Gå til innhold

Kaffepulvers lille hjørne!


kaffepulver

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til min dagbok! :) Her blir jeg å skrive litt av hvert av det som skjer i livet mitt og siden jeg ikke har en spesiell interesse eller "livsstil" så blir det en generell dagbok der jeg kan skrive om alt som faller meg inn. Litt om meg kanskje...

Jeg er en ung kvinne, i starten av tyveårene. Har flyttet nedover i landet sammen med samboer, har tre tantebarn (ett av dem er gudbarn), jobber med barn og er glad i å gå tur, se film, høre musikk og ta bilder. Så her legges det nok ut litt bilder også innimellom.

Jeg har vokst opp i Nord-Norge, på en liten øy. Flyttet hjemmefra som 15-16 åring og begynte skolegangen før jeg deretter flyttet to ganger igjen. Nå har jeg altså endt opp i Rogaland og stortrives der! Det er litt annen "kultur" der nede, men jeg trives godt og har møtt mange hyggelige mennesker.

Av temaer jeg er mest interessert i generelt på KG er nok skjønnhet, kropp og helse, samliv og relasjoner, generell debatt og seksualitet. Det er der jeg er mest... :)

------------------------------------------------------------------------------

Nå har jeg meg en pause - min yngste bror er konfirmert i dag og vi kom hjem fra kirka for ikke lenge siden, så nå har jeg tatt meg en kaffe før jeg drar bort på lokalet. Vi har styrt masse de siste dagene med mat og pynting, så skal bli godt å kunne sette seg ned med familie og bare kose seg! Så blir det den hersens oppryddingen i kveld da... Er jo verdt det så klart! 

Ha en god dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sitter jeg og drikker kaffe mens jeg venter på at håret skal tørke. På selveste konfirmasjonsdagen ble jeg selvfølgelig syk, men det kjentes ikke så godt før jeg våknet neste morgen. Ble tett, fikk feber og er i dag i generelt dårlig form. Flott.

Ellers... Familien er reist og huset er "tomt". Mamma og pappa er på jobb mens brødrene mine sitter oppe på hvert sitt rom. Regner med de spiller! :) Prøver å finne ut hva jeg skal gjøre i dag. Kanskje jeg går meg en liten tur, selv om de andre fraråder meg å gjøre det før jeg blir frisk. Men jeg føler for litt frisk luft, jeg!

Jeg prøver å skrive blogg for familie og venner (siden jeg har flyttet og alt) så jeg skal lage et innlegg med litt bilder der nå. Håper du har en fin dag eller kveld, hvor enn du er i verden.

xx

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...