Gå til innhold

Alenemor på 36 som treffer unggutter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dominant? ;)

Anonymkode: f00d6...5a9

Kan vel like gjerne være at de lar seg lære opp uten å ha så stor selvtillit at de peiser på uten å ta hensyn til TS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men herregyd. La nå denne kvinnen kose seg med den siste rest av mannlig oppmerksomhet hun kommer til å få. Etter at barna har flyttet ut, og hun er 45+ år blir det dødt uansett. Det er jo klart at hun må få lov til å føle seg attraktiv de neste 10 årene, selv om hun må ned i alder på menn, fordi de på hennes alder ikke er interesserte. La henne gjøre som hun vil og la henne kose seg. For fra 45+ til hun dør er en lang tid uansett. Katten gir liksom ikke den samme spenninga i hverdagen. Det må dere vel skjønne.

Anonymkode: fe010...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Jeg hadde også sagt det samme om det var en 40 år gammel mann som jevnlig hadde seg med 16-åringer.

Anonymkode: 5d4b7...231

ja, spesielt hvis man også legger til: "fordi de gjør alt jeg sier de skal".

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregyd. La nå denne kvinnen kose seg med den siste rest av mannlig oppmerksomhet hun kommer til å få. Etter at barna har flyttet ut, og hun er 45+ år blir det dødt uansett. Det er jo klart at hun må få lov til å føle seg attraktiv de neste 10 årene, selv om hun må ned i alder på menn, fordi de på hennes alder ikke er interesserte. La henne gjøre som hun vil og la henne kose seg. For fra 45+ til hun dør er en lang tid uansett. Katten gir liksom ikke den samme spenninga i hverdagen. Det må dere vel skjønne.

Anonymkode: fe010...ae3

Evig pessimist?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt ekkelt egentlig. Føler du som er så mye eldre og har barn i tillegg har mye mer livserfaring en de guttene. Synes selv 18 åringer er litt for unge og er bare 1 år større enn dem selv. Finn deg enn på 23+ i det minste. 18 åringer går fortsatt på vgs! :spy: (Du virker ganske pervers altså)

Anonymkode: 65bc9...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en gang jeg som er 25 kunne klart å ha sex med en 18 åring. De er for unge, uerfarne (men det liker du visst).  Sier det samme som om dette var en mann som leker rundt med ei på 16, gross... 

Anonymkode: a2079...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet her. Selv så synes jeg det er best å være med noen som er eldre så jeg forstår jo godt guttene. Det jeg derimot aldri gjør er å sende bilder av meg selv. Og så er jeg veldig nøye med å ikke leke med noen som kan kjenne familie eller venner og sånn.

Anonymkode: 96515...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Macro skrev:

Du bør heve alderen på seksualpartnerene dine i takt som eldstemann blir eldre. Han bør slippe å risikere at hans mor har hatt seg med en i omgangskretsen. Og viss det er slik at "alle" menn i bygda sender nakenbilder av seg til deg, kan man jo lure på om du har et rykte ( det var slik jeg tolket HI, rett meg om jeg tar feil), og et slikt rykte kan gå ut over barna.

 

Tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

Din rolle som mor trenger ikke nødvendigvis å bli påvirket av dette, men det viser hvert fall dårlig dømmekraft og umodenhet. Det er jo ting som eventuelt kan vises i din måte å være en forelder på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 2 unger 14 og 15.

Jeg får kjeft av veninner pga jeg har ONS med gutter mellom 18-25.

De sender massebilder av seg selv til meg på facebook og snap. nakenbilder.

Er jeg ei dårlig mor pga dette?

Anonymkode: 36699...abe

Snakker du med dine venninner om ditt private sexliv? Er det vanlig, spesielt når man har barn som kan bli utsatt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. De kunne vært sønnene dine. Like ekkelt med menn på 36 som har seg med 18 åringer som kvinner. Like sykt er det. Voks opp da kvinne. De bare utnytter deg.

Anonymkode: 44810...59b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år gjør da ingenting. Men 18? Da er de på samme alder som barna dine, og det er sikkert grusomt flaut for de om de finner det ut..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skikkelig cougar du og jeg med 😉😉 

men jeg holder meg til minimum 25 fordi de har mer erfaring enn en 18åring. 

Yngre gutter/menn 25+, de jeg har hatt synes det er befriende og svært opphissende med ei erfaren eldre dame(jeg er 37) fordi vi vet hva vi vil og vi kan våre knep. 

 

Anonymkode: a254b...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et par år eldre enn deg og blir alltid sjekket opp av yngre fyrer, men har faktisk begynt å sjekke hvor gamle fyrene er fordi det ikke alltid er like lett å se. 25 år er desidert laveste alder da jeg har ei datter på 18. Et par av hennes bekjente har prøvd å sende noen meldinger men seriøst 18 år er virkelig for ungt for oss i midten/slutten av 30 årene uansett mann eller kvinne. Tror datteren min hadde blitt både flau og forbannet hvis jeg hadde gjort noe med de ungguttene hun kjenner.  

Anonymkode: 693d8...7fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forestille meg at guttene du er med har vondt av det, TS, og barna dine er vel ikke involvert i sexlivet ditt.

Så hva er problemet?

Men jeg ser jo hva som kan skje om du holder på med 18- åringer når barna dine når samme alder. Med det sagt: Jeg har blitt servert ei historie om en kar som hadde sjekket opp ei som var bra mye eldre enn seg sjøl. Han våknet om morgenen hjemme hos Mor her, av at dattera på rundt tjue kikket inn: "God morn, mamma, jeg drar nå. Og god morn til deg og, [navnet til vår mann]" - hvorpå han hørte henne le ut døra. Det var mora til ei i parallellklassen han hadde vært på... Med andre ord, det e rikke sikkert det er dine barn det blir mest "traumatisk" for... :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, tussi680 skrev:

Sannheten kommer alltid for en dag.....

Og?

Har TS snakket noe at dette er noe hun skjuler? Eller ønsker å skjule?

Nei.

Er dette ditt typisk svar i slike tråder?

Er ikke første gang jeg ser det svaret fra deg, og når du bare svarer slikt, blir det jo ingen sammenheng. Da kunne du likevel ha droppet å svart.

Anonymkode: eb656...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...