Gå til innhold

Liten penis


liljene

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Badass skrev:

Det er jo et valg du tar, at du ikke gidder å ha sex. Akkurat der har du valgt å ende opp selv. Det blir det samme som at jeg mange ganger har latt det gå utover sexlivet at jeg er misfornøyd med puppene mine. Etterhvert som jeg lærte meg å overkomme kompleksene mine åpnet det seg en helt ny verden for meg. 

Nå er jo ikke puppestørrelse så veldig sammenlignbart, man må strengt tatt ikke ha det for å ha god sex. Litt verre med penisstørrelse kan en si. Men jeg behøver hverken din eller andres medlidenhet eller noe annet forsøk på å forklare det. Selvfølgelig er det jo noe man prøver å jobbe med, men om det går får tiden vise. Samtidig har jeg anerkjent at det kanskje er noe som aldri går over og at jeg heller får finne andre meningsfulle områder i livet. Den saken jobber jeg også med. 

Anonymkode: ce3fc...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en lang historie, men den endte jo med penis-sleve for at du skal fylles opp. Det betyr jo at det er viktig å fylle opp damen skikkelig ! ;)

Anonymkode: 727e2...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo ikke puppestørrelse så veldig sammenlignbart, man må strengt tatt ikke ha det for å ha god sex. Litt verre med penisstørrelse kan en si. Men jeg behøver hverken din eller andres medlidenhet eller noe annet forsøk på å forklare det. Selvfølgelig er det jo noe man prøver å jobbe med, men om det går får tiden vise. Samtidig har jeg anerkjent at det kanskje er noe som aldri går over og at jeg heller får finne andre meningsfulle områder i livet. Den saken jobber jeg også med. 

Anonymkode: ce3fc...92d

Men kompleksene kan uten tvil sammenlignes. Klarer ikke du å ha god sex med din størrelse?

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en lang historie, men den endte jo med penis-sleve for at du skal fylles opp. Det betyr jo at det er viktig å fylle opp damen skikkelig ! ;)

Anonymkode: 727e2...0ce

For variasjonen sin del, ja. Nå vrir du om på hele historien for at det skal passe til kompleksene dine. Ikke bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.6.2016 at 12.47, AnonymBruker skrev:

Så bra at du (TS) har fått et tilfredsstillende sexliv, til tross for at mannen var både uerfaren og "dårlig" utrustet da dere ble sammen. Erfaring må det jo ha blitt mye av i løpet av 9 år, men den andre utfordringen er jo mye verre, iallefall for en mann.

Jeg har vært sammen med en flott dame i en del år nå, og ingen av oss var vel uerfarne da vi møttes som godt voksne, etter flere tidligere forhold. Vi er begge to kåte mennesker, og har ofte sex. Jeg har kanskje ikke liten penis, etter kliniske/ medisinske definisjoner, mere gjennomsnittlig tror jeg. 12 cm omkrets, 14 lang når den er knallhard. Men jeg føler meg bare mer og mer utilstrekkelig når vi har sex. Hun kommer en sjelden gang om jeg tar henne bakfra, mens hun ligger på magen og gnir klitten. Aldri i andre stillinger, selv med vibrator. Det som funker best for henne er vibrator på klitten, og dildo inni. Da kommer hun stort sett hver gang.

Poenget med min "historie" er at det ser ut til at det går å finne løsninger som gir dama den nytelsen og tilfredsstillelsen hun søker, mens det er vanskelig, for ikke å si umulig, for mannen å virkelig føle seg som en mann....Jeg unngår ofte å komme inni henne, da det oppleves som en kraftig nedtur etterpå. Jeg spruter inni henne, mens hun overhodet ikke er fysisk tilfredsstilt. Hun sier aldri det, men sånn tenker jeg det er. 

Anonymkode: 43640...db3

Det er mange kvinner som har problemer med å få orgasme uten å stimulere klitoris. Jeg har vært sammen med menn som har vært både over og under gjennomsnittet når det gjelder penisstørrelse. Var også gift med en som hadde en stor en, god i senga var han også. Likevel klarte jeg ikke å få orgasme bare ved bruk av penis. Måtte stimulere klitoris i tillegg. Nå er jeg såpass voksen at det er naturlig for meg at det er sånn, og jeg har gitt opp håpet om å få vaginalorgasme kun ved bruk av penis. 

Ettersom jeg hadde det problemet leste jeg mye om det, også her inne. Og mange sliter med det samme. Det har iKKE noe å gjøre med størrelsen på penis.

Du har ikke tenkt på at hun også muligens føler seg utilstrekkelig når hun ikke får orgasme uten å stimulere klitoris? Særlig når hun også helst må bruke dildo? 

 

Anonymkode: 50dce...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en lang historie, men den endte jo med penis-sleve for at du skal fylles opp. Det betyr jo at det er viktig å fylle opp damen skikkelig ! ;)

Anonymkode: 727e2...0ce

Har du hørt om variasjon noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Den Tuesday, June 14, 2016 at 19.41, AnonymBruker skrev:

Det er mange kvinner som har problemer med å få orgasme uten å stimulere klitoris. Jeg har vært sammen med menn som har vært både over og under gjennomsnittet når det gjelder penisstørrelse. Var også gift med en som hadde en stor en, god i senga var han også. Likevel klarte jeg ikke å få orgasme bare ved bruk av penis. Måtte stimulere klitoris i tillegg. Nå er jeg såpass voksen at det er naturlig for meg at det er sånn, og jeg har gitt opp håpet om å få vaginalorgasme kun ved bruk av penis. 

Ettersom jeg hadde det problemet leste jeg mye om det, også her inne. Og mange sliter med det samme. Det har iKKE noe å gjøre med størrelsen på penis.

Du har ikke tenkt på at hun også muligens føler seg utilstrekkelig når hun ikke får orgasme uten å stimulere klitoris? Særlig når hun også helst må bruke dildo? 

 

Anonymkode: 50dce...587

Gammel tråd, som jeg hadde glemt.....Saken er jo at hun kan få sterke orgasmer med vibrator pluss en stor dildo, mens hun aldri har kommet med vibrator og knulling. Dildoene  det er snakk om er hhv. 15 og 17 i omkrets, og 18 til 20 lange. Hun kommer aller kraftigst når hun får dildoen dypt inn like før hun når toppen. Så for meg er det opplagt at en svært stor penis ville vært optimalt for henne.... 

Anonymkode: 43640...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel tråd, som jeg hadde glemt.....Saken er jo at hun kan få sterke orgasmer med vibrator pluss en stor dildo, mens hun aldri har kommet med vibrator og knulling. Dildoene  det er snakk om er hhv. 15 og 17 i omkrets, og 18 til 20 lange. Hun kommer aller kraftigst når hun får dildoen dypt inn like før hun når toppen. Så for meg er det opplagt at en svært stor penis ville vært optimalt for henne.... 

Anonymkode: 43640...db3

Gammel tråd..

Anonymkode: 35a15...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...