Gå til innhold

Har jeg virkelig vært så heldig????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I vår traff jeg en kompis av en venninne av meg. Jeg syntes han var skikkelig lekker, men tenkte "way out of my league". Vi fikk god kontakt, og han inviterte meg til stadighet på fester, kafe osv. Etter noen uker med uoffisel kurtisering på vennenivå, gikk vi gradvis videre, og vips - vi ble kjærester :ler: Nå har "hverdagen" hentet oss litt - vi er begge i full jobb, og har begge våre fritidsinteresser vi ønsker å dyrke. Men, støtt og stadig må jeg knipe meg i armen og tenker - "gud, så heldig jeg er!" Han er utrolig - snill, morsom, smart, en fantastisk kokk og elsker, direkte vakker, sjarmerende, sosialt oppegående, har god smak både i klær og hus, sporty, omtenksom osv osv osv.

Jeg som var innstilt på "evig singel" livet etter nesten 4 år i ensomhet, og plutselig kommer han valsende inn i livet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nå stikker du innom singelforumet for å gni det skikkelig inn...? Thanx! :(

Men gratulerer...

:ler: jeg tenkte i grunnen det samme... :ler:

litt sånn; "og dette forteller du på singelforumet fordi....?"

:ler:

kjempekoselig for deg altså, supert at du har det bra og er i ett flott forhold, for det er ikke jeg, jeg er singel og har ingen!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hehe :) ikke meningen å gni det inn liksom, men jeg har vært kresen,lykkelig singel i fire år nå, og har vel blitt både hardhudet og nesten litt kynisk; men lell - glad jeg valgte å være singel så lenge, og glad jeg har møtt denne mannen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon nesten.... er super forelsket om dagen.

Fant mannen i mitt liv gjennom venner. Og nå har jeg kjæreste - etter 2,5 år som singel.

Sukk! Visste ikke at det kunne være som dette,jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bra for henne da.. er singel selv men måtte le litt når dere sa hun måtte gni det inn... kan jo hive meg på å si at man har jo ett utrykk da : "easy come easy go". og det har jeg aboslutt fått merke på kroppen!

Så skiller vel 50% seg så om hun er lykkelig så lenge vet man jo aldri :) (synd for henne men kanskje vi single kan "glede" seg over dette :P lol )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk god kontakt' date=' og han inviterte meg til stadighet på fester, kafe osv. [/quote']

Som jeg har påpekt mange ganger tidligere så skjer det vanligvis for kvinner at en kjæreste bare "dukker opp". Her, som i de aller fleste tilfeller, må mannen ta initiativ til kontakt osv.

Når kvinner skal gi råd til menn om å finne seg en partner må dere slutte med løgnen om at "hun kommer når du minst aner det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Men, æh, det finnes altså et forum som heter "samliv og relasjoner".

Og så er det tydeligvis rom for et forum som heter "Er så forelsket og glad at jeg vil dele det med alle og gjerne alle single må høre for det skjer sikkert dere også en dag altså kanskje".

Så kan dere utfolde dere der. :tunge1:

Jeg gruer meg for øyeblikket litt til helgen. Hadde en jævlig forrige helg og skal kommende helg sitte hjemme med sønnen min (det er den koselige delen) og se på TV alene for resten.

Så med mindre dere lykkelige har en singel bror på Sørlandet, så SPAR DERE!!!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...