meg bedre allerede! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, folkens! :hoppendeglad: Kjempefornøyd med så god start, men er forberedt på mindre nedgang hver uke nå fremover. Skal bare bite tenna sammen og tenke at hvert gram teller! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KaDust skrev:

Kjempebra start! :nigo: Håper treninga går greit denne uka!

Tusen takk, KaDust! :D Treningen går bra, tok en rolig joggetur på 5km på lørdag, og fikk til en liten styrkeøkt på søndag. Nå skal jeg dra meg selv over dørstokkmila om en times tid og løpe en god tur ute i frisk luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra :) Det høres kjempe fint ut! Dørstokkmila kan være lang noen ganger, men satser på at du klarte det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elvital skrev:

Så bra :) Det høres kjempe fint ut! Dørstokkmila kan være lang noen ganger, men satser på at du klarte det!

Takk, elvital! Det gikk kjempefint til slutt, og jeg fikk til en rolig 5k :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening ble en rolig 5km joggetur, og jeg er fornøyd! Fortsatt støl etter søndagens styrkeøkt, men det var herlig å røre litt på seg :hoppe:

run.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...