Gå til innhold

Triggerpunktmassasje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kropp som på mange måter har "låst" seg litt. Det vil si at alle store muskelgrupper er veldig stive. Jeg går til fysioterapeut 2x i mnd og kiropraktor 2x i måneden. Jeg gjør øvelser som jeg har fått av disse hver eneste dag.

Allikevel tenker jeg at det kunne vært greit med en time med triggerpunktmassasje, ettersom jeg fortsatt er veldig stiv.

Er det noen som har erfaring her med denne type massasje? Kan du anbefale en massør i Oslo som gjør dette?

Er det mulig og f.eks. gå 1 gang i måneden? Eller må man gå flere ganger ila en måned for å merke bedring?

Jeg spør fordi jeg veldig gjerne vil prøve dette ut, men pga annen behandling har jeg kun råd til å gå 1 gang i måneden.

 

 

Anonymkode: 2ac03...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mottar triggerpunktbehandling, og det hjelper på meg! :) Det beste er om jeg får 1 time to ganger i uken. Finn en fysioterapeut som har avtale, slik at du får det på frikort 2. Kiropraktor kan vel kanskje også gjøre dette på deg? Slik at du får se om det hjelper?

Anonymkode: 3a753...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Takk for svar :) Både kiropraktor og fysioterapeut har gjort dette på meg. Det eneste er at jeg gjerne kunne tenkt meg en massasje som varte lenger. De utfører dette på meg som *1 av ganske mange andre ting. Så det er så fort over.

Jeg skal ta og høre med de på neste time:)

 

Anonymkode: 2ac03...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mottar triggerpunktbehandling, og det hjelper på meg! :) Det beste er om jeg får 1 time to ganger i uken. Finn en fysioterapeut som har avtale, slik at du får det på frikort 2. Kiropraktor kan vel kanskje også gjøre dette på deg? Slik at du får se om det hjelper?

Anonymkode: 3a753...8ad

Hva er grensa på frikort 2?

Anonymkode: 479e7...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...