Gå til innhold

Suge seg ut av "problemer"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Via flere kompiser har jeg hørt at det er vanlig at kvinner som angrer på at de ble med hjem til en mann velger å suge seg ut av "problemet". Ved å gi mannen en BJ slipper de maset om sex og eventuelt en ubehagelig situasjon. For meg hører dette rart ut, fint å få tilbakemelding på dette her inne! :)

Anonymkode: 73335...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne jeg aldri ha gjort. For meg er bj noe jeg gir i ett fast forhold og ikke til hvem som helst 

Anonymkode: a48af...0d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for meg er oralsex mer intimt enn samleie, så det hadde ikke løst noen problemer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de over her, oralsex en enda mer intimt enn samleie så det gjør jeg ikke på en mann jeg har tilfeldig sex med. Så synes det høres veldig rart ut at noen synes det er en "løsning" på noen måte. Er jo enda "verre" å suge enn mann enn å pule med han. Og uansett ikke noe mindre intimt, for oralsex er like mye sex som vaginalsex.

Anonymkode: 63f61...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Har ikke noe forhold til den typen situasjoner som beskrives, men i motsetning til de over her så synes jeg "vanlig" sex mer intimt enn å utføre oralsex, så jeg kan skjønne det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de jentene. Liker å utføre oralsex, mens jeg føler vaginaen min er ''hellig'' og den gir jeg kun til noen få. Da funker det du kaller å suge seg ut av situasjonen veldig bra. 

Anonymkode: a769c...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det (da jeg var yngre, ca 19-20). Skulle bli med en fyr jeg flørtet med på nachspiel etter en bytur, men gjorde det klart at jeg ikke ville ha sex. Det viste seg at det ikke var noe nachspiel, han tok meg med hjem til seg. Det hele ble veldig kleint, men siden første bussen hjem ikke gikk før om ca tre timer ga jeg ham en blowjob for å slippe unna. Må også innrømme at jeg ikke teller denne fyren med blant antall sexpartnere, så denne episoden har jeg ikke fortalt mannen min om... 

Anonymkode: 0db78...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest PetterPanne
Den 6/1/2016 at 9.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det (da jeg var yngre, ca 19-20). Skulle bli med en fyr jeg flørtet med på nachspiel etter en bytur, men gjorde det klart at jeg ikke ville ha sex. Det viste seg at det ikke var noe nachspiel, han tok meg med hjem til seg. Det hele ble veldig kleint, men siden første bussen hjem ikke gikk før om ca tre timer ga jeg ham en blowjob for å slippe unna. Må også innrømme at jeg ikke teller denne fyren med blant antall sexpartnere, så denne episoden har jeg ikke fortalt mannen min om... 

Anonymkode: 0db78...07b

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Phungfolk!! 🙌🏼

Anonymkode: 7ffab...7db

Klikket inn på tråden kun for å skrive PHUNG! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.6.2016 at 9.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det (da jeg var yngre, ca 19-20). Skulle bli med en fyr jeg flørtet med på nachspiel etter en bytur, men gjorde det klart at jeg ikke ville ha sex. Det viste seg at det ikke var noe nachspiel, han tok meg med hjem til seg. Det hele ble veldig kleint, men siden første bussen hjem ikke gikk før om ca tre timer ga jeg ham en blowjob for å slippe unna. Må også innrømme at jeg ikke teller denne fyren med blant antall sexpartnere, så denne episoden har jeg ikke fortalt mannen min om... 

Anonymkode: 0db78...07b

Har du fortalt om alt annet seksuelt du har gjort? Hvor detaljert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Urbania skrev:

Har du fortalt om alt annet seksuelt du har gjort? Hvor detaljert? 

Altså... Da vi ble sammen for over ti år siden hadde vi en prat om tidligere erfaring, men ikke på et veldig detaljert nivå. Han ville vite hvor mange jeg hadde ligget med, og jeg tok en Clinton og tenkte at en BJ ikke var en jeg hadde ligget med, sånn rent teknisk. Samtidig var jeg åpen om at jeg hadde rota med fler enn jeg hadde ligget med, inkl noen jenter. Han var allerede litt forskrekket over erfaringsnivået, så jeg tenkte det ikke var noe vits i å gjøre det verre :)

Anonymkode: 0db78...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.6.2016 at 9.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det (da jeg var yngre, ca 19-20). Skulle bli med en fyr jeg flørtet med på nachspiel etter en bytur, men gjorde det klart at jeg ikke ville ha sex. Det viste seg at det ikke var noe nachspiel, han tok meg med hjem til seg. Det hele ble veldig kleint, men siden første bussen hjem ikke gikk før om ca tre timer ga jeg ham en blowjob for å slippe unna. Må også innrømme at jeg ikke teller denne fyren med blant antall sexpartnere, så denne episoden har jeg ikke fortalt mannen min om... 

Anonymkode: 0db78...07b

Du sugde ham for å slippe unna? WTF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å gi blowjob på one night stands, da?

Kunne ikke falt meg inn. Blowjob gir jeg KUN når jeg er i fast forhold. Jeg anser det som mye mer intimt enn samleie. Tar heller ikke i mot oralsex om jeg ikke er i et forhold.

Anonymkode: ec229...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han var allerede litt forskrekket over erfaringsnivået

Ja, det var jo også en måte å beskrive sin promiskuøse fortid :hoho:

 

Anonymkode: ec229...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...