Gå til innhold

Gal stemor (virkelig G-A-L stemor)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært av typen som roper psykopat bare fordi noen er sjalu eller manipulerende. Men, denne dama må være helt tulen og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er sikkert ingen som kommer til å tro på meg når jeg skriver dette.

Først litt bakgrunnsinformasjon. Jeg har et barn på 5 år med en mann jeg tidligere var sammen med, men det ble slutt før barnet var født. Når barnet var baby ble jeg samboer med en annen mann som jeg i senere tid har fått to barn med. Mitt mellomste barn døde dessverre uventet før det fylte ett år. Barnefaren til mitt eldste barn fikk for omtrent 2 år siden ny dame. Hun er omtrent dobbelt så gammel som han, det var litt rart i begynnelsen, men det så ut som om mitt eldste barn hadde sansen for henne og at hun var flink med barn, og det er det viktigste for meg. Inntil nå nylig har vi hatt et greit forhold. De har kjeftet og styrt litt med meg, men jeg er relativt konflinktsky og har alltid svart med en god tone og bare sagt meg enig siden jeg synes det er veldig viktig å ha et godt forhold med dem. Det er bare jeg som har bil og kjører, så det er alltid jeg som henter og leverer, men jeg bruker å tilpasse det etter når det passer dem uansett fordi jeg ønsker å være behjelpelig. De flyttet sammen for en god stund siden, og bor på en veldig liten leilighet på omtrent 25 kvadratmeter.

Nå, over til det som dere sikkert er ute etter å høre. Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne. Helt fra starten av forholdet var denne damen alltid syk og dårlig og det var her det begynte. De måtte alltid flytte på helger fordi hun var syk eller måtte til sykehuset. Etter hvert kom det frem i lyset at hun hadde kreft og jeg ble selvfølgelig veldig medfølende og spurte hvordan det gikk og så videre. Hun har også hatt omtrent 3-4 spontanaborter den perioden de har vært sammen. Hun begynte på cellegift og gjennomgikk mange operasjoner, og jeg synes dama var beintøff som kom seg igjennom all denne sykdommen og fortsatt kunne være så positiv og ikke vise tegn til å være syk engang. Plutselig kom sjokket. Et familiemedlem fortalte meg at noen i familien til barnefaren sa at de hadde fått en dødfødt datter ca 30 uker på vei og at hun ikke fant ut av graviditeten før hun var 25 uker på vei, men de hadde bare delt det med noen få så jeg måtte ikke spre det videre. Jeg skjønte ingenting, og det gjorde ikke dette medlemmet i familien min heller. Hun hadde gjennomgått mange operasjoner i akkurat det området, gått på cellegift, vært på sykehuset flere ganger i uken, og ingen hadde merket at hun var gravid? Har hun i det hele tatt kreft, eller er det bare vås det også? Så, vi greide å få tak i bilder de hadde lagt ut på facebook, men de hadde begrenset det slik at bare noen veldig få kunne se det. Tok google bildesøk på bildene... Bildene var stjelt. De hadde tatt bilder av andres barn og sagt at det var deres dødfødte datter. Siden jeg ''ikke visste om det'', ventet jeg med å konfrontere dem med dette før de fortalte det til meg selv. For noen dager siden skjedde det, og barnefar fortalte meg om det som hadde skjedd. Han sa at han ikke hadde fått sett barnet siden han var på jobb når det skjedde, så jeg er usikker på om han er med på dette eller ikke. Han viste meg bilde og jeg latet som om jeg ble helt satt ut og sa at jeg hadde sett det i en artikkel. Når jeg kom hjem sendte jeg han artikkelen, og sa at jeg ikke anklagde noen for noe, at jeg ikke ville blandes inn, og at jeg ønsket dem alt vel. Men jeg kunne rett og slett ikke bare late som ingenting.. Dagen etterpå, sent på kvelden fikk jeg en rasende melding fra ''stemor''. Hun sa at hun hørte rykter om at jeg drev og beskyldte henne for å lyve, anklaget meg for å prøve å ødelegge imellom henne og barnefar og en del andre spydigheter. Hun forklarte også at hun hadde funnet ut at sykepleieren hadde stjelt bildene fra internett og sagt at det var hennes barn, men hun hadde ikke orket å se på bildene og har derfor ikke tenkt over det. Jeg har ikke svart, og tror ikke jeg kommer til å svare heller.

I tillegg har barnefar slettet meg og hele familien min på facebook uten grunn, og han begrunnet dette med at det var rart for stemor at han hadde en eks på facebook. Jeg sa at det var greit, men jeg synes helt ærlig at jeg ikke er hvilken som helst eks. Hun og barnefar prøver også å unngå at barnet har kontakt med farmoren og farfaren sin, som er noen utrolige kjempegode og behjelpelige mennesker som jeg har et godt forhold til. Noen ganger sender jeg henne på overnatting dit, og da får jeg en sint melding eller telefon. For en stund tilbake tok jeg med meg barna på besøk til dem og hun fikk møte også tanter og søskenbarn. Dette fikk jeg kjeft for, og jeg forstår ingenting. Jeg ser ingenting galt i at jeg har et godt forhold til farssiden til barnet mitt selv om vi ikke er sammen lengre.

Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg blir sliten, og skjønner at det ikke kan fortsette slik. Jeg vil så gjerne ha et godt forhold med barnefar, men etter at denne dama kom inn i bildet er alt bare surr. Jeg er i tillegg livredd for hva hun kan finne på, og etter dette har jeg helt ærlig ikke lyst å sende barnet mitt dit. Hun må jo være uhyre ustabil, og man vet ikke hva hun kan finne på.

Hva blir det neste? Familievernskontoret? Advokat? Hjelp?

Anonymkode: 35e8f...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dama er tydeligvis syk. Hva sier hans foreldre og familie? Ville nok alliert meg mer med de.. Kanskje dere kan finne ut mer, og etter hvert snakke med mannen, sammen.

Anonymkode: 2245a...42c

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne dama er tydeligvis syk. Hva sier hans foreldre og familie? Ville nok alliert meg mer med de.. Kanskje dere kan finne ut mer, og etter hvert snakke med mannen, sammen.

Anonymkode: 2245a...42c

Tydeligvis. Ingen har vært noe spesielt begeistret for denne dama, men alle har prøvd å inkludere henne fra begynnelsen av. Men, det virker som om hun vil at de skal være hjemme hele tiden og barnefar har nesten mistet kontakten med familien sin. Jeg er oppriktig bekymret. Farmoren er veldig fortvilet og vet ikke hva hun skal gjøre, men jeg har avtalt med henne at fra nå av så burde pappahelgene skje ute med dem, for jeg er redd for hva hun er kapabel til å finne på. Hun var enig. Farfar vil ikke blande seg i det hele tatt.

Det er vanskelig å få snakket med barnefar uten at dama er i nærheten, men skal prøve å få det til. Kanskje jeg kan få til et møte med familievernskontoret med bare han og familien hans?

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok slik at den dama er ustabil ja. Ganske rart å dikte opp en så grusom historie for å få oppmerksomhet, men det er vel sånt syke folk gjør.

Anonymkode: 41fc3...a05

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje ut som hun har münchausen eller noe? Men ja, jeg syns du har gjort rett i å alliere deg med foreldrene hans. Det er jo skummelt om hun kan finne på å prøve å få oppmerksomhet på bakgrunn av noe som kan ha skjedd med barnet deres, for eksempel. Jeg ville ikke stolt på henne med barnet hvertfall.

Anonymkode: 69b1c...ef6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok slik at den dama er ustabil ja. Ganske rart å dikte opp en så grusom historie for å få oppmerksomhet, men det er vel sånt syke folk gjør.

Anonymkode: 41fc3...a05

Som nevnt i HI har jeg og mannen min mistet et barn, og det har vært veldig tøft for oss. Vi har fått veldig mye støtte og oppmerksomhet rundt dette, som har hjulpet oss veldig i sorgen. Kan det hende at hun er misunnelig på oppmerksomheten vi har fått? Det høres jo helt sykt ut, for jeg hadde byttet ut den oppmerksomheten med barnet mitt tilbake any day. At noen er misunnelig på noe slikt er for meg uforståelig

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun høres alvorlig syk ut TS, og jeg synes oppriktig synd på din manipulerte eks her! Jeg hadde faktisk ikke turt å la barnet mitt være hjemme hos de lengre, men hadde ønsket at far hadde samvær alene et annet sted.

 

Anonymkode: d400e...503

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvis det du sitter på av informasjon er riktig synes jeg det hører ut som at denne dama har tvinnet han rundt fingeren, og rett og slett har manipulert ham så mye at han ikke ser det selv lenger. Når man er så tvinnet inn i andres nett er det ingen vei ut, uten konfrontasjon/intervensjon.

Jeg ville alliert meg med foreldrene hans, hørt hvordan de oppfatter det hele. Kan virke som at sønnen har mistet kontakt med dem også, og det er stor mulighet for at det er pga denne damen. En vanlig brukt taktikk for å få noen for seg selv, og for at andre ikke skal overbevise ham om at det er noe galt med forholdet. Å isolere partneren er et vanlig trekk for en narcissist. Ingen andre skal få ha ham, hun vil ikke dele.

Dette er ikke ditt ansvar, ditt ansvar er overfor datteren din, men jeg ville selv prøvd, og oppfordrer deg til å prøve, å hjelpe ham. Begynn med å snakke med foreldrene, vis bekymring og vær ærlig om det du er redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje ut som hun har münchausen eller noe? Men ja, jeg syns du har gjort rett i å alliere deg med foreldrene hans. Det er jo skummelt om hun kan finne på å prøve å få oppmerksomhet på bakgrunn av noe som kan ha skjedd med barnet deres, for eksempel. Jeg ville ikke stolt på henne med barnet hvertfall.

Anonymkode: 69b1c...ef6

Huff, ja, jeg har hørt om slikt. Folk som gir barna sine gift og slikt for å få oppmerksomhet. Men hvordan går jeg frem for å unngå at hun har noe med barnet å gjøre uten å selv bli ''svarteper''? Jeg skal selvfølgelig si at barnefar skal få se barnet så lenge det skjer med foreldrene hans, jeg vil ikke stå i veien imellom dem to. Han er en grei fyr, og vi har hatt en fin tone helt til hun kom inn i bildet. Men, kan jeg bare nekte dem å ha henne i nærheten av henne? Jeg har selvfølgelig alle meldinger og bilder som bevis på det jeg skriver, som jeg kan vise til hvis det skal være noe.

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun høres alvorlig syk ut TS, og jeg synes oppriktig synd på din manipulerte eks her! Jeg hadde faktisk ikke turt å la barnet mitt være hjemme hos de lengre, men hadde ønsket at far hadde samvær alene et annet sted.

 

Anonymkode: d400e...503

 

1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Hvis det du sitter på av informasjon er riktig synes jeg det hører ut som at denne dama har tvinnet han rundt fingeren, og rett og slett har manipulert ham så mye at han ikke ser det selv lenger. Når man er så tvinnet inn i andres nett er det ingen vei ut, uten konfrontasjon/intervensjon.

Jeg ville alliert meg med foreldrene hans, hørt hvordan de oppfatter det hele. Kan virke som at sønnen har mistet kontakt med dem også, og det er stor mulighet for at det er pga denne damen. En vanlig brukt taktikk for å få noen for seg selv, og for at andre ikke skal overbevise ham om at det er noe galt med forholdet. Å isolere partneren er et vanlig trekk for en narcissist. Ingen andre skal få ha ham, hun vil ikke dele.

Dette er ikke ditt ansvar, ditt ansvar er overfor datteren din, men jeg ville selv prøvd, og oppfordrer deg til å prøve, å hjelpe ham. Begynn med å snakke med foreldrene, vis bekymring og vær ærlig om det du er redd for.

Huff, ja. Dere har nok rett. Han er en snill, innesluttet og stille type, sikkert et perfekt offer for en slik person. Jeg kan jo ikke si om det finnes mer informasjon som jeg ikke er klar over, og hvem vet, kanskje hun snakker sant. Men jeg synes iallefall det høres helt sykt ut hvis dette er sant.

Han har mistet så og si all kontakt med familien sin, ja. Jeg skal selvfølgelig prøve å hjelpe han, han er jo tross alt faren til det ene barnet mitt og jeg vil at de skal ha et godt forhold dem imellom og at han skal ha det fint sånn ellers. Men hvordan skal vi få snakket til han uten at dama er til stede? Det er vanskelig å få ham ''for seg selv''.

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som nevnt i HI har jeg og mannen min mistet et barn, og det har vært veldig tøft for oss. Vi har fått veldig mye støtte og oppmerksomhet rundt dette, som har hjulpet oss veldig i sorgen. Kan det hende at hun er misunnelig på oppmerksomheten vi har fått? Det høres jo helt sykt ut, for jeg hadde byttet ut den oppmerksomheten med barnet mitt tilbake any day. At noen er misunnelig på noe slikt er for meg uforståelig

Anonymkode: 35e8f...1ee

Det kan dessverre meget godt være! I så fall er hun så syk på sinnet at hun burde vært innlagt! Stakkars deg, må jo føles som et hån ift du har gått igjennom! Jeg har selv hatt brystkreft, og priser meg lykkelig for at det var meg som fikk det og ikke en av ungene! Det må være desidert det værste som kan ramme noen og miste et barn! Blir forbanna på dine vegne her, siste du trenger er og måtte forholde deg til en gal kjerring! Håper der løser seg på et vis! Ønsker deg alt godt❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Utifra det du skriver videre så virker det definitivt som at hun har manipulert ham, og isolert ham fra omverdenen. Det begynner gradvis, så mer og mer. Og til slutt når personen som har blitt fanget kanskje innser det selv så har de ingen å gå til, for de har brutt kontakten med alle som pleide å være glad i dem, de har kun sin falske, manipulerende partner å snu seg mot, og der får man ikke mye støtte. "Der ser du, de liker deg ikke, de er der ikke for deg, det er bare jeg som er glad i deg.", "Ser du ikke at de setter oss opp mot hverandre, de er bare misunnelige på det vi har sammen.", "Det er de som er syke, prøver å ta fra deg barnet ditt, later som det er deg det er noe feil med, det er jo dem. Nå har du bare meg igjen." Alt blir sagt for å gjøre personen fullstendig avhengig (dårlig ord, men "dependant") av denne. Det er skadelig å bli fanget i nettet til en slik person. "Du må gjøre slik og sånn, ellers gidder jeg ikke å ha med deg å gjøre", og man gjør det, for hva skulle man gjort uten, man lærer seg til å tro at man er ingenting uten den andre, og det er ingen andre som vil hjelpe en.

Det er viktig at en slik intervensjon ikke spiller opp under de vrangforestillingene hun har innprentet i ham. Ingen bryr seg, han er syk, de er misunnelige, hun er den eneste som har troa på ham, de andre vil ham vondt. Så for all del ikke si noe som bygger opp om dette. Jeg kan ikke noe særlig om hvordan en slik intervensjon bør foregå men jeg ville prøvd å finne noe lesestoff om det, slik at dere med størst sannsynlighet når frem til ham.

Det jeg tenker kan fungere er å si at man er bekymret for ham, lurer på hvordan han egentlig har det (noe som sikkert vil bli svart på defensivt), ta i mot svaret, og viss han sier at det går bra, si at det gjør en glad for man er bare bekymret og ønsker ham alt vel, og hvis det skulle være noe så må han alltid komme til dere. Kanskje komme med konkrete eksempler på ting dere synes er svært merkelig med denne dama, ikke kom med nedsettende omtalelser på henne, men konkret, "synes du ikke det er litt merkelig at du ikke har kontakt med noen andre enn henne?", "hva tenker du om det døde barnet, hvordan gikk det inn på deg?" (kanskje han svarer at han ikke vet, fordi det ikke skjedde) "er det mulig at det ikke skjedde, men var noe hun sa fordi hun er ensom?" osv. Å fordømme, og aktivt så splid tror jeg vil være mer ødeleggende for deres sak for det spiller opp under "de er misunnelige på oss, og prøver å splitte oss". Som sagt, dette er bare noe jeg tror, men les om det!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Forresten, hvordan er det med penger? Han forsørger dem begge? Er det tydelige eksempel på at hun bruker hans penger, kjøper mye til seg selv, eller har et høyt forbruk til tross for dårlig økonomi? Får han bruke, til seg selv, har han f.eks forbrukslån, eller måtte solgt ting for å ha nok råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Sh999 skrev:

Det kan dessverre meget godt være! I så fall er hun så syk på sinnet at hun burde vært innlagt! Stakkars deg, må jo føles som et hån ift du har gått igjennom! Jeg har selv hatt brystkreft, og priser meg lykkelig for at det var meg som fikk det og ikke en av ungene! Det må være desidert det værste som kan ramme noen og miste et barn! Blir forbanna på dine vegne her, siste du trenger er og måtte forholde deg til en gal kjerring! Håper der løser seg på et vis! Ønsker deg alt godt❤️

Tusen takk for de gode ordene dine <3 Det føles ut som et hån ja, uten tvil. Føler hun tråkker på meg og alle andre som har mistet barn på tærne. Vondt å høre om kreften din, og bra du har kommet deg igjennom det siden du skriver hatt. Tusen takk igjen, det varmer veldig selv om vi ikke kjenner hverandre ❤️

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha

Tror dere virkelig på denne historien? Jeg syns det høres ut som en oppdiktet tullehistorie. Det er noe som ikke stemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt at legene ikke hadde oppdaget at hun var 30 uker gravid før de satte i gang med cellegiftkur. Kanskje hun lyver om begge deler? Høres ut som briren din trenger din støtte, så hun ikke greier å isolere ham fra deg og foreldrene hans. Og kanskje ogsø hans eget barn. Denne dama hlres virkelig ikke god ut. Kanskje du også må prøve å tåle å stå i en komflikt med henne? Det er ikke alltid konfliktskyhet lønner seg. Samtidig kan hun sikkert lett spille deg opp mot samboer. 

Anonymkode: 27d7f...3fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Rainstorm skrev:

Utifra det du skriver videre så virker det definitivt som at hun har manipulert ham, og isolert ham fra omverdenen. Det begynner gradvis, så mer og mer. Og til slutt når personen som har blitt fanget kanskje innser det selv så har de ingen å gå til, for de har brutt kontakten med alle som pleide å være glad i dem, de har kun sin falske, manipulerende partner å snu seg mot, og der får man ikke mye støtte. "Der ser du, de liker deg ikke, de er der ikke for deg, det er bare jeg som er glad i deg.", "Ser du ikke at de setter oss opp mot hverandre, de er bare misunnelige på det vi har sammen.", "Det er de som er syke, prøver å ta fra deg barnet ditt, later som det er deg det er noe feil med, det er jo dem. Nå har du bare meg igjen." Alt blir sagt for å gjøre personen fullstendig avhengig (dårlig ord, men "dependant") av denne. Det er skadelig å bli fanget i nettet til en slik person. "Du må gjøre slik og sånn, ellers gidder jeg ikke å ha med deg å gjøre", og man gjør det, for hva skulle man gjort uten, man lærer seg til å tro at man er ingenting uten den andre, og det er ingen andre som vil hjelpe en.

Det er viktig at en slik intervensjon ikke spiller opp under de vrangforestillingene hun har innprentet i ham. Ingen bryr seg, han er syk, de er misunnelige, hun er den eneste som har troa på ham, de andre vil ham vondt. Så for all del ikke si noe som bygger opp om dette. Jeg kan ikke noe særlig om hvordan en slik intervensjon bør foregå men jeg ville prøvd å finne noe lesestoff om det, slik at dere med størst sannsynlighet når frem til ham.

Det jeg tenker kan fungere er å si at man er bekymret for ham, lurer på hvordan han egentlig har det (noe som sikkert vil bli svart på defensivt), ta i mot svaret, og viss han sier at det går bra, si at det gjør en glad for man er bare bekymret og ønsker ham alt vel, og hvis det skulle være noe så må han alltid komme til dere. Kanskje komme med konkrete eksempler på ting dere synes er svært merkelig med denne dama, ikke kom med nedsettende omtalelser på henne, men konkret, "synes du ikke det er litt merkelig at du ikke har kontakt med noen andre enn henne?", "hva tenker du om det døde barnet, hvordan gikk det inn på deg?" (kanskje han svarer at han ikke vet, fordi det ikke skjedde) "er det mulig at det ikke skjedde, men var noe hun sa fordi hun er ensom?" osv. Å fordømme, og aktivt så splid tror jeg vil være mer ødeleggende for deres sak for det spiller opp under "de er misunnelige på oss, og prøver å splitte oss". Som sagt, dette er bare noe jeg tror, men les om det!

Lykke til!

Tusen tusen takk for denne informasjonen. Det høres ut som om du har veldig rett i alt du skriver. Jeg skal prøve så godt jeg kan å få pratet med han, og jeg skal prøve å komme til bunns med dette. Alliere meg med familien hans. Tusen takk igjen!

6 minutter siden, Rainstorm skrev:

Forresten, hvordan er det med penger? Han forsørger dem begge? Er det tydelige eksempel på at hun bruker hans penger, kjøper mye til seg selv, eller har et høyt forbruk til tross for dårlig økonomi? Får han bruke, til seg selv, har han f.eks forbrukslån, eller måtte solgt ting for å ha nok råd?

Hun er uføretrygdet tror jeg, hun jobber i alle fall ikke, og han jobber. De har dårlig økonomi, ja. Leier som sagt en pitteliten leilighet, men hun bruker å kjøpe mye klær og hun røyker veeldig mye. Jeg vet ikke så veldig mye om økonomien deres sånn bortsett fra det, egentlig. Men jeg vet det har kommet noe som ser ut som inkassokrav på konvolutten til vår gamle adresse i hans navn da, som jeg har levert til han.

Anonymkode: 35e8f...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
3 minutter siden, Agnetha skrev:

Tror dere virkelig på denne historien? Jeg syns det høres ut som en oppdiktet tullehistorie. Det er noe som ikke stemmer.

Ja, jeg tror i grunn på denne historien. Hvis du sikter til historien til TS. Jeg tror derimot ikke på denne dama sin historie om kreft, eller mistet barn. Hvis TS troller om denne historien skal hun ha skryt for autensitet og at informasjonen stemmer overens i de ulike innleggene, og ikke minst dedikasjon, hva ville noen hatt igjen for å skrive en så utdypet trolletråd?
Hva er det som ikke stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Agnetha skrev:

Tror dere virkelig på denne historien? Jeg syns det høres ut som en oppdiktet tullehistorie. Det er noe som ikke stemmer.

Jeg kan garantere at det faktisk (dessverre) er en sann historie :-/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Ja, jeg tror i grunn på denne historien. Hvis du sikter til historien til TS. Jeg tror derimot ikke på denne dama sin historie om kreft, eller mistet barn. Hvis TS troller om denne historien skal hun ha skryt for autensitet og at informasjonen stemmer overens i de ulike innleggene, og ikke minst dedikasjon, hva ville noen hatt igjen for å skrive en så utdypet trolletråd?
Hva er det som ikke stemmer?

Det virker bare så rart alt sammen syns jeg. Eksen hennes med dame som er eldre og bor på 25 kvm?

Vel jeg syns bare deg er noe som ikke stemmer. Men for all del.

Hvor gammel er hun da ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...