Gå til innhold

Jeg er kvinne og skjønner ikke greia med push up i bh og bukse..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt lyst på sånn weightless bukse, eller hva det het. Men den buksa har tydeligvis innlegg på rumps. Før brukte jeg også ekstrem push up. Men har etter hvert begynt å synes det blir falskt og at du får oppmerksomhet for noe du ikke egentlig er..

føler ikke flere damer her det på samme måte? Før turte jeg ikke gå med bh uten innlegg, for da avslørtes det hvor små pupper jeg hadde. 

Anonymkode: ff412...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uN91s

Ja, da jeg var yngre forsøkte jeg å bli penere enn det jeg var ved å bruke mye falske greier. Fikk bare dårligere selvtillit av det. Ettersom jeg ble eldre fant jeg ut at det jeg så på som perfekt ikke nødvendigvis gjorde alt annet stygt eller uperfekt. 

Nå elsker jeg kroppen og utseende mitt og ville ikke ha byttet det bort med noen. Tror det gjelder å se skjønnhet i alt og ikke fokusere på ting man ikke liker ved seg selv. Som regel er det ingen andre som legger merke til disse småtingene selv fordi de er fokusert på sine egne uperfekte ting. 

Er 24 år, så er ikke så gammel enda, men merker at det er godt å bli mer moden og voksen i forhold til hvordan jeg tenker på utseende nå og da. 

Ikke noe mer push up, hold in, eller annet tull på meg. Er det noe jeg er ufornøyd med nå tar jeg tak i det med en gang, enten fysisk eller psykisk. Ikke noe mer quick fix! :)

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, uN91s skrev:

Ja, da jeg var yngre forsøkte jeg å bli penere enn det jeg var ved å bruke mye falske greier. Fikk bare dårligere selvtillit av det. Ettersom jeg ble eldre fant jeg ut at det jeg så på som perfekt ikke nødvendigvis gjorde alt annet stygt eller uperfekt. 

Nå elsker jeg kroppen og utseende mitt og ville ikke ha byttet det bort med noen. Tror det gjelder å se skjønnhet i alt og ikke fokusere på ting man ikke liker ved seg selv. Som regel er det ingen andre som legger merke til disse småtingene selv fordi de er fokusert på sine egne uperfekte ting. 

Er 24 år, så er ikke så gammel enda, men merker at det er godt å bli mer moden og voksen i forhold til hvordan jeg tenker på utseende nå og da. 

Ikke noe mer push up, hold in, eller annet tull på meg. Er det noe jeg er ufornøyd med nå tar jeg tak i det med en gang, enten fysisk eller psykisk. Ikke noe mer quick fix! :)

Samme her. Litt kjedlig å få høre at du har deilige pupper, men så vet du selv at de egentlig er dobbelt så små. Jeg kan se i ettertid at puppene med dobbel pish ikke stemte med kroppen min. :P

vel, enkelte klær kan fort få puppene til og se mindre ut og. 

Men ja.. Skjønner ikke helt hvordan kvinner har det som gjemmer alt bak masse sminke og push ups her og der.

Anonymkode: ff412...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke innlegg i weightless-buksene.

Anonymkode: e8a49...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Litt kjedlig å få høre at du har deilige pupper, men så vet du selv at de egentlig er dobbelt så små. Jeg kan se i ettertid at puppene med dobbel pish ikke stemte med kroppen min. :P

vel, enkelte klær kan fort få puppene til og se mindre ut og. 

Men ja.. Skjønner ikke helt hvordan kvinner har det som gjemmer alt bak masse sminke og push ups her og der.

Anonymkode: ff412...a87

Push ups er bra. Da får man ikke hengepupper og de ser penere ut, men det trenger ikke være innlegg i dem. Man svetter heller ikke så mye under puppene når man bruker push ups. Man får også penere kløft og de fyller ut toppen på en bedre måte. Jeg synes puppene blir penere med push ups. 

Anonymkode: 8a90d...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Tror de ofte har dårlig selvtillit. Jeg hadde i hvert fall det da jeg brukte alt dette tullet. Verste var at da jeg brukte f.eks push up/hold in ble jeg alltid kalt Latina og det var alltid snakk om hvor fine former jeg hadde. Selv viste jeg at det var løgn og det som skjedde var at jeg fikk litt oppmerksomhet, men masse dårlig selvtillit.

Tenkte at alle bare likte meg for noe jeg ikke var. Og siden jeg ikke klarte å leve opp til dette skjønnhetsidealet jeg hadde skapt for meg selv ble jeg bare kjempeskuffet og misfornøyd. Manglet ikke på logisk tenking hos meg :dry:

Nå har jeg det mye bedre fordi jeg vet at det du ser, det får du! Urolig mye mer avslappende slik:) Tror faktisk jeg har blitt penere nå enn da bare pga bedre selvtillit alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jo jeg skrevet her på forumet at jeg gjerne går uten BH-til og med på jobb.


Men så er det jo de gangene hvor jeg går ut.
Jeg har ett par pushups-ikke ekstremt men slik at brystene jeg har kan fylle ut toppene/kjolene osv. Men jeg bruker ikke klær med utringning, så pushupen er der bare for å vise formen på kjolen/toppen :) 
Har jeg noe annet på, så dropper jeg BH, jeg sliter ikke med stive brystvorter (siden de er flate/går innover, så ekstra oppmerksomhet fra gutta får jeg ikke, de legger ikke merke til det :fnise:  )

Gjør det du selv føler er riktig, ikke hva alle andre synes :) 
Det er ikke de som skal være fornøyd med hvordan du ser ut, det er deg selv ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine bh har push up. jeg føler at det er det en god bh skal på en måte, det har bare vert sånn siden jeg var tenåring. 
Den har ikke så mye innlegg eller bombshell( de er jo ekstreme),men det plager ikke meg. Hatt fast forhold siden jeg var tenåring også,og har aldri følt meg "falsk" pga det, kanskje fordi jeg ikke dater

Anonymkode: 70887...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Litt kjedlig å få høre at du har deilige pupper, men så vet du selv at de egentlig er dobbelt så små. Jeg kan se i ettertid at puppene med dobbel pish ikke stemte med kroppen min. :P

vel, enkelte klær kan fort få puppene til og se mindre ut og. 

Men ja.. Skjønner ikke helt hvordan kvinner har det som gjemmer alt bak masse sminke og push ups her og der.

Anonymkode: ff412...a87

Menn ser ikke forskjell. Gjør det du liker. Det finnes ikke noe riktig eller galt. Selv har jeg inntrykk av at det selges mest push ups bher i butikkene side det er mest av dem i butikkene. Jeg har brukt push ups i mange år. Tror ikke jeg ville hatt så faste bryster hvis jeg ikke hadde gjort det.

Anonymkode: 8a90d...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...