Gå til innhold

Sur fordi jeg hadde på meg hvit kjole i utdrikningslaget...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var hun som var frekk. Normale mennesker bryr seg ikke om noen har på seg noe hvitt i utdrikningslaget.

Anonymkode: 03910...65d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki

Hadde det vært i selve bryllupet hadde jeg forstått det, men ikke utdrikningslaget, sært å reagere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre.. hvor skal det ende? Hvite blondekjoler er i trendbildet i sommer, hun får tåle at man faktisk bruker de fine sommerklærne man kjøper seg☺ var sikkert misunnelig fordi du så så bra ut, ts😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha herregud er det mulig! Hun burde være glad du kom for å feire henne! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld henne for trakassering.

Anonymkode: 8528f...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt drøyt ja. For sikkerhets skyld så kan du jo spørre henne om det er greit at du har hvitt undertøy under kjolen i bryllupet ;)

Anonymkode: f9ee9...10d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn at jeg håper at dette bare er en dårlig spøk, for ingen kan være så spesiell? Neste blir vel at hvis noen gikk i rødt eller svart fikk de også furtne kommentarer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en venninne som ble helt bridezilla. Hun nektet flere av venninne hennes å ha hvitt tilbehør i bryllupet(veske, hårpynt, sko, øredobber, smykke o.l). Skjønner at hvit kjole er no-go men come on :fnise: 

Anonymkode: b171e...7d9

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan bryllupet blir hvis hu er på det nivået her allerede.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, den var drøy, men... Lager ikke du mer ut av det enn det det er....

Anonymkode: 97530...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt drøyt ja. For sikkerhets skyld så kan du jo spørre henne om det er greit at du har hvitt undertøy under kjolen i bryllupet ;)

Anonymkode: f9ee9...10d

Haha, det skal jeg gjøre.

De skal ha en langweekends feiring. Her er det som ikke er lov i hennes bryllup: Hvit kjole noen av dagene (selvsagt) svart kjole, rød kjole nude kjole og egentlig andre pasteller som kan minne om hvit. Det ekskluderer veldig mange av mine sommerkjoler. Så nå må jeg nok ut og kjøre ikke EN men to nye kjoler fordi jeg kan jo tydelig vis ikke bruke noen jeg har fra før av....

 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det skal jeg gjøre.

De skal ha en langweekends feiring. Her er det som ikke er lov i hennes bryllup: Hvit kjole noen av dagene (selvsagt) svart kjole, rød kjole nude kjole og egentlig andre pasteller som kan minne om hvit. Det ekskluderer veldig mange av mine sommerkjoler. Så nå må jeg nok ut og kjøre ikke EN men to nye kjoler fordi jeg kan jo tydelig vis ikke bruke noen jeg har fra før av....

 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

OMG så urimlig hun er.

Googler du,så er det normen og folkeskikk å unngå disse fargene. Sier litt om deg om du må bli fortalt om det...

Anonymkode: 97530...ab2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er urimelig. Jeg hadde ikke kjøpt mer enn én ny kjole. Bruk en fin pastellfarget kjole på dagene som ikke er bryllupsdagen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer... Ang alle disse reglene under bryllupshelgen:

Er dette noe hun har sagt eller står det skrevet i innvitasjonen(dresskode):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Evans

Haha! Ja, det er vel best om bare alle slutter å bruke hvitt disse månedene. Vi kan jo tråkke noen kommende bruder på tærne.. 

Med den innstillingen hun tydeligvis har er hun dømt til å gå å irritere seg gjennom bryllupsfeiringen. Skal vedde på at minst en person vil dukke opp i en lyseblå/lys trukis/rosa osv kjole. Det er jo ganske normalt med pastellfarger i bryllup. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også en venninne som ble helt bridezilla. Hun nektet flere av venninne hennes å ha hvitt tilbehør i bryllupet(veske, hårpynt, sko, øredobber, smykke o.l). Skjønner at hvit kjole er no-go men come on :fnise: 

Anonymkode: b171e...7d9

øredobber faktisk. Ikke hvite perler med andre ord - fordi? Det er jo helt latterlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG så urimlig hun er.

Googler du,så er det normen og folkeskikk å unngå disse fargene. Sier litt om deg om du må bli fortalt om det...

Anonymkode: 97530...ab2

Å unngå hvitt er normen, muligens sort og rødt dersom man er veldig formell/nøye. 

Å unngå pastellfarger i bryllup er IKKE normen. Helt vanlig å bruke pastellfarger i sommerbryllup.

Dessuten kan man faktisk ikke BESTEMME hva andre skal ha på seg. Kleskode etc er veiledende, bruden har faktisk ikke politimyndighet. Selv om enkelte later å tro det ;) 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, lingua franca skrev:

Å unngå hvitt er normen, muligens sort og rødt dersom man er veldig formell/nøye. 

Å unngå pastellfarger i bryllup er IKKE normen. Helt vanlig å bruke pastellfarger i sommerbryllup.

Dessuten kan man faktisk ikke BESTEMME hva andre skal ha på seg. Kleskode etc er veiledende, bruden har faktisk ikke politimyndighet. Selv om enkelte later å tro det ;) 

Nei, selfølgelig skal man trumfe igjennom det man selv ønsker. Som gjest.

Anonymkode: 97530...ab2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...