Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvitt deg med kjerringa. ÆSJ.

Anonymkode: 57f41...afd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det med kvinner og at de må ha en frekk mann, også klager de på hvor frekk mannen er? :vetikke:

 

Anonymkode: 0b49b...011

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hilse fra Harald og si: "kvitt deg med kjerringa!" Finn en ordentlig kjerring som vil ha en ordentlig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg holder meg singel, vis damer prøver seg på meg er jeg brutalt ærlig og sier jeg bare vil knulle frem til jeg er 45.:opplyser: da kan jeg kanskje slå meg til ro.. kanskje, skjønner ikke at du er sammen med hun når du kunne ha knullet andre damer. stor sjanse for at hun er utro også. 

Anonymkode: f4071...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende ho meinte ho har vanligvis vore med desse karane, og derfor tenkjer at ho "tenner" på desse? Mange går gjennom denne "fasen" der dei alltid trur dei kan fikse han typen som oppførar seg som ein dust. Berre tenk at det er ein grunn til at ho har valgt deg! Alle har ein type som tenner dei mest, det betyr ikkje at du er det kjedelige valget.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha bad boys.. jeg liker det pga de har "omsorg" for seg se! Bryr seg om seg selv. 

Min mann.... hadde likt om han brydde seg litt mer om seg selv. Men uansett er bad boys best seksuelt :D ikke noe å ha forhold til livet ut. 

Synes det er rart hun utrykker dette... aldri om jeg hadde sagt dette til typen min.. men herlighet om hun vil ha et jævlig liv med bad boy why not? Dump! Du fortjener bedre!!! 

Anonymkode: bd225...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun har sagt som gir deg inntrykk av det TS?

Jeg har selv vært involvert i noen som sikkert hadde blitt kalt "badboys" av andre, men det er mer stabile og varme menn jeg egentlig tiltrekkes av og faller for, og jeg hadde styrt unna de andre om jeg hadde sett tendensene tidlig nok.

Anonymkode: ba3a9...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer garantert til å være utro. Dump henne straks

Anonymkode: 48579...8f9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som den mest reflekterte dama. "Du er en hyggelig kar, men egentlig vil jeg ha en bad boy". En ting er å tenke det, men å si det til stadighet er jo skikkelig lavmål.

Anonymkode: 65559...53f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det revolusjonerende nytenkning at damer faller for "bad boys" som blylodd på dypt vann? Det betyr ikke at det er det man vil ha.

Anonymkode: d4ea1...65d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal snakke litt med henne før du gjør det slutt. Kjæresten min beskylder meg stadig for det her. Han sier at jeg egentlig vil ha en "bad boy" og at jeg ikke liker han som han er osv. osv. Det er ikke sant i det hele tatt, jeg elsker at han er en snill og grei fyr! Ja jeg har vært sammen med noen bad boys før, men det må jo være lov å gjøre tabber i fortiden. 

Anonymkode: 02cff...976

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ble det revolusjonerende nytenkning at damer faller for "bad boys" som blylodd på dypt vann? Det betyr ikke at det er det man vil ha.

Anonymkode: d4ea1...65d

Hun vil ha noen andre enn typen. Ond er ikke noe du blir det er noe du er. Typen er for snill for henne.

Anonymkode: 2d89c...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her

Hun sa f.eks. at tidligere har hun gjort dumme valg og gått etter menn som hun synes var veldig attraktive, uten å tenke noe særlig på andre kvaliteter. Det var menn som hun synes var så tiltrekkende der og da, men som hun etterhvert oppdaget var dumme, egoistiske, upålitelige etc...

Jeg synes forresten selv jeg ser ganske bra ut - ikke som noen typisk "tøffel". Jeg trener mye, men jeg er vel mer "snill, pen og ufarlig" enn "tøff og macho". Så det provserer meg kraftig at hun sier slike ting. 

Anonymkode: a7314...b48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun vil ha noen andre enn typen. Ond er ikke noe du blir det er noe du er. Typen er for snill for henne.

Anonymkode: 2d89c...4e7

Fordi hun har vært med dritsekker før? Tviler..jeg tror det like gjerne kan være et kompliment at han er noe annet. Bare sagt på en dum og tankeløs måte..

Anonymkode: d4ea1...65d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Hun sa f.eks. at tidligere har hun gjort dumme valg og gått etter menn som hun synes var veldig attraktive, uten å tenke noe særlig på andre kvaliteter. Det var menn som hun synes var så tiltrekkende der og da, men som hun etterhvert oppdaget var dumme, egoistiske, upålitelige etc...

Jeg synes forresten selv jeg ser ganske bra ut - ikke som noen typisk "tøffel". Jeg trener mye, men jeg er vel mer "snill, pen og ufarlig" enn "tøff og macho". Så det provserer meg kraftig at hun sier slike ting. 

Anonymkode: a7314...b48

Men da sier hun jo ikke at hun tenner på de mer enn på deg. Hun sier at hun tidligere har gjort dumme, overfladiske valg.

Anonymkode: f9669...a71

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du hopper over et par trinn i prosessen. Kan jo være lurt å snakke litt mer om temaet før du avslutter forholdet. 

Anonymkode: d0e61...bc5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Hun sa f.eks. at tidligere har hun gjort dumme valg og gått etter menn som hun synes var veldig attraktive, uten å tenke noe særlig på andre kvaliteter. Det var menn som hun synes var så tiltrekkende der og da, men som hun etterhvert oppdaget var dumme, egoistiske, upålitelige etc...

Jeg synes forresten selv jeg ser ganske bra ut - ikke som noen typisk "tøffel". Jeg trener mye, men jeg er vel mer "snill, pen og ufarlig" enn "tøff og macho". Så det provserer meg kraftig at hun sier slike ting. 

Anonymkode: a7314...b48

Sorry, men her er det du som driter deg ut med å feiltolke henne fullstendig, og er overdrevent usikker på deg selv!

Hun har med andre ord aldri sagt at hun egentlig foretrekker en annen type enn deg. Hun har sagt at hun har vært for korttenkt tidligere, og ikke oppdaget før det har gått en liten stund at de hun har falt for kun har hatt utseende og ikke så mye mer ved seg. Og hun sier vel med det at hun har funnet alt hun så etter i deg?

Anonymkode: ba3a9...0c2

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Hun sa f.eks. at tidligere har hun gjort dumme valg og gått etter menn som hun synes var veldig attraktive, uten å tenke noe særlig på andre kvaliteter. Det var menn som hun synes var så tiltrekkende der og da, men som hun etterhvert oppdaget var dumme, egoistiske, upålitelige etc...

Jeg synes forresten selv jeg ser ganske bra ut - ikke som noen typisk "tøffel". Jeg trener mye, men jeg er vel mer "snill, pen og ufarlig" enn "tøff og macho". Så det provserer meg kraftig at hun sier slike ting. 

Anonymkode: a7314...b48

Synes du burde snakke med henne om hva du føler. Om hun fremdeles fortsetter må du tenkedeg nøye om om at hun er noe å ta vare på... få barn med hun også finner hun seg pluttselig en annen og det blir mye stress med det. Fremtiden er viktig! Du virker veldig oppegående og du vet vel hva som er riktig.. 

Anonymkode: bd225...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jenta en tjeneste og move on. Du furter for at hun er ærlig - kan umulig gå bra over tid..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...