Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe som servitør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja overskriften sier vell det meste :-) har akkurat fått jobb som servitør og begynner til fredag, lurer bare litt på hvordan andre syntes det er :-)

Anonymkode: b5a73...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig hvis det er et godt sted, og helt utrolig heslig hvis det kjøres en personalpolitikk som ligner noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Artig hvis det er et godt sted, og helt utrolig heslig hvis det kjøres en personalpolitikk som ligner noe.

Hvor kan jeg dra for å bli servert av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hvor kan jeg dra for å bli servert av deg?

Ingen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som servitør i bar, ikke i restaurant så det er sikkert litt forskjellig men. Fordelen med yrket er at det er sosialt og aktivt. Kjekt å yte service og se at folk får en god opplevelse :) yrket kan være fysisk belastende, pleier å bruke sånn gel- innlegg i hælene synes det hjelper når man må gå så mye på harde gulv for  å spare ryggen :) det verste med å jobbe som servitør er at lønn og arbeidsforhold ofte er ekstremt dårlige. Vil ikke anbefale det som et permanent yrke pga . Dette. 

Anonymkode: fbde3...092

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hun over :) Jobber selv på restaurant

På den negative siden er dårlig lønn, lange dager (mange bedrifter som ikke betaler overtid), stor slitasje på kroppen, mye løping og tunge løft og du møter mye jævlige mennesker. 

På den positive siden er det alle de herlige gjestene som gjør dagen litt bedre, ofte hyggelige kollegaer osv

min konklusjon er at det er en fin deltidsjobb ved siden av studier (trenger ikke treningssenter når du er servitør) men ikke noe å bli i permanent,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse