Gå til innhold

Gått på smell etter smell i kjærligheten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått på smell etter smell i kjærligheten. Er det vits i å forsøke igjen? Eller gi opp? 

Slik har tiden vært etter siste forhold. Får tenke på hvordan det har vært etter det, og om det er håp. 

Jeg ble dumpet i siste forhold ved nyåret. Forelskelsen tok slutt fra hans side, og han ville ikke ha noe som helst med meg igjen å gjøre. Dønn nedsig. 

Når jeg tenker på hva som har hendt med kjærlighet og menn siden : 

1. Jeg gikk på date nesten to måneder etter at jeg ble dumpet. - Okey 1-0 til meg. Jeg forsøkte å gå et lite hakk videre, selv om jeg ikke var klar. Han ønsket videre kontakt, men jeg følte det ble feil.

2. Jeg møter en gammel eks to ganger. Har sex , og så hører jeg ikke ifra han, men han sier at han er interessert, men prater dårlig. 

3. Jeg møter en gammel venn som på forhånd har sagt at han kun vil være venner. Vi har sex, og siden så er vi bare facebookvenner igjen... 

Itillegg til dette så er det 2 personer som sier de er seriøse som jevnt kontakter meg. Men jeg føler de er feile. 

Høres kjærligheten for meg håpløs ut? Høres det ut som om jeg aldri skal finne meg noen, eller høres dette normalt ut? Er det normalt å ha slike opp og ned -turer ? 

Anonymkode: 3d45e...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du finner nok ikke noen.

Anonymkode: 05198...1f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gått på smell etter smell i kjærligheten. Er det vits i å forsøke igjen? Eller gi opp? 

Slik har tiden vært etter siste forhold. Får tenke på hvordan det har vært etter det, og om det er håp. 

Jeg ble dumpet i siste forhold ved nyåret. Forelskelsen tok slutt fra hans side, og han ville ikke ha noe som helst med meg igjen å gjøre. Dønn nedsig. 

Når jeg tenker på hva som har hendt med kjærlighet og menn siden : 

1. Jeg gikk på date nesten to måneder etter at jeg ble dumpet. - Okey 1-0 til meg. Jeg forsøkte å gå et lite hakk videre, selv om jeg ikke var klar. Han ønsket videre kontakt, men jeg følte det ble feil.

2. Jeg møter en gammel eks to ganger. Har sex , og så hører jeg ikke ifra han, men han sier at han er interessert, men prater dårlig. 

3. Jeg møter en gammel venn som på forhånd har sagt at han kun vil være venner. Vi har sex, og siden så er vi bare facebookvenner igjen... 

Itillegg til dette så er det 2 personer som sier de er seriøse som jevnt kontakter meg. Men jeg føler de er feile. 

Høres kjærligheten for meg håpløs ut? Høres det ut som om jeg aldri skal finne meg noen, eller høres dette normalt ut? Er det normalt å ha slike opp og ned -turer ? 

Anonymkode: 3d45e...715

Slutta å ha sex med dem hele tiden og vent med det. Vær tålmodig og ikke løs på tråden. Hvis de virkelig vill noe så venter de med sex for å si det sånn.

Anonymkode: 2e964...953

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5 mnd. har du hatt sex med tre forskjellige menn og du har minst to beilere i kø for neste hyrdestund. Alle menn i de siste har dumpet deg etter sex.

Status: Du er ikke fornøyd med tingenes tilstand. Du drømmer om noe mer varig.

Min anbefaling til deg som mann: Kanskje du går etter feil menn. Hva med å prøve en gruppe som du normalt ikke ser på som interessante? Dvs. prøv å jakte på lykken på steder du vanligvis ikke leter og se ikke på utsende eller status som førsteinntrykk? Altså prøv noe nytt og se hva som skjer..

Anonymkode: 7374a...dba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner at når du bare knuller dem med en gang så er det du sier at du ikke er interessert i et forhold og at du bare er interessert i sex? Mennene er sikkert like frustrerte over deg som du er over dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke engang hva historiene dine har med å gå på smeller i kjærlighet å gjøre. Jeg anbefaler deg å gå til psykolog for å få litt orden på din tilknytningsproblematikk.

Anonymkode: e6ea5...ebb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din historikk har ingenting med kjærlighet å gjøre. Du vil ha kontakt med menn, og tar det der du får det, enten det er å gå på date selv om du ikke har lyst eller har sex med noen som tydelig ikke vil ha mer med deg å gjøre. 

Kutt dem løs. Dette er ikke bedre enn ingenting, det er verre enn ingenting. Ingen av disse tingene er heller å "gå på en smell", det er jo valg du har tatt selv. 

Jeg hadde helt ærlig ikke involvert meg med en slik kvinne, uavhengig av om hun var attraktiv ellers. Det vitner om lav selvfølelse og tilknytningsproblemer. 

Selvsagt kan du treffe noen, men du kan ikke fortsette som du gjør. 

Anonymkode: 6bdc4...e71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke litt dramatisk nå? 4-5 mnd siden det ble slutt kjæresten, siden det har hvert aktivt singel med 5 menn? Avvist av 2 menn, og har 3! menn som liker deg. Det virker jo ikke som det blir et stort problem for deg å få deg ny kjæreste når du er klar da..haha :fnise:

4-5 mnd er ikke særlig lang tid..

 

Anonymkode: cb857...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha

Du gir jo ikke deg selv tid til å trives alene engang? Lev en tid uten sex og forhold. Finn deg selv, gjør ting du liker. Gjør noe nytt. Eller fokuser på hus, jobb, og deg selv. Uten å blande inn menn.

Ifølge din vurdering skulle jeg være klar for kista.

For hør: Sex? Ikke hatt på lang lang tid. Savner jeg det? Tjah, både og. Date? Ikke hatt på lang lang tid. Jeg har hatt en skikkelig eremitt tilværelse, og det er helt ok. Bearbeider fortid, tenker litt, lever videre, og har ingen hast.

Hadde du derimot hatt to-fem år der du absolutt ikke møtte noen til tross for initiativ, da skulle jeg gitt deg medhold. Men ikke slik du beskriver det.

Gi litt slipp. Gi litt faen i ting. Gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått på smell etter smell i kjærligheten. Er det vits i å forsøke igjen? Eller gi opp? 

Slik har tiden vært etter siste forhold. Får tenke på hvordan det har vært etter det, og om det er håp. 

Jeg ble dumpet i siste forhold ved nyåret. Forelskelsen tok slutt fra hans side, og han ville ikke ha noe som helst med meg igjen å gjøre. Dønn nedsig. 

Når jeg tenker på hva som har hendt med kjærlighet og menn siden : 

1. Jeg gikk på date nesten to måneder etter at jeg ble dumpet. - Okey 1-0 til meg. Jeg forsøkte å gå et lite hakk videre, selv om jeg ikke var klar. Han ønsket videre kontakt, men jeg følte det ble feil.

2. Jeg møter en gammel eks to ganger. Har sex , og så hører jeg ikke ifra han, men han sier at han er interessert, men prater dårlig. 

3. Jeg møter en gammel venn som på forhånd har sagt at han kun vil være venner. Vi har sex, og siden så er vi bare facebookvenner igjen... 

Itillegg til dette så er det 2 personer som sier de er seriøse som jevnt kontakter meg. Men jeg føler de er feile. 

Høres kjærligheten for meg håpløs ut? Høres det ut som om jeg aldri skal finne meg noen, eller høres dette normalt ut? Er det normalt å ha slike opp og ned -turer ? 

Anonymkode: 3d45e...715

Dette er jo ikke kjærlighet, dette er kun random flings og ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått på smell etter smell i kjærligheten. Er det vits i å forsøke igjen? Eller gi opp? 

Slik har tiden vært etter siste forhold. Får tenke på hvordan det har vært etter det, og om det er håp. 

Jeg ble dumpet i siste forhold ved nyåret. Forelskelsen tok slutt fra hans side, og han ville ikke ha noe som helst med meg igjen å gjøre. Dønn nedsig. 

Når jeg tenker på hva som har hendt med kjærlighet og menn siden : 

1. Jeg gikk på date nesten to måneder etter at jeg ble dumpet. - Okey 1-0 til meg. Jeg forsøkte å gå et lite hakk videre, selv om jeg ikke var klar. Han ønsket videre kontakt, men jeg følte det ble feil.

2. Jeg møter en gammel eks to ganger. Har sex , og så hører jeg ikke ifra han, men han sier at han er interessert, men prater dårlig. 

3. Jeg møter en gammel venn som på forhånd har sagt at han kun vil være venner. Vi har sex, og siden så er vi bare facebookvenner igjen... 

Itillegg til dette så er det 2 personer som sier de er seriøse som jevnt kontakter meg. Men jeg føler de er feile. 

Høres kjærligheten for meg håpløs ut? Høres det ut som om jeg aldri skal finne meg noen, eller høres dette normalt ut? Er det normalt å ha slike opp og ned -turer ? 

Anonymkode: 3d45e...715

Du er jo med på det selv. Har sex med de som du vet ikke er interesser. Ekser er ekser. Hvorfor involvere seg med de du ikke er interessert i? Du får gå etter de du er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, må slenge meg på flertallet her. Med all sannsynlighet er grunnen til at du sitter igjen alene og "brukt" nettopp den, du lar dem bruke deg. Jeg skjønner at det kan føles riktig der og da, at vi kvinner i det moderne samfunn må få kunne ha sex på første daten om vi vil osv, men, det sender unektelig ut noen negative signaler til den andre parten. Det vitner også om noe dårlig selvfølelse. Er det kanskje sånn at du ikke er over eksen som dumpet deg?

Selv har jeg gått flere måneder uten sex nå, og all sannsynlighet tilsier at det er mange måneder til jeg kommer til å ha sex også. Ikke fordi jeg ikke kan, men fordi jeg velger å ikke ligge med fremmede eller i det hele tatt, menn jeg ikke har følelser for. Ser ikke poenget. Jeg vet jeg er bra, og jeg vet jeg kan få meg noe om jeg vil. Det holder, og det er en god følelse! ..føler meg dessuten mye "renere" av å ikke "ligge rundt". :fnise:

Håper du legger hele mannfolkprosjektet brakk til drømmeprinsen kommer og sveiper deg av beina. I mellomtiden, fokuser på deg selv og jobb med selvbildet ditt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...