Gå til innhold

Gal stemor (virkelig G-A-L stemor)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å bare kjøre til arbeidsplassen og plukke han opp når han er ferdig men da blir han kanskje usikker på meg fordi det virker suspekt.

Hvis du gjør det skjønner han iallefall at du mener alvor, men skal ikke råde deg til det ene eller andre, du kjenner han best.

Jeg er enig med det andre sier her, særlig hva Rainstorm skriver. Det er tydelig at hun prøver å holde både barnefar og datter borte fra foreldrene hans fordi de lukter lunta.

Jeg tenker på onkelen min som var sammen med en dame som var veldig overvektig, syk og uføretrygdet og brukte mye penger på dyre merkeklær etc. For oss rundt han var det helt UTROLIG at han kunne se noe i henne, vi andre rundt så at det var noe galt med henne og at han ble lurt og utnyttet. Han begynte også og oppføre seg merkelig mot oss rundt. Han våknet når han skjønte hvordan hun lurte ham og brukte penger hun ikke hadde, løy etc...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Agnetha skrev:

Tror dere virkelig på denne historien? Jeg syns det høres ut som en oppdiktet tullehistorie. Det er noe som ikke stemmer.

Jeg velger her å skrive som anonym... Ja, jeg velger å tro på denne historien, rett og slett fordi jeg har i min bekjentskapskrets en litt lik historie. Det finnes faktisk mennesker som lyver på seg alvorlige sykdomer, graviditeter (med påfølgende abort)

Jeg har nemlig kjørt en bekjent til det jeg trodde var behandling mot kreft på sykehuset, men som viste seg å være kun at denne bekjente gikk omkring på sykehuset for å gjøre seg kjent.... Lang historie der, orker ikke å gjenfortelle, men dette er også grunnen til at jeg tror på ts.  

 

 

Anonymkode: 2a942...959

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du innkaller til meklingsmøre angående samvær hos familievernkontoret så har ikke samboeren hans rett til å være der. Det kan kanskje føre til at han ikke dukker opp eller at hun tar ham med seg og går når hun blir avvist i døra, men kan kanskje være verdt et forsøk? 

Familievernkontoret kan kanskje også veilede deg i hvordan du best kan gripe saken an?

Anonymkode: 389f0...2bf

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Jeg tror det er lurere å diskutere dette på familievernkontoret enn på KG. Historien vil være veldig gjenkjennelig (dame med kreft med uoppdaget graviditet som ender i dødfødsel - her trenger ikke de som kjenner dem å vite hvor dette er, det er så gjenkjennelig uansett). Det er heller ikke sikkert at dine mistanker er god nok grunn til å sette kjepper i hjulene for samvær, og trår du feil er det fort deg og barnet det går utover. Søk hjelp av de profesjonelle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Agnetha skrev:

Skal jag være helt ærlig så syns jeg historien du forteller er så vill og usannsynlig at jeg tror ikke på den.

Og min magefølelse er god. 

Hadde det ikke vært for at jeg har vært borti lignende saker sjøl så hadde nok jeg slitt med å tro på det. Men slike ting skjer.

Anonymkode: d1fba...af7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha

Det er bare at det er så mye ved historien som umulig kan stemme. Dessuten var det en tråd om ei som ikke ville nydama til barnefar skulle hente barnet på skole. Type 2 år gml forhold. Der var også "problemet" nydama... Den tråden ble slettet? 

Her er barnefar plutselig i 20 årene, barn på 5 år, sammen med en dame som er dobbelt så gammel. Han må enten blitt far før 20 eller tidlig i 20 åra. Dvs hun må være 45-46 år minst, og hvor mange uføre i den alderen bor på 25 kvm, røyker, er overvektig, kjøper mye klær, har kreft og bor på Vestlandet, mest sannsynligvis Bergen pga liten leilighet? 

Det er bare så usannsynlig at en frisk og opoegående normal ung mann skal inngå et forhold med der ts beskriver som sosialt utstøtt. Det mangler bare påstander om alkohol og annen rus. 

En annen ting er at dere sitter her og ilegger et fremmed menneske dere kun har ts sitt ord for, diagnoser og sykdommer dere umulig kan vite noe om. 

Jeg syns historien høres ut som noe totalt tull. Jeg mente det igår og jeg mener det fortsatt. Noe skurrer voldsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sisti
1 minutt siden, Agnetha skrev:

Det er bare at det er så mye ved historien som umulig kan stemme. Dessuten var det en tråd om ei som ikke ville nydama til barnefar skulle hente barnet på skole. Type 2 år gml forhold. Der var også "problemet" nydama... Den tråden ble slettet? 

Her er barnefar plutselig i 20 årene, barn på 5 år, sammen med en dame som er dobbelt så gammel. Han må enten blitt far før 20 eller tidlig i 20 åra. Dvs hun må være 45-46 år minst, og hvor mange uføre i den alderen bor på 25 kvm, røyker, er overvektig, kjøper mye klær, har kreft og bor på Vestlandet, mest sannsynligvis Bergen pga liten leilighet? 

Det er bare så usannsynlig at en frisk og opoegående normal ung mann skal inngå et forhold med der ts beskriver som sosialt utstøtt. Det mangler bare påstander om alkohol og annen rus. 

En annen ting er at dere sitter her og ilegger et fremmed menneske dere kun har ts sitt ord for, diagnoser og sykdommer dere umulig kan vite noe om. 

Jeg syns historien høres ut som noe totalt tull. Jeg mente det igår og jeg mener det fortsatt. Noe skurrer voldsomt. 

TS sa vel nesten dobbelt så gammel. Folk er ikke så gode på slikt, så kan hende hun tenkte "40-åra er dobbelt så mye som 20-åra", og dermed ender opp med konklusjonen "dobbelt så gammel" selv om han er for eksempel 28 og hun 41. Får høre det titt og ofte jeg også, at mannen min er dobbelt så gammel som meg (jeg er i 20-åra, han i 40-åra), når sannheten er at han "bare" er ca 50% eldre enn meg. Folk generelt suger i matte. ;)

Men ok, da vet vi at du ikke tror på denne historien. Kan ikke du da bare snike deg stille ut av tråden og finne deg noe annet rart her inne du tror på? Å spekulere i trolling slik du gjør her er faktisk imot reglene. Det er ganske så uinteressant for oss andre at du ikke tror på dette.

Unge, oppegående menn greier å rote seg i all slags mulige rare forhold. Akkurat som en del unge, oppegående kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Agnetha skrev:

Tror dere virkelig på denne historien? Jeg syns det høres ut som en oppdiktet tullehistorie. Det er noe som ikke stemmer.

?

Anonymkode: 9b30e...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres helt klin kokos ut. Ut over å beskytte ditt barn veit jeg ikke helt hva du skal kunne gjøre. Han er din eks. Du har ingen myndighet over han. Jeg forstår godt at dette er en stor bekymring, og jeg syns det er flott at du passer på at deres felles barn får ha kontakt med fars familie der han selv svikter. Mitt råd er å ligge lavt når det gjelder far og stemor, men fortsatt ha en god dialog med fars foreldre og øvrige familie, både for å sikre at barnet treffer dem jevnlig, og for å følge med på om du på noe tidspunkt kan være til hjelp for din eks. Håper han våkner og kommer seg ut av dette forholdet.

Forferdelig trist at du har mistet et barn. Klem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Ta kontakt med familievernkontoret og få råd, veiledning og samtaler mellom deg og barnefaren der. Da gjør du ikke noe feil (f.eks hindrer samvær uten lovhjemmel). 

Den dama høres veldig, veldig syk ut ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Agnetha skrev:

Det er bare at det er så mye ved historien som umulig kan stemme. Dessuten var det en tråd om ei som ikke ville nydama til barnefar skulle hente barnet på skole. Type 2 år gml forhold. Der var også "problemet" nydama... Den tråden ble slettet? 

Her er barnefar plutselig i 20 årene, barn på 5 år, sammen med en dame som er dobbelt så gammel. Han må enten blitt far før 20 eller tidlig i 20 åra. Dvs hun må være 45-46 år minst, og hvor mange uføre i den alderen bor på 25 kvm, røyker, er overvektig, kjøper mye klær, har kreft og bor på Vestlandet, mest sannsynligvis Bergen pga liten leilighet? 

Det er bare så usannsynlig at en frisk og opoegående normal ung mann skal inngå et forhold med der ts beskriver som sosialt utstøtt. Det mangler bare påstander om alkohol og annen rus. 

En annen ting er at dere sitter her og ilegger et fremmed menneske dere kun har ts sitt ord for, diagnoser og sykdommer dere umulig kan vite noe om. 

Jeg syns historien høres ut som noe totalt tull. Jeg mente det igår og jeg mener det fortsatt. Noe skurrer voldsomt. 

Jeg har ingen problemer med å tro på dette. Det finnes mye gærne folk, og sånt som dette skjer faktisk. 

At en fyr i 20-årene er sammen med ei i 40-årene er vel ikke så vanlig, men det skjer, det og. To par i vår krets har såpass stor aldersforskjell. Han ene var relativt nygift med ei jevnaldrende jente da han skilte seg til fordel for ei som var 20 år eldre enn ham.

Og det finnes folk som lyver på seg alvorlig sykdom. Trenger vel ikke nødvendigvis være Münchausen, men et behov for å oppnå noe? En fyr jeg kjenner løy på seg uhelbredelig kreft for å få tilbake eksen sin. Det gikk ikke, men han fikk nokså mye sympati fra andre jenter, så han fortsatte å lyve. Helt merkelig, Han fremstår ellers som en oppegående fyr, med helt normal bakgrunn. Litt for vant til å få det som han vil, kanskje, sånn at han blir litt satt ut når det ikke går helt hans vei..

 

TS, kan du ikke si at du har behov for et møte med barnefar for å diskutere noe rundt barnet? Hun kan da ikke forlange å være med på det? 

Anonymkode: 87c80...e87

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en time på familievernkontoret så fort som overhodet mulig. Der får ikke stemor være med. I mellomtida hadde jeg jammen ikke sendt barnet mitt dit. Hun har jo tydeligvis ikke grenser for hva hun dikter opp for å få sympati, jeg hadde vært oppriktig redd for barnet mitt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Agnetha skrev:

Det er bare at det er så mye ved historien som umulig kan stemme. Dessuten var det en tråd om ei som ikke ville nydama til barnefar skulle hente barnet på skole. Type 2 år gml forhold. Der var også "problemet" nydama... Den tråden ble slettet? 

Her er barnefar plutselig i 20 årene, barn på 5 år, sammen med en dame som er dobbelt så gammel. Han må enten blitt far før 20 eller tidlig i 20 åra. Dvs hun må være 45-46 år minst, og hvor mange uføre i den alderen bor på 25 kvm, røyker, er overvektig, kjøper mye klær, har kreft og bor på Vestlandet, mest sannsynligvis Bergen pga liten leilighet? 

Det er bare så usannsynlig at en frisk og opoegående normal ung mann skal inngå et forhold med der ts beskriver som sosialt utstøtt. Det mangler bare påstander om alkohol og annen rus. 

En annen ting er at dere sitter her og ilegger et fremmed menneske dere kun har ts sitt ord for, diagnoser og sykdommer dere umulig kan vite noe om. 

Jeg syns historien høres ut som noe totalt tull. Jeg mente det igår og jeg mener det fortsatt. Noe skurrer voldsomt. 

Jeg sier ikke at denne historien er sann, for det kan jeg ikke vite(som med alt annet folk skriver anonymt på nettet), men slike ting skjer. Det vet jeg, så for min del er ikke dette fullstendig usannsynlig. Har selv en barndomskompis som for noen år tilbake ble sammen med ei dame som er 15 år eldre. Han var da 25, sleit/sliter med sosial angst og de møttes vel på jobben. Begge er uføretrygdet må såvidt jeg vet. Hun er utrolig dominerende og har han rundt lillefingern. Han har kuttet all kontakt med familie og venner etter at de møttes, uten at noen skjønner hvorfor. Nå sitter de stort sett hjemme i sin lille innrøyka leilighet eller så er de på shoppingsenteret. Ser han innimellom der. Da går han en meter bak henne og bærer alle posene og veska hennes. Til tross for at vi var gode kompiser så sier han ikke hei lenger engang. Dette er forøvrig på østlandet, så har ingenting med den saken der å gjøre.

Anonymkode: d1fba...af7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som nevnt i HI har jeg og mannen min mistet et barn, og det har vært veldig tøft for oss. Vi har fått veldig mye støtte og oppmerksomhet rundt dette, som har hjulpet oss veldig i sorgen. Kan det hende at hun er misunnelig på oppmerksomheten vi har fått? Det høres jo helt sykt ut, for jeg hadde byttet ut den oppmerksomheten med barnet mitt tilbake any day. At noen er misunnelig på noe slikt er for meg uforståelig

Anonymkode: 35e8f...1ee

Ja. Det høres faktisk sannsynlig ut. Du er tross alt den siste kjæresten hans før henne(om jeg ikke misforstår?) 

Det kan godt hende hun prøver å "trumfe" alt du har gjort og alt du har opplevd. Hun må naturligvis være psyk, så jeg vet ikke hvor lurt det er å konfrontere henne. Kan mannen være i stand til å høre det du har å si, om du legger det frem på en forsiktig og konstruktiv måte? Kanskje kan han prøve å åpne øynene hennes litt?

Kondolerer så mye med tapet av barnet deres :dagens-rose:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan helt fint være gravid og ha kreft samtidig, og ikke all kreft etterlater arr eller hudskader.

 

Folk med munchausen er sinnssyke når det kommer til lyving om helse. Er nok av saker og historier der folk har løyet på seg alt mulig for å få oppmerksomhet. Enkelte forgifter ungene sine eller seg selv med vilje for å få oppmerksomhet. Og så er det de som bare er sjuke i hue og vil oppnå noe med det. Var en bloggerdame for ikke så lenge siden som løy på seg kreft i evigheter og fikk penger og alt mulig, viste seg at hun var helt frisk.

Tenker dama faker det hele. Hun sa til eksen din at hun er gravid, selvfølgelig må det ende i enten abort eller dødfødsel, hun har funnet bildene på nett selv, ingen sykepleier stjeler bilder fra nett og gir til en sørgende mor.

Anonymkode: 3d6f5...ee5

Det stemmer at man kan være gravid og ha kreft samtidig. En i familien min hadde kreft samtidig som hun var gravid, men gikk derfor ikke på cellegift men opererte.

Jeg tror du har helt rett i at hun faker det hele. Men, jeg greier liksom ikke tro det selv. At noen skal kunne lyve om noe sånt. Trodde aldri i livet jeg skulle få oppleve noe slikt.

16 timer siden, Hapi skrev:

Hvis du gjør det skjønner han iallefall at du mener alvor, men skal ikke råde deg til det ene eller andre, du kjenner han best.

Jeg er enig med det andre sier her, særlig hva Rainstorm skriver. Det er tydelig at hun prøver å holde både barnefar og datter borte fra foreldrene hans fordi de lukter lunta.

Jeg tenker på onkelen min som var sammen med en dame som var veldig overvektig, syk og uføretrygdet og brukte mye penger på dyre merkeklær etc. For oss rundt han var det helt UTROLIG at han kunne se noe i henne, vi andre rundt så at det var noe galt med henne og at han ble lurt og utnyttet. Han begynte også og oppføre seg merkelig mot oss rundt. Han våknet når han skjønte hvordan hun lurte ham og brukte penger hun ikke hadde, løy etc...

Så merkelig at det virker som om det er mange som er ''akkurat like''. Akkurat like er feil å si, men syk, uføretrygdet, bruker mye penger, manipulerende osv. Nesten som en egen personlighetstype.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du innkaller til meklingsmøre angående samvær hos familievernkontoret så har ikke samboeren hans rett til å være der. Det kan kanskje føre til at han ikke dukker opp eller at hun tar ham med seg og går når hun blir avvist i døra, men kan kanskje være verdt et forsøk? 

Familievernkontoret kan kanskje også veilede deg i hvordan du best kan gripe saken an?

Anonymkode: 389f0...2bf

Uten tvil. Familievernskontoret skal ringes imorgen.

8 timer siden, Gjest Agnetha skrev:

Det er bare at det er så mye ved historien som umulig kan stemme. Dessuten var det en tråd om ei som ikke ville nydama til barnefar skulle hente barnet på skole. Type 2 år gml forhold. Der var også "problemet" nydama... Den tråden ble slettet? 

Her er barnefar plutselig i 20 årene, barn på 5 år, sammen med en dame som er dobbelt så gammel. Han må enten blitt far før 20 eller tidlig i 20 åra. Dvs hun må være 45-46 år minst, og hvor mange uføre i den alderen bor på 25 kvm, røyker, er overvektig, kjøper mye klær, har kreft og bor på Vestlandet, mest sannsynligvis Bergen pga liten leilighet? 

Det er bare så usannsynlig at en frisk og opoegående normal ung mann skal inngå et forhold med der ts beskriver som sosialt utstøtt. Det mangler bare påstander om alkohol og annen rus. 

En annen ting er at dere sitter her og ilegger et fremmed menneske dere kun har ts sitt ord for, diagnoser og sykdommer dere umulig kan vite noe om. 

Jeg syns historien høres ut som noe totalt tull. Jeg mente det igår og jeg mener det fortsatt. Noe skurrer voldsomt. 

Jeg skjønner utrolig godt at du tviler, for jeg fatter det egentlig ikke selv. Han ble far før han fylte 20, vi var begge veldig unge, og hadde ikke planlagt noen fremtid sammen. Jeg ble gravid kort tid etter at vi ble sammen. Det var dette som endte med bruddet også, han var rett og slett ikke klar for å bli far, så ingen sure miner over det der. Tror hun er 43, men ikke helt sikker. Hun er over 42, i alle fall. Jeg sa forresten aldri at hun er overvektig, det er hun ikke. Hun har litt mage, men ikke overvektig, bare litt på den større siden eller hva jeg skal si.

Ville ikke kalt bf helt oppegående. Han er snill og alt, men han har hatt problemer med psyken etter mobbing i oppveksten og han har vært litt ensom. Derfor sikkert et ''lett bytte'' eller hva jeg skal si.

Jeg er helt enig i at noe skurrer. Psyken til denne dama skurrer voldsomt.

8 timer siden, takk skrev:

Vet du noe om bakgrunnen til denne dama?

Veldig lite. Farmoren til barnet mitt har fortalt meg at hun har et barn som ironisk nok er like gammelt som barnefar, men som ble fratatt henne av bestemoren.

8 timer siden, kokkos skrev:

Hun høres helt klin kokos ut. Ut over å beskytte ditt barn veit jeg ikke helt hva du skal kunne gjøre. Han er din eks. Du har ingen myndighet over han. Jeg forstår godt at dette er en stor bekymring, og jeg syns det er flott at du passer på at deres felles barn får ha kontakt med fars familie der han selv svikter. Mitt råd er å ligge lavt når det gjelder far og stemor, men fortsatt ha en god dialog med fars foreldre og øvrige familie, både for å sikre at barnet treffer dem jevnlig, og for å følge med på om du på noe tidspunkt kan være til hjelp for din eks. Håper han våkner og kommer seg ut av dette forholdet.

Forferdelig trist at du har mistet et barn. Klem.

Helt sant, han må nesten styre seg selv. Blir jo bare uendelig bekymra. Men, barnet mitt skal jeg uten tvil beskytte. Hun skal aldri få komme i nærheten av henne igjen. Tusen takk for omtanken. Klem tilbake :hjerte:

8 timer siden, Klaveret skrev:

Ta kontakt med familievernkontoret og få råd, veiledning og samtaler mellom deg og barnefaren der. Da gjør du ikke noe feil (f.eks hindrer samvær uten lovhjemmel). 

Den dama høres veldig, veldig syk ut ja!

Skal kontakte dem imorgen, er nok det lureste jeg kan gjøre.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problemer med å tro på dette. Det finnes mye gærne folk, og sånt som dette skjer faktisk. 

At en fyr i 20-årene er sammen med ei i 40-årene er vel ikke så vanlig, men det skjer, det og. To par i vår krets har såpass stor aldersforskjell. Han ene var relativt nygift med ei jevnaldrende jente da han skilte seg til fordel for ei som var 20 år eldre enn ham.

Og det finnes folk som lyver på seg alvorlig sykdom. Trenger vel ikke nødvendigvis være Münchausen, men et behov for å oppnå noe? En fyr jeg kjenner løy på seg uhelbredelig kreft for å få tilbake eksen sin. Det gikk ikke, men han fikk nokså mye sympati fra andre jenter, så han fortsatte å lyve. Helt merkelig, Han fremstår ellers som en oppegående fyr, med helt normal bakgrunn. Litt for vant til å få det som han vil, kanskje, sånn at han blir litt satt ut når det ikke går helt hans vei..

 

TS, kan du ikke si at du har behov for et møte med barnefar for å diskutere noe rundt barnet? Hun kan da ikke forlange å være med på det? 

Anonymkode: 87c80...e87

Jeg hadde personlig hatt voldsomt problemer med å tro på dette uten å ha opplevd dette selv... Så jeg skjønner veldig godt at folk tviler. Jeg kunne gjort det ja, men nå er de begge to illsinte på meg siden de vet at jeg vet om det, eller hva jeg skal si... Ikke akkurat en god tone dessverre.

7 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Få en time på familievernkontoret så fort som overhodet mulig. Der får ikke stemor være med. I mellomtida hadde jeg jammen ikke sendt barnet mitt dit. Hun har jo tydeligvis ikke grenser for hva hun dikter opp for å få sympati, jeg hadde vært oppriktig redd for barnet mitt. 

Skal ringe imorgen og håper på å få en time veldig snart.

6 timer siden, toothfairy skrev:

Ja. Det høres faktisk sannsynlig ut. Du er tross alt den siste kjæresten hans før henne(om jeg ikke misforstår?) 

Det kan godt hende hun prøver å "trumfe" alt du har gjort og alt du har opplevd. Hun må naturligvis være psyk, så jeg vet ikke hvor lurt det er å konfrontere henne. Kan mannen være i stand til å høre det du har å si, om du legger det frem på en forsiktig og konstruktiv måte? Kanskje kan han prøve å åpne øynene hennes litt?

Kondolerer så mye med tapet av barnet deres :dagens-rose:

Den siste skikkelige kjæresten før henne, ja. Det kan godt være, tror ikke det er lurt å kontakte henne direkte. Det er nok lurt å prøve noe slikt som du sier. Tusen takk for det, det varmer veldig å høre :hjerte:

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra TS.

Jeg svarte som tidligere sagt ikke på den forrige meldingen fra stemor, fordi ja. Jeg vil ikke krangle med dem. Jeg har brukt dagen i dag på å gruble på hvordan jeg skal gå frem. Plutselig fikk jeg en melding fra barnefar... Skal gjengi det i meldingen jeg kan uten at det blir for gjenkjennelig.

''Synes virkelig du skal svare! Du fremstår som hun som aldri gjør en feil og frøken perfekt ovenfor andre og sosiale medier!! Men slik du virkelig er, er det stikk motsatte! Tenk å komme med slike påstander, du prøver å lage et helvete for oss. Bare på grunn av en tilfeldig artikkel fra 2013 som har samme bilde!!! Hvorfor spørre om jeg hadde sett barnet med egne øyne uten å engang sett bildet du påstod du ikke hadde sett før på facebook? Jeg skjønner ingenting! Jeg har sett attest, og snakket med legen og alt det der. Det å stjele bildet var det sykehuset som gjorde og ikke ''stemor'', totalt svikt fra sykehuset! Og det at du stresset slik med å dra gjorde alt mye verre! Hvis det du ville gjøre var å lage et helvete, så gratulerer, det har du fått til!! Jeg skjønner ingenting av det du holder på med, og det er MYE jeg har lyst å si men jeg gjør det ikke, for jeg kommer ingen vei. Men det er mye som bekymrer oss begge!!! Det miste du kan gjøre nå er å komme med en forklaring! Slutt å pynte på ting, unnskylde deg selv og rømme fra konflikter! Sannheten kommer frem til slutt, og det beste er at man ikke lager seg til og sier ting akkurat som det er!!''

Jeg skjønner absolutt ingenting. Den forrige meldingen jeg skrev til han var noe ala ''Jeg anklager ingen for noe, jeg vil ikke blandes inn. Si ifra hvis det skal være noe du trenger hjelp til. Jeg håper dere får det bedre uansett hvordan dette henger sammen, for uansett, så tyder det på at dere har det vanskelig for tiden.''

Jeg er helt utslitt, føler de rett og slett prøver å psyke meg ut eller noe sånt... Forstår absolutt ingenting.

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering fra TS.

Jeg svarte som tidligere sagt ikke på den forrige meldingen fra stemor, fordi ja. Jeg vil ikke krangle med dem. Jeg har brukt dagen i dag på å gruble på hvordan jeg skal gå frem. Plutselig fikk jeg en melding fra barnefar... Skal gjengi det i meldingen jeg kan uten at det blir for gjenkjennelig.

''Synes virkelig du skal svare! Du fremstår som hun som aldri gjør en feil og frøken perfekt ovenfor andre og sosiale medier!! Men slik du virkelig er, er det stikk motsatte! Tenk å komme med slike påstander, du prøver å lage et helvete for oss. Bare på grunn av en tilfeldig artikkel fra 2013 som har samme bilde!!! Hvorfor spørre om jeg hadde sett barnet med egne øyne uten å engang sett bildet du påstod du ikke hadde sett før på facebook? Jeg skjønner ingenting! Jeg har sett attest, og snakket med legen og alt det der. Det å stjele bildet var det sykehuset som gjorde og ikke ''stemor'', totalt svikt fra sykehuset! Og det at du stresset slik med å dra gjorde alt mye verre! Hvis det du ville gjøre var å lage et helvete, så gratulerer, det har du fått til!! Jeg skjønner ingenting av det du holder på med, og det er MYE jeg har lyst å si men jeg gjør det ikke, for jeg kommer ingen vei. Men det er mye som bekymrer oss begge!!! Det miste du kan gjøre nå er å komme med en forklaring! Slutt å pynte på ting, unnskylde deg selv og rømme fra konflikter! Sannheten kommer frem til slutt, og det beste er at man ikke lager seg til og sier ting akkurat som det er!!''

Jeg skjønner absolutt ingenting. Den forrige meldingen jeg skrev til han var noe ala ''Jeg anklager ingen for noe, jeg vil ikke blandes inn. Si ifra hvis det skal være noe du trenger hjelp til. Jeg håper dere får det bedre uansett hvordan dette henger sammen, for uansett, så tyder det på at dere har det vanskelig for tiden.''

Jeg er helt utslitt, føler de rett og slett prøver å psyke meg ut eller noe sånt... Forstår absolutt ingenting.

Anonymkode: 35e8f...1ee

Hun har ham rundt lillefingeren! Men forstår jeg det rett at artikkelen med bildet var fra 2013 og "graviditeten" skjedde i år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...