Gå til innhold

Når frisøren tar betaling og ikke slår inn behandlingen i kassa..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den Tuesday, June 07, 2016 at 10.07, 2Bhonest skrev:

Den som kjøpte gavekortet, har kvitteringen. Du fikk behandlingen....
Nå er det gjerne slikt at totalsummen av alle de enkeltkomponentene som utføres som en totalpakke, gjerne er høyerer enn pålydende gavekort. Kall det gjerne en kvantumsrabatt.

Gavekortet er allerede markert som solgt og inne i regnskapet, da det ble kjøpt første gangen.

Tull og tøys.

Den som kjøpte gavekortet foretok en forhåndsbetaling. Dette er ikke et salg, men balanseføres i regnskapet.

Den som brukte gavekortet (altså TS) kjøpte en behandling, og betalte med gavekortet. Dette er et salg.

TS: fint at du vil be om kvittering. Her lukter det muffins lang vei...

Hilsen regnskapsfører.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Var der i dag og etterspurte kvitteringen. De fant ikke igjen gavekortet, heller ikke at det beløpet eller gavekortet ble registret den datoen jeg var der.. Må legge til at hun som tok behandlingen ikke var der da jeg kom innom heller. Dette synes jeg sier mye om bedriften. Det eneste jeg håper for min egen del er at behandlingen varer så lenge som lovet, altså minst ett halvt år, så jeg slipper å sette min fot der igjen.

Anonymkode: ea326...0ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Var der i dag og etterspurte kvitteringen. De fant ikke igjen gavekortet, heller ikke at det beløpet eller gavekortet ble registret den datoen jeg var der.. Må legge til at hun som tok behandlingen ikke var der da jeg kom innom heller. Dette synes jeg sier mye om bedriften. Det eneste jeg håper for min egen del er at behandlingen varer så lenge som lovet, altså minst ett halvt år, så jeg slipper å sette min fot der igjen.

Anonymkode: ea326...0ed

Dette går vel an å klage inn til forbrukerrådet (eller hva det nå er)? Denne salongen fortjener virkelig refs for dette. 

Anonymkode: 4fdc6...65c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette går vel an å klage inn til forbrukerrådet (eller hva det nå er)? Denne salongen fortjener virkelig refs for dette. 

Anonymkode: 4fdc6...65c

Vanskelig uten bevis.

Anonymkode: 9c13f...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.6.2016 at 16.22, Holititten skrev:

Har du vært innom enda?

 

20 timer siden, Raindrops skrev:

Håper du oppdaterer her om du drar innom salongen igjen TS, spent på utfallet :)

 

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig uten bevis.

Anonymkode: 9c13f...530

Var innom i går.. 

Ja, pr nå så har jeg jo ingen bevis for at jeg har vært der, så blir bare ord mot ord i så fall. Kommer hvert fall til å spre ordet videre om denne useriøse salongen på østlandet..

Anonymkode: ea326...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra innom en annen dag å se om hun som utførte behandlingen er der. Ikke gi deg.

Anonymkode: c2a65...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fikk du ingen forklaring på hva som hadde blitt gjort? Reagerte ikke personen du snakket med på det? Dette høres jo bare rart ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfelle ville jo faktisk kvittering for gavekortet vært en type bevis. Men ja, jeg hadde tatt dette videre.

Har de en facebook side? Jeg ville kanskje skrevet saken til dem der, se hvordan de reagerer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

bump! Har du snakket med dem TS?

Anonymkode: 22ea4...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...