Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ingen vil vel være "det fornuftige valget"!

Likevel, jeg blir nysgjerrig på hvor bra sexlivet deres er. Hvis hun er veldig kin og lidenskapelig, så tror jeg hun bare har lagt de andre bak seg, de hun KUN tente på. At du var en hun BÅDE tente fysisk på OG var en bra mann! Isåfall er du antagelig hennes drømmemann og da er det dumt å ødelegge forholdet.

I forhold til måten hun tenkte på før (oh, kjekk mann. han vil jeg ha.,, samme hvordan han var som person) så er det jo mer fornuftig å nå bry seg både om utseendet og personligheten. Uten at hun tenker at TS er traust, kjedelig, forutsigbar men trygg...

Ang sexlivet.. Så kan det være andre årsaker enn heite ekser som gjør at hun ikke er ekstremt keen og lidenskapelig, om hun ikke er det. At hun er hemmet av komplekser eller hva som helst..

Dere bør jo definitivt snakke sammen TS. Nå har du jo grublet og kommet frem til ting som kanskje ikke er i nærheten av sannheten.

Anonymkode: a071f...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS - jeg syns fortsatt du sutrer. Du har tydeligvis bestemt deg for å ta det hun sier i verste mening og tolke det på verste måte uansett hva hun prøver si deg, når noen påpeker at hun valgte DEG sier du at det ikke er godt nok fordi du mener bla bla bla. 

Jeg mener fortsatt du bør gjøre dere begge en tjeneste å gjøre slutt på dette forholdet, hun vil aldri kunne gjøre deg fornøyd. 
Egentlig er jeg usikker på om noen vil klare det siden du slik du selv beskriver det altså henger deg fast i ting basert på din oppfatning av dem mer enn det andre faktisk sier.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

sammenlignet med de hun tidligere gikk for. De som var så fysisk attraktive.. 

Anonymkode: a7314...b48

Nei nei nei nei nei! Nå må du ikke blande kortene her!

Det å bli fysisk tiltrukket av noen, er aldeles ikke det samme som at de er fine å se på!
Det å bli fysisk tiltrukket av noen betyr at man selv blir kåt, ikke at de er pene/kjekke/whatever.

Og kåt, det blir man på grunn av oppførselen deres, ikke utseendet deres.

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør selvfølgelig dumpe dama. Uansett hva hun måtte mene, så er dette en helt idiotisk ting å si til typen sin. Så i beste fall så er hun en dust. Men, du bør ikke si til henne hvorfor du dumper henne. Bare si at hun ikke er helt rett for deg. Ikke bare vil du gjøre det rette, du vil også bli langt mer "bad boy" i hennes øyne som du eventuelt kan utnytte ved et senere tidspunkt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok ikke lest mine innlegg lengre opp.

Jeg hadde ikke syntes det var særlig hyggelig å bli feiltolket slik av en kjæreste selv nei, da hadde jeg tenkt at vi kanskje ikke var så god match som jeg frem til da hadde trodd.

Og jeg er av den oppfatning at lidenskap vil forsvinne under slike forhold hvor den ene har så dårlig selvtillit at partneren ilegges meninger de kanskje ikke har, og når denne i tillegg mener at det ikke behøves kommunikasjon fordi han/hun er så skråsikker på å ha rett. Da mener jeg man har skapt sin egen selvoppfyllende profeti/ saboterer noe som kunne vært bra, og selv må ta ansvar om forholdet går rett vest.

Anonymkode: ba3a9...0c2

Signeres.

Anonymkode: ba3a9...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Føler med deg ts. Hvis hun utrykker at hun tenner mest på badboys så er ikke det noe kjekt å høre. Samtidig er hun sammen med deg da. Kanskje du kan gå inn i en badboy rolle i senga :P 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minne meg om big bang theory der Leonard føler seg som det trygge fullkornmuffinen for Penny, mens hun det hun egentlig vil ha er kanelboller :laugh:

Hadde jeg følt meg som en fullkornmuffins for min kjæreste, og ikke som den søteste saftigste sjokoladekaken hadde jeg også vurdert å slå opp

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS nå sutrer du fælt. Du fremstår sjalu og usikker. Det er turn off det! I stedet for å klage på dama di skaff deg litt selvtillit. 

Anonymkode: 4a8ef...6e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du skal snakke litt med henne før du gjør det slutt. Kjæresten min beskylder meg stadig for det her. Han sier at jeg egentlig vil ha en "bad boy" og at jeg ikke liker han som han er osv. osv. Det er ikke sant i det hele tatt, jeg elsker at han er en snill og grei fyr! Ja jeg har vært sammen med noen bad boys før, men det må jo være lov å gjøre tabber i fortiden. 

Anonymkode: 02cff...976

Han hørtes plagsomt usikker ut. Turnoff med folk som hele tiden må ha bekreftelse.

TS: Det har ikke slått deg at du tolker dette i overkant negativt? For meg høres det ut som om hun sier at hun har pleid å tiltrekkes av en viss type menn, men så viser det seg at en annen type mann er bedre!

Anonymkode: ed740...e04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating 2016: Kvinnen forteller at hun tenner på andre menn og leste nylig om en dame som forlate at mannen hennes ikke klarte å slutte å snakke om tidligere sex opplevelser, selv etter at hun sa at hun ikke likte det.

Er romantikken død? ja, i sånne forhold. 

Jeg hadde gått videre uten å nøle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hørtes plagsomt usikker ut. Turnoff med folk som hele tiden må ha bekreftelse.

TS: Det har ikke slått deg at du tolker dette i overkant negativt? For meg høres det ut som om hun sier at hun har pleid å tiltrekkes av en viss type menn, men så viser det seg at en annen type mann er bedre!

Anonymkode: ed740...e04

Så enig!!

Så kalte Bad Boys er mye enklere sånn. Man slipper å hele tide gi de bekreftelse, og hindre at de blir usikre på seg selv.

Min x som nå er en veldig god kompis av meg er skikkelig Bad Boy, og er en av de enkleste mennene å forholde seg til. Han tar seg aldri nær av noe, jeg kan være 100% meg selv på godt og vondt. Han har alltid behandlet meg som ei prinsesse. Så eneste som holder meg igjen er hans kriminelle side.

 

 

 

Anonymkode: 280de...1bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

Det hun egentlig sier er vel at hun tenner på menn som har mer selvtillit enn deg ...da hadde det ikke hjulpet om du ble aldri så mye mer maskulin over natta. 

Hun #shittester deg også for å virkelig se om du har selvtillit med at du ikke bryr deg - eller om du faktisk gjør et stort nummer ut av det (siden du bryr deg).

 

Anonymkode: dec30...16d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt, TS! Vi har vel alle lyst på lidenskapelige forhold? Jeg personlig vil i alle fall at kjæresten skal velge meg primært pga at jeg tenner henne seksuelt og ikke på grunn av at jeg kan fungere som en trygg armkrok å ligge i mens man ser repriser av "friends" etter fredagstacoen.

Anonymkode: 8ec42...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS nå sutrer du fælt. Du fremstår sjalu og usikker. Det er turn off det! I stedet for å klage på dama di skaff deg litt selvtillit. 

Anonymkode: 4a8ef...6e1

Det jeg skriver nå kan kanskje komme som en brutal overraskelse så bare pust et par ganger før du leser neste setning.

 

Menn har også følelser og slike kommentarer er grunnen til at vi stort sett ikke gidder å snakke om dem. 

Anonymkode: 8ec42...5cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg skriver nå kan kanskje komme som en brutal overraskelse så bare pust et par ganger før du leser neste setning.

 

Menn har også følelser og slike kommentarer er grunnen til at vi stort sett ikke gidder å snakke om dem. 

Anonymkode: 8ec42...5cc

Leste akkurat en tråd hvor en AB skrev nøyaktig det samme til en som sørget over at moren hennes døde like før fødselen på sitt første barn. Hallo, nettet er hardt og brutalt og fult av tullinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jenta bare har vært uheldig i måten hun uttrykte seg på. Jeg tolker det som at hun heller har reflektert over hvor heldig hun er over å endelig ha falt for en som faktisk er snill og bryr seg om henne, og ikke for nok en egoistisk og frekk fyr. Det betyr ikke at du er mindre attraktiv enn dem, men at hun tidligere har vært uheldig i valg av kjærester, men at du er den ene hun har vært heldig med. 

Skjønner ikke hvorfor kg-folk alltid må anta det verste og be folk om å dumpe i hytt og vær. Hva skjedde med å skulle vedlikeholde forholdet, å faktisk ta opp problemet før man bare avslutter det? Skal det virkelig SÅ lite til før man har ødelagt forholdet sitt? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

Dating 2016: Kvinnen forteller at hun tenner på andre menn og leste nylig om en dame som forlate at mannen hennes ikke klarte å slutte å snakke om tidligere sex opplevelser, selv etter at hun sa at hun ikke likte det.

Er romantikken død? ja, i sånne forhold. 

Jeg hadde gått videre uten å nøle.

Gått videre fordi mannen syntes det er kjipt at man forteller at noen andre var bedre enn han...jeez

Vel, for min del hadde det vært helt greit at hun hadde gått videre, hadde uansett ikke ønsket å ha noe å gjøre med en tøyte som ikke har sosial intelligens nok til å ikke buse ut med erfaringer fra tidligere partnere. Det er jo selvfølgelig ikke noe jeg gjør selv heller. 

Anonymkode: b9857...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gått videre fordi mannen syntes det er kjipt at man forteller at noen andre var bedre enn han...jeez

Vel, for min del hadde det vært helt greit at hun hadde gått videre, hadde uansett ikke ønsket å ha noe å gjøre med en tøyte som ikke har sosial intelligens nok til å ikke buse ut med erfaringer fra tidligere partnere. Det er jo selvfølgelig ikke noe jeg gjør selv heller. 

Anonymkode: b9857...032

jeg hadde gått videre hvis jeg var mannen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Verena skrev:

Jeg tror at jenta bare har vært uheldig i måten hun uttrykte seg på. Jeg tolker det som at hun heller har reflektert over hvor heldig hun er over å endelig ha falt for en som faktisk er snill og bryr seg om henne, og ikke for nok en egoistisk og frekk fyr. Det betyr ikke at du er mindre attraktiv enn dem, men at hun tidligere har vært uheldig i valg av kjærester, men at du er den ene hun har vært heldig med. 

Skjønner ikke hvorfor kg-folk alltid må anta det verste og be folk om å dumpe i hytt og vær. Hva skjedde med å skulle vedlikeholde forholdet, å faktisk ta opp problemet før man bare avslutter det? Skal det virkelig SÅ lite til før man har ødelagt forholdet sitt? 

Nå er det jo ingen her som vet hva hun egentlig mente, men om TS faktisk er helt sikker på at hun mente det i negativ forstand (det er det jo bare han som kan vite) så ser jeg ikke problemet i å slå opp. 

Alle ønsker vel å være den som tenner partneren sin og er det slik at en tidligere partner var bedre på det lidenskapelige så er man nok ikke sammen med den rette, da der det jo gjerne bare et tidsspørsmål før det blir slutt likevel. Man kan ha det veldig bra sammen med en mann/kvinne der det praktiske fungerer, der man har samme verdier etc. men er ikke lidenskapen der så er det ikke liv laga over tid uansett. 

Anonymkode: b9857...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

jeg hadde gått videre hvis jeg var mannen. :fnise:

Ah, ok. Da er vi jo ganske enige. Kanskje ikke fordi at man aldri kan tenne på noen andre (det er jo naturlig å kunne tenne på andre menn/kvinner), men om partneren mener at en eks. var bedre enn nåværende partner på det lidenskapelige og attpåtil trekker det frem er det egentlig ikke liv laga. 

Man klarer seg ganske enkelt ikke kun med et mer eller mindre platonisk forhold over tid, der en eller begge bare later som mens de egentlig har mer lyst på noen andre. 

Anonymkode: b9857...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...