Gå til innhold

Nordmenn ser ned på alle muslimer, hvorfor??????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De har skapt ett helvete i Norge så lenge jeg kan huske helt siden jeg var 4 år.

Anonymkode: d4154...42a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er store kontraster av muslimer i dette landet, og jeg lurer derfor på om hvorfor blir alle muslimer sett på samme måte. 

Anonymkode: 69d7d...0e5

OK. Det er sant at det er store kontraster, men jeg vil tro spørsmålet er: Blir alle muslimer sett på samme måte av nordmenn? Og svaret er nei. Så måten du formulerer spørsmålet ditt på antyder at det er et faktum at muslimer blir sett på samme måte av nordmenn og denne påstanden vil jeg veldig gjerne se seriøse kilder for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du er ltt langt ute på vidda og ror vekk jævlig mye oppgulp her nå. Og hvorfor du ringer folk og spør hva slags radio dem har f.eks er bare helt merkelig. At noen orker dette hver dag 24 timer i døgnet? Har man ikke annet å gjøre?  Og å true til deg et ja svar eller et nei svar er typisk voldelige folk som dere. kunne aldri falt meg inn å bruke vold på den måten - ikke rart dere sitter og gjemmer dere. 

Anonymkode: 2278b...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du fra Pakistan?

Anonymkode: 6dc37...66c

Han har visst ikke fått med seg alle de pakistanske gjengene som terroriserer hovedstaden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva prater du om? De ser jo ned på oss syndige sekulære humanister og ateister. Vi ønsker ikke reaksjonære religiøse i vårt samfunn, så selvfølgelig ser vi skjevt på mennesker med 1500 år gamle menneskefiendtlige holdninger i landet vårt. Muslimer som kommer til Norge bør blir 100% assimilerte og sekulære, hvis ikke kan de reise til et muslimsk land og leve i pakt med sin kjære religion der. Så enkelt er det. Hijaben av og ut av moskeen, eller så er det bare å pakke snippsekken og dra til Saudi Arabia eller Iran. Det samme gjelder selvsagt for Somaliere, eritreere eller hva det nå måtte være.

Endret av Babylon4ever
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS Her: Beklager for den store skuffelsen deres, men jeg er ikke Pakistaner. Jeg har gode venner som er norsk-pakistanere, og etter samtale med dem så fant jeg ut at vi nordmenn har en tendens til å kjøre alle under samme kam. For det første, vi har mistolket Islam. Det at noen misbruker Islam og driver med terror, er ikke riktig. Jeg stiller et spørsmål til alle dere som driver og kritiserer Islam, hvor mange av dere har virkelig satt dere inn i hva Islam er og hva det står for? Dere vet ikke A,B, C om Islam og skal snakke nedlatende om den religionen og folk som har det som livssyn. For dere bare sitter med frykt, fordi det er fremmed for dere, og husk at de som sier at de representerer Islam og utfører onde handlinger, har heller ikke noe peil på Islam.

Islam er en vakker religion, men dessverre så blir den mistolket og misbrukt.

 

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har skapt ett helvete i Norge så lenge jeg kan huske helt siden jeg var 4 år.

Anonymkode: d4154...42a

Fytti rakkern, de som bor i Norge har det bra jævlig ja. Du kan jo pakke ryggsekken og reise litt rundt i verden, så får du nok raskt en annen oppfatning av hva "helvete" faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du syns nordmenn er idioter så får du vel bare samme behandling tilbake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hatt dårlig erfaring med alle typer muslimer, også Pakistanere. Pakistanske gutter var i oppveksten min bråkete, bøllete og utrolig feige (som at de truet livet til personer og skulle gi dem "bank", men møtte alltid opp med alle fetterne sine). Somaliere føler jeg rett og slett ikke klarer å integrere seg i samfunnet, og de færreste gjør et forsøk. Det finnes hardtarbeidende muslimer i Norge også, men disse har jeg erfart er gjerne de som innvandret på 60-/70-tallet og som allerede er godt integrerte. Men jeg har enda til gode å finne en muslim som har selvironi og som klarer å le av seg selv og Islam. Alle jeg kjenner er ganske kjappe til å bruke det oppbrukte rasismekortet, og da har jeg egentlig ikke noe interesse av å kjenne dem uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS Her:
Islam er en vakker religion, men dessverre så blir den mistolket og misbrukt.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Av hvem? 

Jeg er forresten nordmann, og ser ikke ned på alle muslimer, så da har jo tråden din feilet allerede i emnefeltet, og det er jo litt dumt om du faktisk ønsker en diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS Her: Beklager for den store skuffelsen deres, men jeg er ikke Pakistaner. Jeg har gode venner som er norsk-pakistanere, og etter samtale med dem så fant jeg ut at vi nordmenn har en tendens til å kjøre alle under samme kam. For det første, vi har mistolket Islam. Det at noen misbruker Islam og driver med terror, er ikke riktig. Jeg stiller et spørsmål til alle dere som driver og kritiserer Islam, hvor mange av dere har virkelig satt dere inn i hva Islam er og hva det står for? Dere vet ikke A,B, C om Islam og skal snakke nedlatende om den religionen og folk som har det som livssyn. For dere bare sitter med frykt, fordi det er fremmed for dere, og husk at de som sier at de representerer Islam og utfører onde handlinger, har heller ikke noe peil på Islam.

Islam er en vakker religion, men dessverre så blir den mistolket og misbrukt.

 

Anonymkode: 69d7d...0e5

Hvordan kan du si at Islam er en vakker religion når dere blindt følger en pedofil og hans makabre tankemåte??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Cashbah skrev:

Hvordan kan du si at Islam er en vakker religion når dere blindt følger en pedofil og hans makabre tankemåte??

Religionen er vakker, se på arkitekturen neste gang du reiser ti Østen, se på Taj Mahal i Agra, og andre praktfulle bygg som er bygget etter fascinasjon av denne religionen. Profeten deres var ikke pedofil, det er bevist at hun ar 17 år da de giftet seg. På den tiden var det ikke 18 års aldersgrense, og en jente kunne gifte seg når hun hadde gått gjennom puberteten. Det var politiske årsaker også bak denne pakten, noe som er vanskelig å forstå i vår tid..

 

Jeg anmoder deg å sette inn i den vakre religionen, kanskje ditt sinne vil forsvinne. I tillegg ber jeg deg se filmen, The Massenger.

 

Fred være med deg Cashbah.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Hvor har du det fra at nordmenn ser ned på alle muslimer? Det er ikke vår kultur som kaller muslimer hunder og mindreverdige, som undertrykker damer så til de grader. Det er ikke i norsk kultur! Slutt å lyve.

Vi har tatt inn ufattelig mange muslimer og ikke-muslimer fra andre land, det er mer enn godt nok. Jeg forstår ikke problemstillingen, den er ikke reell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Cashbah skrev:

Her hatt dårlig erfaring med alle typer muslimer, også Pakistanere. Pakistanske gutter var i oppveksten min bråkete, bøllete og utrolig feige (som at de truet livet til personer og skulle gi dem "bank", men møtte alltid opp med alle fetterne sine). Somaliere føler jeg rett og slett ikke klarer å integrere seg i samfunnet, og de færreste gjør et forsøk. Det finnes hardtarbeidende muslimer i Norge også, men disse har jeg erfart er gjerne de som innvandret på 60-/70-tallet og som allerede er godt integrerte. Men jeg har enda til gode å finne en muslim som har selvironi og som klarer å le av seg selv og Islam. Alle jeg kjenner er ganske kjappe til å bruke det oppbrukte rasismekortet, og da har jeg egentlig ikke noe interesse av å kjenne dem uansett.

Kjære Cashbah, for å kjenne noen må en først kjenne seg selv. Jeg anmoder deg å bli kvitt det hatet du sitter inne med mot muslimer og andre minoriteter. Begyn med yoga og meditasjon, i tillegg kan du prøve å faste, for den vil hjelpe deg med selvbeherskelse. Ramadan begynner neste uke, håper du får styrke til å faste, amen.

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Miklo Velka skrev:

Av hvem? 

Jeg er forresten nordmann, og ser ikke ned på alle muslimer, så da har jo tråden din feilet allerede i emnefeltet, og det er jo litt dumt om du faktisk ønsker en diskusjon.

Du er unntaket. Jeg sikter til majoriteten ærede Miklo Velka! Peace !

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎31‎.‎05‎.‎2016 at 22.14, Tom/Loki skrev:

Tror heller det er islam de ser ned på.

Trist som faen, slik Ari sier det. :icon_frown:

Anonymkode: 69d7d...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Religionen er vakker, se på arkitekturen neste gang du reiser ti Østen, se på Taj Mahal i Agra, og andre praktfulle bygg som er bygget etter fascinasjon av denne religionen. Profeten deres var ikke pedofil, det er bevist at hun ar 17 år da de giftet seg. På den tiden var det ikke 18 års aldersgrense, og en jente kunne gifte seg når hun hadde gått gjennom puberteten. Det var politiske årsaker også bak denne pakten, noe som er vanskelig å forstå i vår tid..

 

Jeg anmoder deg å sette inn i den vakre religionen, kanskje ditt sinne vil forsvinne. I tillegg ber jeg deg se filmen, The Massenger.

 

Fred være med deg Cashbah.

Anonymkode: 69d7d...0e5

muhammed.jpg

Du snakker om denne karen her, ikke sant? Jo, han var pedo som bare faen. Giftet seg og hadde sex med et barn. Så vet du det.

For å ikke snakke om alle de andre perverse og makabre vers i koranen. Noe mer nedverdigende for kvinner skal du lete lenge etter. Fredens religion, du... Jeg ler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS Her: Beklager for den store skuffelsen deres, men jeg er ikke Pakistaner. Jeg har gode venner som er norsk-pakistanere, og etter samtale med dem så fant jeg ut at vi nordmenn har en tendens til å kjøre alle under samme kam. For det første, vi har mistolket Islam. Det at noen misbruker Islam og driver med terror, er ikke riktig. Jeg stiller et spørsmål til alle dere som driver og kritiserer Islam, hvor mange av dere har virkelig satt dere inn i hva Islam er og hva det står for? Dere vet ikke A,B, C om Islam og skal snakke nedlatende om den religionen og folk som har det som livssyn. For dere bare sitter med frykt, fordi det er fremmed for dere, og husk at de som sier at de representerer Islam og utfører onde handlinger, har heller ikke noe peil på Islam.

Islam er en vakker religion, men dessverre så blir den mistolket og misbrukt.

 

Anonymkode: 69d7d...0e5

Den er drøy. Vakker religion? Det finnes ingen vakre religioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...