Gå til innhold

Treffe dama, dårlig tid. Vaske pikken eller rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Bare lurer på hva dere damer foretrekker.

Si at jeg skal treffe dama, og ser på det som høyst sannsynlig at hun kommer til å gi meg en blowjob.

Men jeg har dårlig tid, så jeg har kun tid til å enten vaske pikken eller rumpa.

Hva er det viktigst at jeg vasker?

Hilsen undrende mann.

Anonymkode: 897d3...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg takket nei til blowjoben pga dårlig hygiene! 

Anonymkode: 469b3...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. Det tar ikke så mye ekstra tid og såpass kan du vel ofre av tid på dama. Du visste vel en stund på forhånd at du skulle treffe henne og prioritere tid på hygiene. Er ikke verre enn det.

Mistenker dog at dette er en tulletråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Begge deler! Selv om det er pikken hun suger, så kan hun fremdeles lukte svett rumpe. Det er... nei, det er ikke sexy for å si det sånn. Jeg er ikke hygienenazi, men det er så mye mer behagelig å ha sex når man føler seg fresh og ren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oralsex er forbeholdt mennesker med god hygiene. Det blir nok ingen blowjob på deg om du ikke vasker deg skikkelig, for ingen er såååå gira på å suge..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du vasker rompa!  Du må forte deg å penetrere henne før du får bj, så smaker det kvinnelig underliv, og hun merker ikke at den er uvasket..

Anonymkode: 646e3...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask rumpa. Når du møter henne, gå på do og vask framsjargongen i vasken. win- win

Anonymkode: 8190c...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en melding (evt ring) og si at du blir litt forsinket, og møt opp skinnende ren foran og bak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er at du vasker rompa!  Du må forte deg å penetrere henne før du får bj, så smaker det kvinnelig underliv, og hun merker ikke at den er uvasket..

Anonymkode: 646e3...a51

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Hvis du føler du er så skitten at du må vaske deg først, så foreslår jeg at du driter i blowjob. Evt. dusj sammen med henne.

Vanligvis ville jeg sagt vask pikken, men siden du spør, er det nok nødvendig å vaske begge deler...

 

Anonymkode: ad9d9...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din gris!

Og hva med ballene? De lukter jævelig når de ikke er nyvasket!

Tror du troller... Men noen er faktisk såpass lite oppegående som dette, så om noen av dem leser her; vask alt! I rennende vann! Gjerne såpe i rompa og på ballene. Helt på pikken under forhuden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...