Gå til innhold

Vi to = oss tre?


Acerola

Anbefalte innlegg

Gratulerer som er gravid igjen :) dere er nok et veldig fruktbart par siden det har klaffet så fort begge ganger! Denne gang går det bra, dere har ivertfall sannsynligheten på rett side. Når er termin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Frøkenanonym skrev:

Hallo :) Da fant jeg dagboka di, har lest hele - men den var ikke så lang ;) Forhåpentligvis skal den bli lang av detaljer fra dette svangerskapet :D  Gratulerer så masse ;) 

Har dere bestilt TUL? 

:velkommen: Så koselig!

vi har bestilt TUL privat ja, i slutten av uke 12. Har også fått henvisning til TUL pga SAen, så nå går vi og venter på brev i posten med time til det :) satser på at det blir en gang mellom uke 7 og 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, j86 skrev:

Gratulerer som er gravid igjen :) dere er nok et veldig fruktbart par siden det har klaffet så fort begge ganger! Denne gang går det bra, dere har ivertfall sannsynligheten på rett side. Når er termin? 

Takk :rodmer: Ja, vi har vært veldig heldige med at det klaffet så fort begge gangene! Hadde ikke forventa det. Termin i månedskiftet juni/juli. 

10 timer siden, Cartina skrev:

Gratulerer! :) Håper det går bra denne gangen!

Takk - det håper vi og! Har en god del flere symptomer denne gangen, og det skal jo være et godt tegn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 27.11.2016 den 17.25, _marielle_ skrev:

Hvordan går det med deg? :) 

Takk - det går fint! Formen er så som så, men vi har fått se den lille krabaten og alt ser ut til å være i skjønneste orden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre, da er det bare venting da! For min del har kvalmen gitt seg helt, men jeg er fortsatt helt zombie :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Dragoste

Hei! Leste igjennom dagboka di nå 😋 Hvordan går det? 😊

Endret av Dragoste
Publiserte før jeg skrev ferdig setningen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Dragoste skrev:

Hei! Leste igjennom dagboka di nå 😋 Hvordan går det? 😊

Hei! Så hyggelig 😊 Ikke den mest spennende dagboka akkurat. Takk - det går veldig bra! Termin er rett rundt hjørnet og jeg nyter late dager i permisjon 😊 Det meste hjemme er klart, så den lille frøkna er velkommen når hu bestemmer seg for at hu har fått nok av livet i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...