Gå til innhold

Sur fordi jeg hadde på meg hvit kjole i utdrikningslaget...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG så urimlig hun er.

Googler du,så er det normen og folkeskikk å unngå disse fargene. Sier litt om deg om du må bli fortalt om det...

Anonymkode: 97530...ab2

Det er da helt vanlig å kunne gå i pasteller??? Her er eksempel på kjole som ble lagt ned veto på http://www.asos.com/John-Zack-Petite/John-Zack-Petite-Maxi-Dress-With-Floral-Lace-Bodice/Prod/pgeproduct.aspx?iid=6684430&cid=8799&Rf1027=6403&Rf1012=4461&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Lavender&totalstyles=213&gridsize=3

Og i tillegg får ingen bruke disse fargene dagen før heller....

 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Ariam skrev:

Bare lurer... Ang alle disse reglene under bryllupshelgen:

Er dette noe hun har sagt eller står det skrevet i innvitasjonen(dresskode):P

nei, men noen begynte å spørre henne på utdrikningslaget om den og den kjolen var greit. (var nok fler enn meg som ble litt stresset når hun reagerte sånn på min hvite kjole i utdrikkningslaget) og da kom det frem det ene og det andre som ikke var lov i bryllupet...

 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG så urimlig hun er.

Googler du,så er det normen og folkeskikk å unngå disse fargene. Sier litt om deg om du må bli fortalt om det...

Anonymkode: 97530...ab2

Vi lever i 2016, ikke 1900.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt vanlig å kunne gå i pasteller??? Her er eksempel på kjole som ble lagt ned veto på http://www.asos.com/John-Zack-Petite/John-Zack-Petite-Maxi-Dress-With-Floral-Lace-Bodice/Prod/pgeproduct.aspx?iid=6684430&cid=8799&Rf1027=6403&Rf1012=4461&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Lavender&totalstyles=213&gridsize=3

Og i tillegg får ingen bruke disse fargene dagen før heller....

 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

Hvis det er det bruden ønsker  og har bedt om det, så synes jeg du burde å respektere det, jeg har sett hvor stor forlangende gjester i forksjellige tråder her, Ingen sier at du må kjøpe en dyr kjole eller en kjole i det hele tatt, men du er invitert som gjest, da er det de som bestemmer-klarer man ikke respektere det så bli hjemme.

BTW, jeg har skrevet at det å klage på at du hadde hvit kjole på utdrikkningslaget, er helt enig er drøyt, men ikke det andre.

Anonymkode: 97530...ab2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei, men noen begynte å spørre henne på utdrikningslaget om den og den kjolen var greit. (var nok fler enn meg som ble litt stresset når hun reagerte sånn på min hvite kjole i utdrikkningslaget) og da kom det frem det ene og det andre som ikke var lov i bryllupet...

 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

Å hvordan hadde hun tenkt at gjestene skal få vite dette (alle de som ikke var tilstede i utdrikningslag)?

Eller kanskje hun bare hadde tenkt å være veldig sur hele helgen fordi gjestene ikke er tankelesere :fnise: 

Giftet meg selv for 6 år siden,  og der var flere som hadde lyse klær,  en av mine beste venner hadde til og med en sort og hvit kjole (samme var brudekjolen min) men ærlige talt: jeg kunne ikke brydd meg mindre, var likevel ingen tvil om hvem som var bruden :laugh:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ariam skrev:

Å hvordan hadde hun tenkt at gjestene skal få vite dette (alle de som ikke var tilstede i utdrikningslag)?

Eller kanskje hun bare hadde tenkt å være veldig sur hele helgen fordi gjestene ikke er tankelesere :fnise: 

Giftet meg selv for 6 år siden,  og der var flere som hadde lyse klær,  en av mine beste venner hadde til og med en sort og hvit kjole (samme var brudekjolen min) men ærlige talt: jeg kunne ikke brydd meg mindre, var likevel ingen tvil om hvem som var bruden :laugh:

Hun mente dette var en selvfølge, og noe 'alle' visste at man ikke gjorde...

 

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er det bruden ønsker  og har bedt om det, så synes jeg du burde å respektere det, jeg har sett hvor stor forlangende gjester i forksjellige tråder her, Ingen sier at du må kjøpe en dyr kjole eller en kjole i det hele tatt, men du er invitert som gjest, da er det de som bestemmer-klarer man ikke respektere det så bli hjemme.

BTW, jeg har skrevet at det å klage på at du hadde hvit kjole på utdrikkningslaget, er helt enig er drøyt, men ikke det andre.

Anonymkode: 97530...ab2

Jeg kommer selvsagt ikke til å trosse henne. Men jeg tillater jeg å syntes hun er veldig storforlangende...

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer selvsagt ikke til å trosse henne. Men jeg tillater jeg å syntes hun er veldig storforlangende...

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

Da er du og jeg uenig :)

Anonymkode: 97530...ab2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at bruden er storforlangende! Noen bruder er sånn... En av mine venninner hadde også masse regler for hva vi kunne ha på oss i bryllupet. Og hun sa at hvis noen dukket opp med bare skuldre i kirken, så kom en dame i familien til å dele ut pledd så vi fikk dekket oss til:sprettoy:

Når jeg giftet meg så sa jeg til alle at de kunne kle seg i det de var komfortable i. Pent antrekk da. Svigermor stilte i knallrød kjole. Venninna med pleddene så rimelig sjokka ut :fnise:

Anonymkode: 32c39...80b

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at bruden er storforlangende! Noen bruder er sånn... En av mine venninner hadde også masse regler for hva vi kunne ha på oss i bryllupet. Og hun sa at hvis noen dukket opp med bare skuldre i kirken, så kom en dame i familien til å dele ut pledd så vi fikk dekket oss til:sprettoy:

Når jeg giftet meg så sa jeg til alle at de kunne kle seg i det de var komfortable i. Pent antrekk da. Svigermor stilte i knallrød kjole. Venninna med pleddene så rimelig sjokka ut :fnise:

Anonymkode: 32c39...80b

Ga de henne alle pleddene for å dekke til hele kjolen da eller? :fnise:

Anonymkode: b171e...7d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ga de henne alle pleddene for å dekke til hele kjolen da eller? :fnise:

Anonymkode: b171e...7d9

Neida det ble sydd ny pledd-kjole i hui og hast! :laugh:

Anonymkode: 32c39...80b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo

Hun er urimelig.

Tror faktisk jeg hadde stilt opp i bryllupet med svart veldig elegant og utringet kjole som fremhevet bryst, rygg og rumpe, samt avslørte alt av ben i en høy splitt (tenk angelina jolie) og glattraket hodet, goth sminke (i mer elegant versjon) svart glitrende neglelakk, og de dyreste svarte skoene som finnes. Pluss langt kjede med sorte elegante perler knyttet i nakken, slik at de rasler ned mot korsryggen og tiltrekker oppmerksomhet.

Uten truse selvfølgelig. 

Og i tillegg ville jeg ha bestilt meg en mannlig eskorte i hvit smoking, helst Leonardo himself da Brad Pitt ikke duger. 

Deretter hadde jeg overtatt hele festen.

Weddingcrasher tjihi....

Endret av Tris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Tris skrev:

Hun er urimelig.

Trir faktisk jeg hadde stilt opp i bryllupet med svart veldig elegant og utringet kjole som fremhevet bryst, rygg og rumpe, samt avslørte alt av ben i en høy splitt (tenk angelina jolie) og glattraket hodet, goth sminke (i mer elegant versjon) svart glitrende neglelakk, og de dyreste svarte skoene som finnes. Pluss langt kjede med sorte elegante perler knyttet i nakken, slik at de rasler ned mot korsryggen og tiltrekker oppmerksomhet.

Uten truse selvfølgelig. 

Og i tillegg ville jeg ha bestilt meg en mannlig eskorte i hvit smoking, helst Leonardo himself da Brad Pitt ikke duger. 

Deretter hadde jeg overtatt hele festen.

Weddingcrasher tjihi....

Vil du bli snakkis i vennegjengen TS gjør dette :)

Vil du bli Viggo Venneløs og aldri bli bedt i selskap eller på noe som helst,

gjør dette :)

Anonymkode: 97530...ab2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bli snakkis i vennegjengen TS gjør dette :)

Vil du bli Viggo Venneløs og aldri bli bedt i selskap eller på noe som helst,

gjør dette :)

Anonymkode: 97530...ab2

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Her hadde jeg aldri blitt bedt. I siste bryllupet hadde jeg rød kjole, og det før der en grønnmønstret som var kremfarget i bunn. Hadde jeg vært deg hadde jeg fulgt reglene på selve bryllupsdagen, og gått for no supersexy neste dag ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, LittleBabyBlue skrev:

Oj... Her hadde jeg aldri blitt bedt. I siste bryllupet hadde jeg rød kjole, og det før der en grønnmønstret som var kremfarget i bunn. Hadde jeg vært deg hadde jeg fulgt reglene på selve bryllupsdagen, og gått for no supersexy neste dag ;) 

Det er da vel vesentlig forskjell å komme med rød kjole i ett bryllup, mot det at bruden gir beskjed på forveien at hun ikke ønsker visse farger da.

Anonymkode: 97530...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.6.2016 at 14.16, AnonymBruker skrev:

Har også en venninne som ble helt bridezilla. Hun nektet flere av venninne hennes å ha hvitt tilbehør i bryllupet(veske, hårpynt, sko, øredobber, smykke o.l). Skjønner at hvit kjole er no-go men come on :fnise: 

Anonymkode: b171e...7d9

Bar bruk hvite accesoires i bryllupet, så får hun bli så sur hun bare vil. Det går fint sålenge kjolen ikke er hvit

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tris skrev:

Hun er urimelig.

Tror faktisk jeg hadde stilt opp i bryllupet med svart veldig elegant og utringet kjole som fremhevet bryst, rygg og rumpe, samt avslørte alt av ben i en høy splitt (tenk angelina jolie) og glattraket hodet, goth sminke (i mer elegant versjon) svart glitrende neglelakk, og de dyreste svarte skoene som finnes. Pluss langt kjede med sorte elegante perler knyttet i nakken, slik at de rasler ned mot korsryggen og tiltrekker oppmerksomhet.

Uten truse selvfølgelig. 

Og i tillegg ville jeg ha bestilt meg en mannlig eskorte i hvit smoking, helst Leonardo himself da Brad Pitt ikke duger. 

Deretter hadde jeg overtatt hele festen.

Weddingcrasher tjihi....

Gjør det GJØR DET! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selfølgelig skal man trumfe igjennom det man selv ønsker. Som gjest.

Anonymkode: 97530...ab2

Men hallo. Ts sa ikke at hun skulle ha hvit kjole i bryllupet men i pastellfarger. Altså det kan være lys blå f.eks. i hvilken verden ser en pastellblå kjole ut som en brudekjole? Ts bryter ingen regler. Det er bruda som er urimelig her.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...