Gå til innhold

Hva fantaserer du mest om når der kommer til sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fantaserer mye, om samme personen. Vi gjør forskjellige ting innen sex, også har vi trekant/firkant. Deilig med fantasier😉 Hva fantaserer du om?

Anonymkode: 0e1bd...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om å møte den eneste personen jeg vil ha sex med.

5 minutter siden, PetterPanne skrev:

Jeg fantaserer om at en kvinne faktisk vil ha sex med meg

Haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fantaserer mye, om samme personen. Vi gjør forskjellige ting innen sex, også har vi trekant/firkant. Deilig med fantasier😉 Hva fantaserer du om?

Anonymkode: 0e1bd...cd3

Akkurat nå fantaserer jeg mest om en lydig ekstrapike som liker både ydmykelse og bruk til meg og min partner. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om at dama får orgasme mens jeg knuller henne.(Noe som aldri har skjedd, og som aldri kommer til å skje, til tross for at vi har mye sex.......)  

Anonymkode: 3170b...a22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke ei dame. Fordi jeg aldri har gjort det, iallefall ikke helt ordentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alekz

Fantaserer om å bli bundet fast med tau eller håndjern inkl. bind for øynene og partner gjør akkurat som han vil med meg. 

Rå, heftig sex opp etter veggen, på kjøkkenbenken, utendørs osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om å få mitt første kyss med en jente (jeg liker godt) siden det ikke har skjedd på de 20 åra ennå. Jeg er ikke under gjennomsnittet med utseendet jeg har fått utdelt (vil tro jeg klarer å se det slik selv) men ungdomsårene har vært trist på den fronten for min del. Skal ligge i hardtrening hele sommeren slik at jeg går ned de kiloene som skal til for å få selvtilliten min opp og føle meg som den personen jeg vil være rundt jenter. Men motivasjonen har uteblitt siden jeg har overtenkt for mye, jeg er nok nødt til å begynne å fantasere mer igjen og bruke det som motivasjon for alt det er verdt :blush:

Er aldri ute så jenter vet omtrent ikke at jeg eksisterer, har aldri prøvd meg på en jente før, da jeg rett og slett har vært for stygg (overvektig og stygg i puberteten) til det. Sex er som en annen verden for meg

Anonymkode: c81c3...016

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om å få mitt første kyss med en jente (jeg liker godt) siden det ikke har skjedd på de 20 åra ennå. Jeg er ikke under gjennomsnittet med utseendet jeg har fått utdelt (vil tro jeg klarer å se det slik selv) men ungdomsårene har vært trist på den fronten for min del. Skal ligge i hardtrening hele sommeren slik at jeg går ned de kiloene som skal til for å få selvtilliten min opp og føle meg som den personen jeg vil være rundt jenter. Men motivasjonen har uteblitt siden jeg har overtenkt for mye, jeg er nok nødt til å begynne å fantasere mer igjen og bruke det som motivasjon for alt det er verdt :blush:

Er aldri ute så jenter vet omtrent ikke at jeg eksisterer, har aldri prøvd meg på en jente før, da jeg rett og slett har vært for stygg (overvektig og stygg i puberteten) til det. Sex er som en annen verden for meg

Anonymkode: c81c3...016

Er kinda I samme båt, men jeg vet jeg ser bra ut. Mange jenter som viser oppmerksomhet. Har en veldig bra trent kropp, men klarer ikke å snakke med jenter jeg liker. Funker veldig bra sosialt, men som sagt. De jentene jeg liker klarer jeg ikke. Fatet en jente, men foreldra tillot ikke det for å si det sånn så da ble det ikke noe 😯

Anonymkode: 12ce0...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, amativeReflection skrev:

Om å møte den eneste personen jeg vil ha sex med.

Haha

Du vil ha sex med en du ikke har møtt? Sært. 

Anonymkode: 360cc...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å ha sex foran et stooort publikum. Ikke bare 4-5 stk for det har jeg alt gjort. Jeg fantaserer også å ha sex med meg selv. En klone av meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å bli brukt av flere enn en. Kvinne og mann. Strapon. Fylt i begge hull. 

...jeg fantaserer om at et slikt par skal finne meg og skjønne at jeg vil være med på leken, men tør ikke si det... 

jeg fantaserer om at de "straffer" mine fantasier ut av meg og jeg fantaserer om at de deretter tvangsknuller meg til himmelen. 

og at hin lærer meg å slikke mus skikkelig....åh nå ble jeg skikkelig kåt!!

Anonymkode: 87553...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D33 veltrent og ganskr fornøyd med utseende. 

Anonymkode: 87553...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Alekz skrev:

Fantaserer om å bli bundet fast med tau eller håndjern inkl. bind for øynene og partner gjør akkurat som han vil med meg. 

Rå, heftig sex opp etter veggen, på kjøkkenbenken, utendørs osv.

Du har KGs søteste avarar 😄

Anonymkode: a776b...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alekz
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har KGs søteste avarar 😄

Anonymkode: a776b...9a4

Takker :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ha sex med en du ikke har møtt? Sært. 

Anonymkode: 360cc...f62

Hvorfor er det så sært?

Anonymkode: 5fccb...cb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får opplevd alle mine sammen med min partner, så fantaserer egentlig lite - opplever det istedet? Tenker på det kanskje, men glad vi begge får oppleve fantasiene våre, og hittil har ingen av de blitt avvist (som selvsagt er en mulighet, for alt godtas jo ikke nødvendigvis). . . :)

Trekant og bilek (humler og bier?), dominering og underkastelse (begge veier altså) samt litt smerte for min del (jeg liker å bli smekka i ansikt under sex, da blir jeg relativt røff og aggressiv, som igjen tenner hu.. Liker og å bli smekka på pungen, også har hu sine "kinks").

Kort fortalt. Åpne om alt, også seksualitet. Ingen løgner, ingen skjuleri, alt går fint og vi koser oss.. også med andre invitert en og annen gang for moro skyld, og kanskje (vil jo ikke innrømme for mye?) alene sålenge vi kommer hjem og er snille med hverandre... ;) 

Anonymkode: 5e310...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punishment! Av en scary Goth/Emo aktig dame i fine kostymer! Fantaserer at hun er vill,gal og villig til å skade meg! Gjerne få meg til å blø litt :fnise: For meg er det utrolig sexy med en dame som serriøst er EVIL under sex.

+ Roleplay og Cosplay i det uendelige :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mai 2016 at 9.06, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer om at dama får orgasme mens jeg knuller henne.(Noe som aldri har skjedd, og som aldri kommer til å skje, til tross for at vi har mye sex.......)  

Anonymkode: 3170b...a22

Prøv å berøre klitoris mens dere har sex! Orgasmekrem kan dere også prøve

Anonymkode: f2e60...44c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om at en mann bare må ha meg og at han viser hvor kåt han blir. Gjerne at vi er ute blant folk og han må prøve å skjule hvor kåt han blir. Så blir det at han drar meg med et sted og vi har deilig og heftig sex. Skulle ønske at jeg kunne få oppleve noe slikt en gang.

Ellers drømmer jeg om å bli bundet fast og at han gjør det han vil med meg. Har en jeg har hatt kjempelenge og det er at jeg på en måte blir kidnappet,bundet og får bind for øynene. Først er det bare en der,men så merker jeg at det kommer flere og noen forsvinner. De gjør masse deilig med meg.

Drømmer også om sex ute,trekant og rollespill. Samboeren min ønsker ikke å gjøre noe særlig annet enn vanlig sex så jeg fantaserer ofte om litt mer spennende sex enn det vi har.

 

Anonymkode: eb8a2...921

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...