Gå til innhold

hva synes dere menn om at?...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så ordet bagasje og tenkte...

Hva synes dere menn om damer med bagasje? Jeg er 25 år og har MYE bagasje som ikke er min egen feil seff. Helt siden jeg ble født.

Er det u sexy? Ekkelt? Ubehagelig? 

ALtså jeg føler meg aldri helt komfertabel i selskap med mennesker på min alder siden jeg tenker så mye lengre enn dem. Ikke for å skryte av meg selv men jeg har lært så mye... 

Er dette turn off?? Er 25 år gammel. Hvordan er det med en jente som vet bedre enn dere? 

Hehe... 

Anonymkode: cb4e6...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var jo helt meningsløst... Mener du kofferter med klær eller gammelt grums i fortiden?

Anonymkode: 98536...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha bagasje som fortid 

Anonymkode: cb4e6...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg bare er helt ubrukelig... 

Anonymkode: cb4e6...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på hva konkret det er snakk om, men på generelt grunnlag synes hvertfall ikke JEG det er noen turnoff, heller tvert imot. Du skriver at du føler du tenker mye lengre enn folk på din egen alder, og dette vil jeg heller se på som et kvalitetstegn enn en ulempe. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Citpensacola skrev:

Det kommer jo litt an på hva konkret det er snakk om, men på generelt grunnlag synes hvertfall ikke JEG det er noen turnoff, heller tvert imot. Du skriver at du føler du tenker mye lengre enn folk på din egen alder, og dette vil jeg heller se på som et kvalitetstegn enn en ulempe. :)

 

Okei det er oppløftende å høre :-)  men hvor gammel er du da?

Aldri om jeg får noen på min egen alder... ikke at det har så mye betydning. Rart å bare ikke å oppleve det andre opplever. Alder har ikke noe å si for meg overaskende.. når jeg tenker over det.   

Anonymkode: cb4e6...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan det å ha bagasje kan få blitt usexy, egentlig. Og hva i all verden mener du med "vet bedre enn dere"? Vet hva bedre, hvem er det du vet bedre enn? 

Anonymkode: d9835...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Okei det er oppløftende å høre :-)  men hvor gammel er du da?

Aldri om jeg får noen på min egen alder... ikke at det har så mye betydning. Rart å bare ikke å oppleve det andre opplever. Alder har ikke noe å si for meg overaskende.. når jeg tenker over det.   

Anonymkode: cb4e6...2ab

Jeg er i slutten av 20-åra. Har forsåvidt aldri helt kommet overens eller klart å identifisere meg med folk på min egen alder gjennom oppveksten jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ordet bagasje og tenkte...

Hva synes dere menn om damer med bagasje? Jeg er 25 år og har MYE bagasje som ikke er min egen feil seff. Helt siden jeg ble født.

Er det u sexy? Ekkelt? Ubehagelig? 

ALtså jeg føler meg aldri helt komfertabel i selskap med mennesker på min alder siden jeg tenker så mye lengre enn dem. Ikke for å skryte av meg selv men jeg har lært så mye... 

Er dette turn off?? Er 25 år gammel. Hvordan er det med en jente som vet bedre enn dere? 

Hehe... 

Anonymkode: cb4e6...2ab

Om du har Vært sykt løs og hora rundt så ja. syyykt turn off. Ellers nei.

Anonymkode: fb107...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva som menes med bagasje. Han jeg dater synes det er attraktivt med jenter som har gått gjennom ting, men det avhenger også hvordan de har taklet det, og hvordan de er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bagasje som kan være en dealbreaker en psyko eks du ikke blir kvitt. I mine øyne i hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har psykiske problemer er det ingen dealbreaker for meg.

Anonymkode: 44de2...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Nå er ikke jeg en mann, men jeg ser på det viktige som hva man har gjort med den bagasjen, hvilken holdning man har til det man har opplevd, og hva man tenker å gjøre med det fremover. Kan jeg takle at det påvirker ham enda, selvsagt, men jeg hadde også forventet at han jobbet med dette og hadde selvinnsikt på hvordan det gikk utover vårt samliv, ham selv og meg.

Jeg har et sitat jeg holder fast i "I am not what happened to me, I am what I choose to become." (C.G Jung)
Jeg har bagasje selv, og selvsagt har det påvirket hvem jeg er, på noen områder sitter det dypt i og har påvirket noen tankemønster og reaksjonsmønster som er vanskelig å forandre over natta, og det var absolutt ikke noe jeg valgte. Men hver dag velger jeg hva jeg gjør med det, den dagen, og fremover.

Jeg tenkte på noe du skrev, du føler deg ikke vel med andre på din alder: det er flere enn du tror som har gått igjennom ting, du er langt fra den eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg bare er helt ubrukelig... 

Anonymkode: cb4e6...2ab

Du er ikke ubrukelig. Dersom du har problemer med din fortid, så er det gjerne noe du kan lære av og jobbe med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke har psykiske problemer er det ingen dealbreaker for meg.

Anonymkode: 44de2...647

De fleste kan få en eller annen form for forbigående, eller kronisk psykisk lidelse i løpet av livet. Men det å leve med en som er kronisk psykisk syk, må være tøfft. Jeg ville nok ikke gitt en kronisk psykisk syk person sjansen til et forhold med meg. Men dersom man er sammen med en partner som blir psykisk syk, så er saken en annen. Jeg hadde forsøkt å få han til å oppsøke hjelp, og bidra så godt jeg kunne. Men det kan ikke være lett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Sunshineflower skrev:

De fleste kan få en eller annen form for forbigående, eller kronisk psykisk lidelse i løpet av livet. Men det å leve med en som er kronisk psykisk syk, må være tøfft. Jeg ville nok ikke gitt en kronisk psykisk syk person sjansen til et forhold med meg. Men dersom man er sammen med en partner som blir psykisk syk, så er saken en annen. Jeg hadde forsøkt å få han til å oppsøke hjelp, og bidra så godt jeg kunne. Men det kan ikke være lett. 

Ja selvsagt. Men nå mener jeg som i at bagasjen har gitt kronisk psykisk sykdom. Beklager dårlig formulering.

Anonymkode: 44de2...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det godt dokumentert at mennesker som i oppveksten har opplevd grov fysisk, psykisk og seksuelt misbruk går inn i voksenalderen med store traumer som har påvirket prsonligheten sterkt. Blant annet forsinket eller manglende kognitiv utvikling og følelsesmessig umodenhet. Det er også vanlig å utvikle psykoser med vrangforestillinger og hallusinasjoner. I tillegg er svært vanlig å ha kronisk post-traumatisk-stressyndrom, samt en hel haug med andre psykiske og fysiske lidelser.

Jeg vil ikke si at du tenker lenger enn andre på din alder. Du tenker annerledes. Din verden er for alltid forandret og vil aldri være den samme som for vanlig folk.

Så mye bagasje ville absolutt vært en dealbreaker, selv om det ikke er din feil at du er blitt utsatt for mye grusomheter i livet.

Anonymkode: a3d5c...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2Bhonest skrev:

Bagasje.... Er noe man velger å ta med seg.....

Så du mener mennesker med psykoser og traumer pga en jævli barndom velger dette selv? 

Anonymkode: 94b71...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med en jente som vet bedre enn dere? 

Ganske usexy å tro at man vet bedre enn andre.

Men ellers spørs det hvilken bagasje. Man er jo den man er nå, pga ting som har formet oppigjennom årene..

Anonymkode: a3808...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...