Gå til innhold

Når er det tryggest å cumme i en vagina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr å cumme? Mener du ejakulere?

Irriterer meg når folk ikke engang klarer å skrive riktig i overskriften.  

Anonymkode: d0c90...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eksiltronder

Omtrent 5 minutter etter at hjertet har sluttet å slå?

Endret av eksiltronder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/31/2016 at 9.25, AnonymBruker skrev:

Med tanke på å ikke gjøre en kvinne gravid. 14 dager etter mensen?

Anonymkode: 61b4d...a11

Rett etter mensen er ferdig. Da har ikke man ikke produsert egg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri sikkert, og siden du er så ung at du sier cummer har du sannsynligvis sex med jenter som ikke har kontroll på syklusen sin. Jeg har stålkontroll på min (sterke EL-smerter og klokkeren 28-dagers syklus), og 14 dager før/etter første dag mens har jeg eggløsning, DVs at det er verst tenkelige tidspunkt å cumme på om du IKKE vil ha barn...

Anonymkode: b3ad8...03e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er aldri sikkert, og siden du er så ung at du sier cummer har du sannsynligvis sex med jenter som ikke har kontroll på syklusen sin. Jeg har stålkontroll på min (sterke EL-smerter og klokkeren 28-dagers syklus), og 14 dager før/etter første dag mens har jeg eggløsning, DVs at det er verst tenkelige tidspunkt å cumme på om du IKKE vil ha barn...

Anonymkode: b3ad8...03e

Jeg har spurt før, det har en annen også, men ikke fått svar. Er cumme det samme som ejakulere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg har spurt før, det har en annen også, men ikke fått svar. Er cumme det samme som ejakulere?

Ja. Å komme.

Anonymkode: b3ad8...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Å komme.

Anonymkode: b3ad8...03e

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.5.2016 at 9.54, Silfen skrev:

Det er det vel. Ikke det at AB har særlig rett heller, så mye feil som det var i det innlegget, men jeg har da ikke blitt gravid med sikre perioder de siste 11 år, så noe må jo funke, i motsetning til den gangen jeg stolte på prevensjon ...

Slutt å spre slik vranglære

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg når folk ikke engang klarer å skrive riktig i overskriften.  

Anonymkode: d0c90...628

Cumme er slang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Slutt å spre slik vranglære

Det er ikke vranglære, selv om det ikke er en allmenn regel. Noen damer er faktisk som klokker man kan stille tiden etter.

Anonymkode: 0815c...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vranglære, selv om det ikke er en allmenn regel. Noen damer er faktisk som klokker man kan stille tiden etter.

Anonymkode: 0815c...964

Men seriøst skal man vite nøyaktig må man jo ha en sånn greie som måler eggløsninga. De aller fleste har ikke stålkontroll på detta. Så det er aldri trygt å komme inni noen uten prevensjon dersom graviditet skal unngås

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Er det ikke bare å bruke prevensjon for begge da, så slipper man å vurdere og stille uret etter den safeste måten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange avsporinger her. Og formaninger om prevensjon. Ikke det Jeg spurte om. Jeg vet det finnes tryggere prevensjonsmidler.

Jeg spurte om når kvinnen er minst fruktbar, når det teoretisk sett er tryggest å cumme i en vagina. Så vanskelig å svare kun på dette uten å komme med kommentarer at man MÅ bruke kondom?

Ikke alle som liker å bruke kondom eller å gå på p-pille. Hun fikk forøvrig mensen, så da er problemet over for denne gang. Ellers takk til de som prøvde å svare direkte på spørsmålet mitt. Dere andre får komme dere ut av KG-tåka. 

Anonymkode: 61b4d...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 1. juni 2016 at 23.21, Maleficenta skrev:

Cumme er slang

Har jeg heldigvis aldri hørt.

Anonymkode: c8e50...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange avsporinger her. Og formaninger om prevensjon. Ikke det Jeg spurte om. Jeg vet det finnes tryggere prevensjonsmidler.

Jeg spurte om når kvinnen er minst fruktbar, når det teoretisk sett er tryggest å cumme i en vagina. Så vanskelig å svare kun på dette uten å komme med kommentarer at man MÅ bruke kondom?

Ikke alle som liker å bruke kondom eller å gå på p-pille. Hun fikk forøvrig mensen, så da er problemet over for denne gang. Ellers takk til de som prøvde å svare direkte på spørsmålet mitt. Dere andre får komme dere ut av KG-tåka. 

Anonymkode: 61b4d...a11

Hvorfor spørre om det om det ikke er fordi du ønsker å pule uten beskyttelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange avsporinger her. Og formaninger om prevensjon. Ikke det Jeg spurte om. Jeg vet det finnes tryggere prevensjonsmidler.

Jeg spurte om når kvinnen er minst fruktbar, når det teoretisk sett er tryggest å cumme i en vagina. Så vanskelig å svare kun på dette uten å komme med kommentarer at man MÅ bruke kondom?

Ikke alle som liker å bruke kondom eller å gå på p-pille. Hun fikk forøvrig mensen, så da er problemet over for denne gang. Ellers takk til de som prøvde å svare direkte på spørsmålet mitt. Dere andre får komme dere ut av KG-tåka. 

Anonymkode: 61b4d...a11

Klart du får avsporinger når du ikke skriver om dama de har 1. Regelmessig menstruasjon og eggløsning. 2. Hvor lang syklus hun har og når eksakt hun har eggløsning i syklusen sin 3. Mange damer har ikke regelmessige sykluser, eller skjønner ingenting om sykluser og er bare gambling.

5 dager før eggløsning og 2 dager etter eggløsning etter er den mest usikre perioden. Mange damer har eggløsning rundt 10-14 dager etter 1. blødningsdag i menstruasjonen altså alt fra noen dager til over en uke etter de er ferdig med mens.Da kan du fort bli far.

Den "tryggeste" perioden er 3-4 dager etter eggløsning til hun får ny menstruasjon. De færreste har ny eggløsning alt under menstruasjon, så for de fleste er mens også en "sikker periode" men her er det noen unntak for kvinner med veldig korte sykluser. Noen kan bli gravide når de har mens.

Det er ikke realistisk at du kan vite alt dette om dama di. Hun vet det kanskje ikke selv. Dessuten er hun ingen robot eller et gjennomsnitt så selv om hun skulle vite disse tingene kan hun få en forskyvelse i syklus uten å vite det og bli gravid.

Så forhold deg til dette: bruk beskyttelse eller vær klar for å ta ditt ansvar som far om hun bli gravid når dere ikke beskytter dere.

Anonymkode: 0815c...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...