Gå til innhold

Er ganske sikker på at jeg er bifil, men har ingen erfaring med en jente.


Lotus123

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år og lurer veldig på hvordan man treffer bifile/lesbiske jenter i Bergen? Jeg er veldig rolig og tror ikke det vil fungere å dra på utesteder. Pluss så har jeg ingen erfaringer fra før av og er absolutt ikke flink til å plukke opp signaler. :flau: 

Endret av Lotus123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På møteplasssen på nett, krysset av for at jeg ville møte menn/damer ( tenkte på vennskap ) men etter X antall henvendelser fra damer som var nysgjrrige ble det veldig feil for meg. Slik er det- så møteplassen..

Anonymkode: bb075...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke erfaringen som avgjør om du er bifil eller ikke. Er du heterofil jente, så er du det også som 13-åring uten å ha så mye som kysset en gutt. Er du lesbisk, så er du det også som 19-åring, selv om du ikke har hatt sex ennå. Du bare vet det. :) 

... og går du inn i et forhold med en gutt eller har sex med ham - så er du fortsatt bifil. Omverdenen ser ofte på bifile (i et forhold) som lesbisk eller hetero, da er man for alle andre enten "ute av skapet" eller "jasså, hun var heterofil likevel" evt "har du bestemt deg nå?". :roll: Det er irriterende. Du må ikke ha hatt sex med begge kjønn for å vite at du tenner på begge kjønn. (Skriver "begge kjønn" bevisst, siden du omtaler deg som bifil, ikke panseksuell.) 

For å svare på spørsmålet ditt: Lager du profil på f.eks sukker eller møteplassen og skriver at du ønsker kontakt med kvinner, er det stort sett bare menn som svarer. Jeg ville valgt gaysir eller skeiv.no. :) 

Anonymkode: 8c9e6...8ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...