Gå til innhold

Hvorfor er ståkuken så facinerende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen refleksjoner rundt dette?

Anonymkode: 3f1b5...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

Hvem sier at den er fasinerende da :)

Selv syns jeg en stiv kuk er sexy og et vakkert syn,men fasinerende er ikke et ord jeg vil bruke på kuk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fascinert.

Anonymkode: b1c9b...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen refleksjoner rundt dette?

Anonymkode: 3f1b5...f45

Syntes ikke det var fasinerende, annet enn at noen faktisk stiller seg midt i gata og gjør dette helt frivillig. Ville ikke en gang brukt frasen "typisk mannfolk" når det gjaldt det ass. Typisk heavy metall miljøet. :P

Det begynner å bli drøyt når personen drar fra by til by for å vise det frem. Ingen etterspurte det der liksom. 

Anonymkode: 2e74a...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter får alltid et helt spesielt uttrykk når man drar frem kuken for første gang. 

Vanskelig å beskrive det. Det er som en blanding av overraskelse og intens spenning. 

Anonymkode: 4cb85...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke fascinert.

Anonymkode: b1c9b...b13

Ikke jeg heller.

Anonymkode: f233e...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det ER fascinerende! Sjekk denne :)  (tumblr-link)

Anonymkode: fded8...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For det ER fascinerende! Sjekk denne :)  (tumblr-link)

Anonymkode: fded8...cc8

Jeg synes peniser er fascierende og sexy, men den snutten der gjorde meg kvalmen :P

Anonymkode: 21f98...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter får alltid et helt spesielt uttrykk når man drar frem kuken for første gang. 

Vanskelig å beskrive det. Det er som en blanding av overraskelse og intens spenning. 

Anonymkode: 4cb85...13d

Du må ha en stor kuk :P 

Anonymkode: 73570...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høyt er for høyt? Noen ting bare er sånn. Hvis du skal løpe rundt og spørre som en 4 åring, så får du heller henge i skjørtene på mora di.

Anonymkode: 3e173...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes peniser er fascierende og sexy, men den snutten der gjorde meg kvalmen :P

Anonymkode: 21f98...25f

Fant ikke den gif-en jeg egentlig leita etter! Det var en som var mer sannferdig og ikke cømma så jævlig mye hvite pølser

Anonymkode: fded8...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er ekstremt fascinerende.

For noen få år siden var jeg og trente. Brukte en sånn vanlig idrettshall til garerobe/dusj. Hadde løpt og skulle innom hallen bare for å se litt. Fredag, så det var få der. Bare noen fyrer som spilte håndball mot et mål. Fire-fem stykker. Jeg joinet dem litt, hadde spilt håndball før.

Til slutt fikk jeg en crazy idé. Jeg påsto at damegarderoben var låst og spurre om jeg kunne dusje hos dem. Som om det var hel naturlig for meg, liksom. Så jeg sto der i dusjen, splitter naken, flashet pupper og shavings, skravlet og lot som ingenting. Midt blant fire-fem ståpikker. Gutta var jo helt satt ut, men ingen var ufine. Jeg var først ut, var litt skrekkslagen over at jeg hadde gjort det, men jeg holdt også på å dø av latter, og jeg var dritkåt.

Når jeg kom hjem fortalte jeg hele greia og opplevelsen - og fantasiene om hva som "kunne ha skjedd" - er en del av sexlivet vårt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Fordi den er hard, varm og veldig deilig å kjenne inni seg. Synes den er ekstremt pen  å se på også. Og å se det komme varm, deilig sæd ut er prikken over i en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...