Gå til innhold

Sur fordi jeg hadde på meg hvit kjole i utdrikningslaget...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, accountdeleted skrev:

Jeg hadde sjekket nøye med bruden hvilken farge som var "godtatt", og så dukket opp i noe griselekkert i rett farge, passe tekkelig (knelangt, dekkede skuldre), i skikkelig femme fatale-stil. Gjerne med nylagt filmstjerne-sveis, perfekt sminke, the works. Diamanter (ikke perler) i ørene. Diskret neglelakk på nylagte negler. 

Alt etter brudens egne regler, men akkurat så jawdroppingly gorgeous at man vekker oppsikt. *insert evil laugh* 

Jeg gjorde forresten akkurat det i et bryllup. Svigerinnen ønsket seg et glamourøst bryllup og ville gjerne at alle leide seg skikkelig flotte kjoler. Som sagt, så gjort. Fikk til og med satt opp håret skikkelig lekkert. Resultatet ble at jeg faktisk så bedre ut enn bruden, selv om det ikke var målet. Akkurat det har jeg ikke skjønt før senere. Hun tok det pent, heldigvis.

LOL, gjerne hun tok det pent fordi det ikke var realiteten? En ting er å riste på hodet av disse ekstreme brudene, det der som du driver med er bare ondskapt..og forteller mye om deg og ditt behov for å bli sett. 

Anonymkode: 62de9...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

LOL, gjerne hun tok det pent fordi det ikke var realiteten? En ting er å riste på hodet av disse ekstreme brudene, det der som du driver med er bare ondskapt..og forteller mye om deg og ditt behov for å bli sett. 

Anonymkode: 62de9...ac5

Så så. Jeg må understreke at det absolutt ikke var meningen å "outshine the bride" den gangen. Hun ville at alle skulle se så bra ut som mulig, og jeg hadde overhodet ingen baktanker med det. Hun var heller ingen "bridezilla" med en lang liste krav, men en god venninne. Om hun syntes det ble feil, vet jeg ikke, og det får jeg dessverre ikke gjort noe med nå. Jeg var ung og naiv, rettet meg etter brudens ønske, og resultatet ble uheldigvis litt for bra. 

Jeg er nå så gammel at i neste bryllup er jeg i foreldregenerasjonen, og verken kan eller vil se bedre ut enn bruden. Men om jeg hadde hatt en venninne som nevnt i HI, så hadde det gått en liten djevel i meg, ja. Så ærlig må jeg være. En del av brudene i dag tar jo totalt og fullstendig av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. juni 2016 at 21.30, AnonymBruker skrev:

Hva med bare drite i dra i byllupet, når du skal oppføre deg som dritt unge å ta hevn og vil være venner med henne lengre...

Anonymkode: 97530...ab2

Dette må jo bare være bruden?!

Anonymkode: 7f347...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 24. júní 2016 at 13.54, AnonymBruker skrev:

Dette må jo bare være bruden?!

Anonymkode: 7f347...129

Hehe! Det tenker jeg også, ab2 er litt i overkanten fornærmet på vegne av bruden. Jeg personlig synes denne bruden høres ekstremt kontrollerende ut, håper på mannens vegne at hun får bakkekontakt igjen når bryllupet er over, eventuelt at han har noen "overlevelsesteknikker" i baklommen.. 

Anonymkode: 07496...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nylig brud vil jeg si meg enig i at de kravene der er helt på bærtur. Også det å skulle nekte noen rødt og svart... seriøst, følger noen virkelig det i dag???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...