Gå til innhold

Bortkastet å kjøpe håndvekter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gidder ikke bruke penger på treningssenter for øyeblikket men jeg ønsker å trene litt styrke i armene. Disse håndvektene på 5 kg har de noen effekt? Og finnes de i tyngre utgaver enn 5 kilo?

jeg er 167 cm og 62-63 kilo og egentlig utrent. Løper en del men er slapp og dvask i musklene :P 

Anonymkode: 5a55b...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo kjøpe sånne stenger med plater så du kan bytte om på hvor tungt du løfter. Jeg investerte i det for et par år siden, og det er utrolig kjekt å ha de dagene man ikke har mulighet til å dra på gymmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

Du kan jo kjøpe sånne stenger med plater så du kan bytte om på hvor tungt du løfter. Jeg investerte i det for et par år siden, og det er utrolig kjekt å ha de dagene man ikke har mulighet til å dra på gymmen.

Kan jo det men det tar så stor plass..Bor i bitteliten leilighet:) men googlet litt rundt nå og fant vekter til 10 kilo. Kanskje prøve det:)

Anonymkode: 5a55b...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. Kan du kjøpe en sånn koffert med manualer og små skiver- den tar ikke stor plass i det hele tatt, men du har mulighet til å veksle med vekten:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo det men det tar så stor plass..Bor i bitteliten leilighet:) men googlet litt rundt nå og fant vekter til 10 kilo. Kanskje prøve det:)

Anonymkode: 5a55b...eb1

Det lureste er å kunne variere vekta du løfter, for noen muskler er sterkere enn andre. Jeg har 4x2,5kg 4x5kg og 4x10kg, og alt sammen har jeg i et hjørne bak klesskapet så det tar ikke særlig med plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Det lureste er å kunne variere vekta du løfter, for noen muskler er sterkere enn andre. Jeg har 4x2,5kg 4x5kg og 4x10kg, og alt sammen har jeg i et hjørne bak klesskapet så det tar ikke særlig med plass.

Sorry. 1,25 2,5 og 5 var det 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...