Gå til innhold

Anbefale psykolog i Bergen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en flink og hyggelig psykolog i Bergen. Har du noen anbefalinger? Ser gjerne etter en offentlig psykolog jeg kan bli henvist fra via lege. 

Jeg trenger hjelp til å bearbeide diverse mindre hendelser som har skjedd i løpet av livet og hjelp til å bearbeide vanskelig livssituasjon som nylig har oppstått. Jeg sliter også med litt "uro", men jeg vil ikke gå så langt å kalle det angst. 

Anonymkode: 1c517...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som å lese om meg selv, er fra Bergen og fått inntrykk av at det er svært vanskelig å få komme til en psyolog her, snakk om vantetid på et halvt år hvis man i det hele tatt får en.

Vurderer du privatpraktiserende=?

Anonymkode: 1edd4...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som å lese om meg selv, er fra Bergen og fått inntrykk av at det er svært vanskelig å få komme til en psyolog her, snakk om vantetid på et halvt år hvis man i det hele tatt får en.

Vurderer du privatpraktiserende=?

Anonymkode: 1edd4...be6

Vurderer privat ja. Vil ikke vente og vente også risikere å møte på en jeg føler jeg ikke kommer overens med. 

Anonymkode: 1c517...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det bare er for de som er bosatt i bydelen, men jeg går til Sølvi Bødtker på Betanien i Fyllingsdalen, hun er helt fantastisk og har hjulpet meg mye. Var innom en del andre før jeg kom til hos henne.

Anonymkode: 57d5f...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...