Gå til innhold

Psoriasis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Jeg datet en med psoriasis og jeg var samboer med en. Var ikke psoriasisen sin skyld at jeg droppa de. Tenkte knapt over det. 

Anonymkode: 48721...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke for min mann ihvertfall 🙂

Anonymkode: bc483...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nei. Ble litt overrasket første gang jeg så min mann naken, men har etterhvert blitt helt blind for det. 

Anonymkode: 967d6...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.6.2016 at 13.12, AnonymBruker skrev:

Er det en dealbreaker?

Anonymkode: 2926d...ac2

Nei. 

Anonymkode: c8d4e...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg så, ja.. Dessverre. Kommer vell an på hvor mye men, jeg klarer virkelig ikke å tenne på noen som har skorper overalt, og jeg tenker at det blir liggende igjen i senga når vi er ferdige. Men ikke alle er like kresne som meg heldigvis 😊

Anonymkode: 8d680...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg så, ja.. Dessverre. Kommer vell an på hvor mye men, jeg klarer virkelig ikke å tenne på noen som har skorper overalt, og jeg tenker at det blir liggende igjen i senga når vi er ferdige. Men ikke alle er like kresne som meg heldigvis 😊

Anonymkode: 8d680...9a0

Kvinne?

Anonymkode: 37065...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg så, ja.. Dessverre. Kommer vell an på hvor mye men, jeg klarer virkelig ikke å tenne på noen som har skorper overalt, og jeg tenker at det blir liggende igjen i senga når vi er ferdige. Men ikke alle er like kresne som meg heldigvis 😊

Anonymkode: 8d680...9a0

Samme her. Jeg jobber i butikk og ser daglig enkelte med psoriasis på hendene (verre er det når de på død og liv skal ha fysisk kontakt ved å legge pengene i hånda mi) Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er mindre pent. Jeg vet at de ikke kan noe for det selv..men ja. Dealbreaker. 

Anonymkode: af2e4...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg jobber i butikk og ser daglig enkelte med psoriasis på hendene (verre er det når de på død og liv skal ha fysisk kontakt ved å legge pengene i hånda mi) Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er mindre pent. Jeg vet at de ikke kan noe for det selv..men ja. Dealbreaker. 

Anonymkode: af2e4...38e

Har selv psoriasis! Gud jeg er glad jeg ikke er sammen med en som deg. Stakkars menneske.

Anonymkode: 5fb00...02a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjør ikke noe det! Har datet en mann med psoriasis, og kunne knapt se det. 

Hva skal jeg si, som har tiger striper på hele magen, etter 2 svangerskap? Utseende er ikke alt :)

Anonymkode: d4467...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...