Gå til innhold

Er han interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har connecta ganske så bra med en fyr nå. Er ikke så lenge siden jeg begynte å bli kjent med han heller, bare et par måneder siden. Til å begynne med var jeg ikke noe betatt, bare tenkte at han var en veldig trivelig gutt som jeg allerede ser på som en god venn. Men så er det meg og de forbanna følelsene som alltid skal komme i veien. For nå har jeg begynt å falle pladask for han. Men så lurer jeg så fælt på om han føler det samme. Derfor spør jeg dere for her veit jeg at jeg får ordentlige svar :) 

så.. Vi har som sagt fått en bra connection. Praten går veldig greit, og jeg som er en ekstremt klein og sjenert person opplever dette sjelden med gutter. At praten går så lett. Har havnet på fester sammen ganske ofte i det siste, og da ender det gjerne opp med at vi sitter å prater veldig mye sammen. Denne helgen ble det også sånn, og da jeg skulle dra og gikk mot bilen spurte han om han kunne få et hadekyss. Full og rar som jeg var svarte jeg at nei, men han kunne få en klem. Etterpå måtte venninna mi bokstavelig talt rive han ut av bilen der han satt og pratet med meg (hun skulle kjøre meg hjem). Og det var akkurat i det hun dro i han at han kyssa meg. Men dette var jo på fylla, så det trenger ikke akkurat å bety så mye.

 Da jeg møtte han på butikken her en dag stod på parkeringsplassen og prata vel i en halvtime. Og denne helgen kjørte han opp til meg for å vorse med meg og venninna mi. Men noe jeg la merke til da var at da vi satt der vi tre så var det venninna mi han stort sett så i øyene mens han fortalte ting. Hun har type, noe han er klar over så jeg har jo et håp om at han ikke er interessert i henne. Hva tenker dere? Er dette et tydelig tegn på at han ikke er interessert i meg? Eller kan det være at hvis han er det, ikke vil vise det? På festen der vi endte opp samme kveld følte jeg ikke han var like gæren på å prate med meg som jeg ville med han.  Men det var jo flere av vennene hans der så det er klart han ville prate med de også. Jeg fikk heldigvis pratet en dem men han likevel. Da vi satte oss i bilen for å bli kjørt hjem igjen, gikk jeg bakerst, venninna mi satte seg inn først i baksetet og han etterpå. Så da følte jeg at jeg måtte sette meg foran, ville liksom ikke trykke meg inni baki med de hvis de kanskje tenkte det ville bli trangt. Så jeg prata med sjåføren og de med hverandre.. 

Da vi kom hjem til meg igjen la vi oss i senga mi alle sammen. Jeg passa nok på å legge meg i midten.. Hadde lyst til å trykke meg inntil han, og det fikk jeg på en måte gjort naturlig ettersom vi måtte jo ligge ganske tett. På morgenen dro venninna mi før vi to stod opp, jeg fulgte henne ut bare og gikk og la meg igjen. Kravlet meg sakte men sikkert nærmere han. Jeg vet ikke om han sov, men jeg merket at han sakte endte opp med å ligge inntil meg. Da kan der jo tro jeg var fornøyd. Hehe. Men som sagt er jeg ikke 100% sikker på om han var våken. Vi sovna hvertfall igjen sånn inntil hverandre. 

Vi våkna ganske likt og lå en stund i senga og bare prata. Stod opp og spiste, og satt og prata helt til klokka 12 på kvelden. Da måtte han dra for han skulle tidlig opp på jobb dagen etter. Da han skulle dra håpa jeg på en hadeklem, men nesten litt før jeg visste ordet av det så sa han hade og gikk ut. Vil likevel tro at det var et godt tegn at han satt her så lenge? Men det er jo det at det kan jo være bare vennskapelig. 

Tidligere en gang vi var på samme fest, hvor jeg sov over, ordnet han til så han og bestefaren henta meg og kjørte meg helt hjem. Da jeg bor langt unna byen ble det en stor omvei for de. Så han er jo veldig snill med meg. 

Jeg blir så forvirra av dette. På den ene siden vil jeg at han skal like meg som noe mer, men på den andre vil jeg ikke risikere å ødelegge et vennskap ved å putte følelser inn i det. Er også derfor jeg er livredd for at han skal skjønne at jeg begynner å bli interessert i noe mer. Så å spørre han er ikke aktuelt. Ikke enda hvertfall. 

Skal nevnes at han er en veldig rolig fyr, litt beskjeden og forsiktig. Vet ikke om han har hatt mange kjærester før. Kanskje noen men han bare virker litt som typen som ikke har veldig mye jenteerfaring. Men såklart, dette er bare synsing fra min side. 

Hva tenker dere? Gutter, dere må gjerne fortelle hva dere tror. Jeg har virkelig ikke peiling. Han gir liksom litt blanda signaler. Føler bare vi har så fin kjemi og han er virkelig en jeg kunne tenkt meg å vært sammen med. Vi er begge i starten av 20-åra, og stjernetegnene våres matcher jo helt perfekt! (Ja, det er det første jeg sjekker når jeg begynner å bli interessert i noen :P ) 

Anonymkode: 24896...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ja, jeg virker sikkert ufattelig barnslig og tafatt i dette innlegget. Bare er så lei av å kjøre dette gang på gang i hodet mitt og ville satt så veldig pris på noen meninger fra dere :) 

Anonymkode: 24896...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere prater sammen, hvordan virker han? Null flørting, smiling, ta på hverandre osv? Null insj fra noen av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardenus skrev:

Når dere prater sammen, hvordan virker han? Null flørting, smiling, ta på hverandre osv? Null insj fra noen av dere?

TS her. Smiling og litt latter er det jo. Han prøver å være litt morsom noen ganger. Blir noen små pinlige tause sekunder iblant, før en av oss tar opp tråden igjen. Når vi satt og prata nå på søndagen tok han å flyttet på brillene mine, for å vise hvordan han gikk med de. Han hadde fått høre at han hadde de veeldig langt ned på nesa, så da dyttet han brillene mine ned for å demonstrere. 

Endret av hypes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han om dette neste gang: "hva syntes du om meg?" avhenging av hva han svarer, så kysser du han, eller så har du svaret du ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke pusha han så mye (som det Ardenus foreslår) med mindre du virkelig trenger et svar nå. Det kan nemlig være at han er usikker. Feks at han har følelser for deg, men også for venninna di (selv om hun er opptatt) og prøver å bli bedre kjent med begge for å bli mer sikker? Jeg har hvertfall likt flere på en gang før, tror ikke jeg er unik :P Evnt kanskje han liker deg, men trenger litt tid på å finne ut av det/falle skikkelig.

Kan jo også være han er stormforelska fra før, da vil det meste funke annet enn å være for avvisende :) Men jeg ville prøvd å legge litt opp til å treffe han alene (gjennom uskyldige ting, feks en serie han ikke har sett som du har lyst til å vise han? En koselig kafe du tror han hadde likt eller et sted han ikke har vært som har god øl? Helst ikke altfor åpenbar date, men slik at han blir ennå mer nysgjerrig på deg og hva du føler :P). Du merker jo selv at du har falt pladask, litt på grunn av at du ikke vet helt hva han føler, men synes tegnene peker i riktig retning :) Gi han litt tid på å føle på det samme, dvs vis interesse uten å være for obvious, så får du både vært mer med han og kjent med på dine følelser, og samtidig gitt han tid til å kjenne på sine egne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du må legge fra deg tankene om å "ødelegge et vennskap". Dersom du er interessert i ham, så er det jo uaktuelt med et rent vennskap. Hva ville du tenkt om han plutselig begynte å date venninnen din og dere skulle henge sammen dere tre? Du hadde neppe likt det. Du liker ham, og da er det enten et forhold eller ikke. At han kysset deg er jo også et tegn på tiltrekning.

Synes ikke det er så mye å konkludere med utifra det du skrev her. 

Ta initiativ til å treffes igjen, dere to?

Anonymkode: 0dad3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snowbrigade skrev:

Jeg ville ikke pusha han så mye (som det Ardenus foreslår) med mindre du virkelig trenger et svar nå. Det kan nemlig være at han er usikker. Feks at han har følelser for deg, men også for venninna di (selv om hun er opptatt) og prøver å bli bedre kjent med begge for å bli mer sikker? Jeg har hvertfall likt flere på en gang før, tror ikke jeg er unik :P Evnt kanskje han liker deg, men trenger litt tid på å finne ut av det/falle skikkelig.

Kan jo også være han er stormforelska fra før, da vil det meste funke annet enn å være for avvisende :) Men jeg ville prøvd å legge litt opp til å treffe han alene (gjennom uskyldige ting, feks en serie han ikke har sett som du har lyst til å vise han? En koselig kafe du tror han hadde likt eller et sted han ikke har vært som har god øl? Helst ikke altfor åpenbar date, men slik at han blir ennå mer nysgjerrig på deg og hva du føler :P). Du merker jo selv at du har falt pladask, litt på grunn av at du ikke vet helt hva han føler, men synes tegnene peker i riktig retning :) Gi han litt tid på å føle på det samme, dvs vis interesse uten å være for obvious, så får du både vært mer med han og kjent med på dine følelser, og samtidig gitt han tid til å kjenne på sine egne :)

Tusen takk for veldig fint svar :) Jeg skal prøve på det du sier, å ta initiativ til å finne på noe bare meg og han. Men jeg er så redd for at han skal tolke det som en date, så merker jeg må virkelig være veldig bevisst på hvordan jeg er ovenfor han så han ikke tror at jeg mener noe mer. Mener du at det kan hende han er litt forelska i meg, ut ifra det jeg skriver? Haha merker jeg nesten blir stressa over at jeg har skrevet så detaljert her, i tilfellet han skulle finne fram til denne tråden. Men sjansen for det er vel ikke så stor, håper jeg:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du må legge fra deg tankene om å "ødelegge et vennskap". Dersom du er interessert i ham, så er det jo uaktuelt med et rent vennskap. Hva ville du tenkt om han plutselig begynte å date venninnen din og dere skulle henge sammen dere tre? Du hadde neppe likt det. Du liker ham, og da er det enten et forhold eller ikke. At han kysset deg er jo også et tegn på tiltrekning.

Synes ikke det er så mye å konkludere med utifra det du skrev her. 

Ta initiativ til å treffes igjen, dere to?

Anonymkode: 0dad3...826

Jeg tenker ikke helt sånn på det jeg da. Jeg kan fint ha følelser for noen men likevel klare å være venner med de, for følelsene mine for en person dabber fort av hvis jeg merker at han ikke føler det samme. Hadde det derimot blitt noe med han og min venninne, er det som du sier at, nei, det hadde jeg ikke takla. Men det hadde heller ikke skjedd. For det første er hun i et forhold nå, og dessuten vill hun aldri gjort dette mot meg da hun veit veldig godt at jeg er keen på han. 

Burde jeg ta initiativ altså? Ikke vente til han tar kontakt? Har liksom ikke lyst til å virka for gira. Er litt redd han synes jeg var litt for interessert denne helga, selvom jeg ikke prøvde meg på han akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...