Gå til innhold

Nordmenn ser ned på alle muslimer, hvorfor??????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tom/Loki
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trist som faen, slik Ari sier det. :icon_frown:

Anonymkode: 69d7d...0e5

Beklager men den forsto jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære Cashbah, for å kjenne noen må en først kjenne seg selv. Jeg anmoder deg å bli kvitt det hatet du sitter inne med mot muslimer og andre minoriteter. Begyn med yoga og meditasjon, i tillegg kan du prøve å faste, for den vil hjelpe deg med selvbeherskelse. Ramadan begynner neste uke, håper du får styrke til å faste, amen.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Jeg driver med det allerede. Bortsett fra fasting, for det tærer på kroppen :) Hilsen en sykepleier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påstå at alle nordmenn ser ned på alle muslimer er jo en innrømmelse av at du selv ser ned på nordmenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cashbah skrev:

muhammed.jpg

Du snakker om denne karen her, ikke sant? Jo, han var pedo som bare faen. Giftet seg og hadde sex med et barn. Så vet du det.

For å ikke snakke om alle de andre perverse og makabre vers i koranen. Noe mer nedverdigende for kvinner skal du lete lenge etter. Fredens religion, du... Jeg ler.

Nei, jeg snakker ikke om denne karen. Denne karen likner mer på en nordmann, enn en araber. Det er lov å le, og jeg kan forstå at ditt hjertet er låst. Den vil åpne seg, sakte men sikkert. Jeg har tro på det gode i mennesket, og siden du er en sykepleier finnes det en godhet dypt inni deg. Den vil komme frem, og da vil du slutte å snakke nedlatende om andres livssyn.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, MapleSirup skrev:

Å påstå at alle nordmenn ser ned på alle muslimer er jo en innrømmelse av at du selv ser ned på nordmenn.

Din hypotese forkastes. Jeg ser ikke ned på mine egne folk.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cashbah skrev:

Jeg driver med det allerede. Bortsett fra fasting, for det tærer på kroppen :) Hilsen en sykepleier.

Jeg anmoder deg å begynne med fasten i den hellige måneden ramadan. Du vil få mye bedre effekt på kroppen, enn trening. Overasker meg at du ikke har lært om dette under din utdannelse. Hadde dere ikke emner som ernæring?

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Tom/Loki skrev:

Beklager men den forsto jeg ikke

Ikke jeg helle :-)

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din hypotese forkastes. Jeg ser ikke ned på mine egne folk.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Du gjør jo det når du skjærer alle under samme kam!

Eller tror du det bare er du som ikke ser ned på muslimer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tris skrev:

Den er drøy. Vakker religion? Det finnes ingen vakre religioner.

Religion (måtte det være islam, kristendom eller andre) er roten til alt ondt i verden

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.5.2016 at 14.26, AnonymBruker skrev:

Nordmenn ser ned på alle muslimer, hvorfor??????

 

 

 

Anonymkode: 69d7d...0e5

Ser ikke ned på alle muslimer, ser ned på muslimer som setter koranen foran norsk lov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg snakker ikke om denne karen. Denne karen likner mer på en nordmann, enn en araber. Det er lov å le, og jeg kan forstå at ditt hjertet er låst. Den vil åpne seg, sakte men sikkert. Jeg har tro på det gode i mennesket, og siden du er en sykepleier finnes det en godhet dypt inni deg. Den vil komme frem, og da vil du slutte å snakke nedlatende om andres livssyn.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Jeg slutter når dere slutter. Kanskje på tide å ta et oppgjør med følgerne i denne perfekte religionen din, før du begynner å fyre løs på meg, eller? Hvis du ikke kan se svakhetene i din egen religion og de som følger den, er du veldig nær ved å fremstå som hjernevasket og har dermed liten troverdighet. Just sayin'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anmoder deg å begynne med fasten i den hellige måneden ramadan. Du vil få mye bedre effekt på kroppen, enn trening. Overasker meg at du ikke har lært om dette under din utdannelse. Hadde dere ikke emner som ernæring?

Anonymkode: 69d7d...0e5

Jo, det er nettopp det vi hadde, noe som gir meg grunnlaget for min påstand. Forskning. Fakta. Du kan godt tro at allah gir deg superkrefter om du sulter deg, men du får unnskylde meg om jeg takker nei til galskapen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Cashbah skrev:

Jo, det er nettopp det vi hadde, noe som gir meg grunnlaget for min påstand. Forskning. Fakta. Du kan godt tro at allah gir deg superkrefter om du sulter deg, men du får unnskylde meg om jeg takker nei til galskapen.

Og det kommer fra en som innbiller seg at mennesket ikke er et dyr.

Anonymkode: faad1...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det kommer fra en som innbiller seg at mennesket ikke er et dyr.

Anonymkode: faad1...828

Jeg vil gjerne få en link til når jeg sa det, eller kommer du kanskje med helt ville påstander som vanlig? Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser muslimer ned på ikke muslimer  - men dette er helt ok?  Kom til vesten og klage om vesten, klage på våres demokrati, klage på våres kvinner, hvordan vi lever, hvordan vi kler på oss - men vil ha alle vesten har å tilby.  

Jeg har INGENTING i mot mennesker som vil begynne på nytt i et annet land - men vil jobbe hardt for å bli integrert, lære språket og komme ut i arbeidslivet slik at de kan forsørge seg selv. 

 

Anonymkode: c3e5c...879

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎31‎.‎05‎.‎2016 at 14.26, AnonymBruker skrev:

Nordmenn ser ned på alle muslimer, hvorfor??????

 

 

 

Anonymkode: 69d7d...0e5

Dette er kun en påstand, ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ‎02‎.‎06‎.‎2016 at 12.32, O.G. skrev:

Ser ikke ned på alle muslimer, ser ned på muslimer som setter koranen foran norsk lov

Koranen er foran Norsk lov for muslimer. Da tenker jeg på religiøse. Ikke alle som er fra islamske land, som blir tatt for å være muslimer. For dem er det mange av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ser jeg ned på mennesker som ikke klarer å tenke rasjonelt, og skjønne at hele poenget med organisert religion alltid har vært en måte å kontrollere mennesker på.

Vi har kommet lenger enn år 600, og at man tror på gamle røverhistorier, er ufattelig. At man også krever å få respekt for å tro på disse røverhistoriene, er på grensen til latterlig.

Det har i ganske mange år vært en kamp for å bekjempe kristendommens innflytelse i Norge, og kirka har klart å fornye seg ganske mye her til lands. Muslimer derimot, det er mange som ikke ønsker å legge fra seg noe. Det finnes en del oppegående mennesker som er muslimer i teorien og ikke i praksis, men også mange som ønsker å tie disse fra å si noe negativt om religionen, ved ren skremsel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.5.2016 at 14.26, AnonymBruker skrev:

Nordmenn ser ned på alle muslimer, hvorfor??????

 

Anonymkode: 69d7d...0e5

Synes du er veldig generaliserende ovenfor nordmenn. Du kunne i det minste holdt bergensere utenfor dette resonemanget, da de ikke er fra Norge. Som østlending ønsker jeg meg frabedt å bli holdt i samme bås som nordlendinger :P

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.5.2016 at 14.26, AnonymBruker skrev:

Nordmenn ser ned på alle muslimer, hvorfor??????

 

Det har vært muslimer i dette landet siden 60-tallet da de første arbeidsinnvandrere fra Pakistan kom for å arbeide. De arbeidet hardt som maskiner og skapte verdier i det norske samfunnet. De betalte skatt, og var med på å bidra til å styrke norsk økonomi. I dag er Pakistanere de rikeste muslimer i Norge, som har mest velstand og høyest utdanning, sammenliknet med andre muslimer som bla. Somalere, Tyrkere, Marokanere, Afghanere, Irakere, kurdere og Iranere.

Jeg har hørt at Somalere og Irakere skårer høyest på snylting av det norske velferdssystemet, og det finnes skoler i Somalia som gir opplæring i hvordan man skal oppsøke NAV og få økonomisk støtte for livets opphold.

Det er store kontraster av muslimer i dette landet, og jeg lurer derfor på om hvorfor blir alle muslimer sett på samme måte. For Pakistanere er det HARAM å ta økonomisk bistand fra NAV (det finnes mindretalls folk som bryr lite om dette), mens for Somalere og Afghanere og Irakere er det HALAL. Lurer på om hvorfor dere ikke behandler dem forskjellig?

 

Anonymkode: 69d7d...0e5

Så hvordan forklarer du at tre fjerdedeler av de innblandede i drosjesvindelsaken for noen år tilbake, var fra nettopp Pakistan? Verdier for rundt en milliard ble svindlet fra den norske stat. NAV ble tappet, i likhet med alle mulige andre organer og støtteordninger. I Pakistan er det tvert imot halal å lure staten, denne holdningen er det mange som glemmer å legge fra seg når de kommer til Norge.

Anonymkode: 863a1...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...