Gå til innhold

Dine meninger om dette huset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor eksploderer det med slike tråder? Om det er verdt det eller ikke er jo helt opp til hver enkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Macro skrev:

Hvorfor eksploderer det med slike tråder? Om det er verdt det eller ikke er jo helt opp til hver enkelt.

Ingen som tvinger deg om å gå inn da vel.

Anonymkode: 7cf10...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det lønner seg vet jeg ikke, men huset har masse potensiale! Og den hagen da! Slike hager får du ikke i nye byggefelt.

Er ikke kjent med området, men prisen var heller ikke så gal. Dere må jo ikke pusse opp alt på en gang heller, for eksempel kjøkkenet kan man fint leve med i 2-5år..

 

Jeg hadde kost meg i den hagen. Hadde bygget gjerde eller satt opp hekk, lagd en grillbu og bygd ut verandaen. :)

Anonymkode: fbc41...1e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel folk som vil ha klikk på annonsene sine.

Anonymkode: b4d2b...cb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som må avgjøre om huset er bra eller ikke. De fleste av oss på KG skal garantert ikke på visning engang, så vi får ikke det samme inntrykket du selv vil få - HVIS du drar på visning vel og merke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du skal selge er greit,men slik sniklinking synes jeg ingen ting om.

Mod'ene burde fjerne slike spekulative tråder.

Anonymkode: f66de...2d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hagen da!! 😍

Anonymkode: b321a...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du skal selge er greit,men slik sniklinking synes jeg ingen ting om.

Mod'ene burde fjerne slike spekulative tråder.

Anonymkode: f66de...2d0

Selge? Selge hva?

Tror du huset er mitt? Det hadde jeg aldri turt å legge ut.

Anonymkode: 7cf10...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Skaff deg tilstandsrapporten og les denne nøye. Det framgår en del påregnelige påskostninger av annonsen, men dette må du undersøke nærmere. Tak fra 1985, der det står noe om dårlig sidelufting: her kan det være risiko for fuktskader. Fukt i kjeller: drenering medfører en del anleggskostnader. Mange vinduer av eldre dato: må påregne å skifte ut disse. Alt dette er ting som koster. 

I tillegg kommer alt som virkelig ikke er tidsmessig innendørs: vaskerommet i kjeller (nevnes i annonsen), teppegulv på soverommene, og smått og gammelt bad. (Er badet så knuslete at dere må vurdere ombygging eller påbygg? Det må dere ta stilling til.)
Kjøkken kan man alltids vente med å oppgradere. Ellers trengs et malingsstrøk her og der, men det er jo for småpenger å regne sammenliknet med de andre påkostningene. 

Om det lønner seg eller ikke vet jeg ikke, da jeg ikke aner hva andre hus i området koster, men dere må regne atskillige hundretusener på viktig oppgradering, dels av den kjedelige og usynlige sorten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det viktig at det lønner seg? Skal dere bo der resten av livet så er det jo snakk om å skape et hjem, Holde det vedlike og gjøre det trivelig og fint. Ikke at det skal gi avkastning? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tomta i seg selv er jo fantastisk. Jeg vil ha stor hage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du nevner kjøkken, ut i fra bilder syns jeg dette ser ok ut. Kjøkkeninnredningen kan lett moderniseres ved å bytte benkeplate, blandebatteri og vask, legge kitchenboard utenpå fliser, evt male disse og bytte håndtak. Da får du et helt annet kjøkken til ikke så mange kronene.

Belegget på badet så ok ut? Når er det lagt? Her er det mulighet for selv å slå opp baderomsplater på vegg, bytte dusjkabinett og innredning. Stor forandring til en ok pris.

Anonymkode: fd103...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ut fra bildene er jo mulighetene uendelig for dette huset. Jeg så ingenting som MÅ gjøres nå med engang, selv om badet ikke er pent, så kan man leve med det. Evt male det. Samme med kjøkkenet. Ellers så kan du bygge ut og få akkurat det huset du vil ha med den svære hagen tilgjenglig. Synes det var en fin pris også. Men om det er underliggende problemer, må du finne ut. Men kan ikke se at dette ikke lønner seg. 

Anonymkode: ce3ca...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

aldri i verden.. :)

Anonymkode: ddfa5...290

grunnet pris og alt for mye oppussing, men nå bor ikke jeg i akershus da heldigvis, så får mye mer for pengene

Anonymkode: ddfa5...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...