Gå til innhold

Noen som har peiling?


thatsparkle

Anbefalte innlegg

Tok denne 16 Mai, vet den ikke er mer tydelig enn kontrollstreken, tror dere jeg kan ha hatt eggløsning 15? tok en ny 17 Mai, men da var den mye svakere.

 

13305012_10153412145686580_3284848716126529562_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, thatsparkle skrev:

Tok denne 16 Mai, vet den ikke er mer tydelig enn kontrollstreken, tror dere jeg kan ha hatt eggløsning 15? tok en ny 17 Mai, men da var den mye svakere.

 

13305012_10153412145686580_3284848716126529562_o.jpg

Ja hvis du ikke testa i dagene før så er det såklart mulig du har hatt EL da, men det kan like gjerne bety at EL kommer senere eller at du ikke har hatt EL i det hele tatt. Men med tanke på at den ble enda svakere dagen etter igjen så er det jo ikke utenkelig at du har hatt EL😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, deprim skrev:

Testet du flere dager eller kun da? :-)

Det var egentlig bare tilfeldig at jeg testet denne :o men testet dagen etter også, og da var den såvidt synlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emhanse skrev:

Ja hvis du ikke testa i dagene før så er det såklart mulig du har hatt EL da, men det kan like gjerne bety at EL kommer senere eller at du ikke har hatt EL i det hele tatt. Men med tanke på at den ble enda svakere dagen etter igjen så er det jo ikke utenkelig at du har hatt EL😁👍🏻

testa dagen etter og da var den såvidt synlig, så om det har skjedd noe så må jeg ha hatt El dagen før eller noe.. men har ikke hatt mensen siden jeg sluttet på pillene i Oktober, så vet ikke sjangsen jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, thatsparkle skrev:

Det var egentlig bare tilfeldig at jeg testet denne :o men testet dagen etter også, og da var den såvidt synlig..

Da har du vel mest sannsynlig hatt :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...