Gå til innhold

Hva skal egentlig til for å bli utestengt fra Kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må man skrive ekstremt aggressive innlegg rettet mot enkeltbrukere over lang tid? Eller "holder det" med en kommentar, bare den er stygg nok? 

Kan man bli utestengt uten varsel for eksempel? Og hvordan ser moderatorene på trolletråder?

Bare lurer av nysgjerrighet. Planlegger absolutt ikke å være ulydig på nett:)

Anonymkode: 4faa2...6ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg fikk en advarsel, og to advarselspoeng.

Jeg ble advart mot å lage tulleinnlegg, mot personangrep og oppfordre til lovbrudd. Personangrepet var en korrekt diagnostisering av noens psykiske lidelse, oppfordringene til lovbrudd var en helt hinsides tolkning av moderator (de er totalt blottet for juridisk kompetanse) og noen av innleggene mine kan kanskje ha vært litt useriøse. Regner med de slettet mellom 20 og 200 innlegg jeg skrev.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg har vært her til og fra i noen år, og har lagt merke til at brukere har blitt utestengt noen ganger. I de tilfellene jeg har lagt merke til, har det ikke akkurat kommet som noe sjokk på meg at vedkommende har blitt utestengt: det har uten unntak dreid seg om ting som har pågått over en viss periode, og at det er en slags systematikk i galskapen. M.a.o. ikke akkurat engangshendelser. 

PS: kanskje tråden egentlig hører hjemme på ris, ros og spørsmål (men der får du kanskje ikke være anonym :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentagende pirking på folks språk og påpeking av skrivefeil har fått noen utestengt.

Anonymkode: 1b9c2...2e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjentagende pirking på folks språk og påpeking av skrivefeil har fått noen utestengt.

Anonymkode: 1b9c2...2e2

Virkelig? 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjentagende pirking på folks språk og påpeking av skrivefeil har fått noen utestengt.

Anonymkode: 1b9c2...2e2

Tror ikke helt på det, men kunne ønske det :)

Anonymkode: edd8e...dfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg tror jeg fikk en advarsel, og to advarselspoeng.

Jeg ble advart mot å lage tulleinnlegg, mot personangrep og oppfordre til lovbrudd. Personangrepet var en korrekt diagnostisering av noens psykiske lidelse, oppfordringene til lovbrudd var en helt hinsides tolkning av moderator (de er totalt blottet for juridisk kompetanse) og noen av innleggene mine kan kanskje ha vært litt useriøse. Regner med de slettet mellom 20 og 200 innlegg jeg skrev.

:klaske:

Anonymkode: 88a7f...423

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skal ganske mye til for å bli kastet ut, men ganske lite før de sletter innlegg. Det gjelder spesielt hvis man skriver noe som er i strid med moderators meninger. Et eksempel er at det var greit å kalle oss som mente at ansettelsen av den nye SSB-sjefen ville føre til at de ikke kom til å lage flere "innvandringsregnskap"-type statistikker, for konspirasjonsteoretikere, mens det ikke var lov å kalle dem som var uenige for naive. I ettertid har det blitt klart at det gikk som vi "konspirasjonsteoretikere" forutsa.

Anonymkode: 39212...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg tror jeg fikk en advarsel, og to advarselspoeng.

Jeg ble advart mot å lage tulleinnlegg, mot personangrep og oppfordre til lovbrudd. Personangrepet var en korrekt diagnostisering av noens psykiske lidelse, oppfordringene til lovbrudd var en helt hinsides tolkning av moderator (de er totalt blottet for juridisk kompetanse) og noen av innleggene mine kan kanskje ha vært litt useriøse. Regner med de slettet mellom 20 og 200 innlegg jeg skrev.

Korrekt diagnostisering? Er du lege og har hatt denne personen til konsultasjon hos deg?

Anonymkode: f342e...104

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korrekt diagnostisering? Er du lege og har hatt denne personen til konsultasjon hos deg?

Anonymkode: f342e...104

Han er kjørelærer. Men det er jo nesten det samme, eller hva? :sprettoy:

Anonymkode: 9a17b...145

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg tror jeg fikk en advarsel, og to advarselspoeng.

Jeg ble advart mot å lage tulleinnlegg, mot personangrep og oppfordre til lovbrudd. Personangrepet var en korrekt diagnostisering av noens psykiske lidelse, oppfordringene til lovbrudd var en helt hinsides tolkning av moderator (de er totalt blottet for juridisk kompetanse) og noen av innleggene mine kan kanskje ha vært litt useriøse. Regner med de slettet mellom 20 og 200 innlegg jeg skrev.

Haha, mitt innlegg ble slettet en gang jeg argumenterte for dødsstraff. De mente det var oppfordring til lovbrudd?? Wtf

Anonymkode: 9604a...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Korrekt diagnostisering? Er du lege og har hatt denne personen til konsultasjon hos deg?

Anonymkode: f342e...104

En korrekt diagnostisering er korrekt uansett hvem som gir den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Stiani skrev:

En korrekt diagnostisering er korrekt uansett hvem som gir den.

Det heter kunn diagnosering hvis en lege setter diagnosen. Det heter gjetting/antagelser hvis noen andre "setter" den, så klart de kan ha rett, men det er ikke de som har satt diagnosen.

Anonymkode: 394a6...216

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det heter kunn diagnosering hvis en lege setter diagnosen. Det heter gjetting/antagelser hvis noen andre "setter" den, så klart de kan ha rett, men det er ikke de som har satt diagnosen.

Anonymkode: 394a6...216

Tror du, fakta er at diagnosering er prosessen man foretar seg for å komme fram til en bestemmelse av en sykdoms art og navn (på grunnlag av gransking).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Stiani skrev:

Tror du, fakta er at diagnosering er prosessen man foretar seg for å komme fram til en bestemmelse av en sykdoms art og navn (på grunnlag av gransking).

Av en lege.

Anonymkode: 394a6...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Av en lege.

Anonymkode: 394a6...216

Eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stiani skrev:

Eller ikke.

Jo.

Anonymkode: 394a6...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
Den Monday, May 30, 2016 at 16.30, Margit Spat skrev:

Jeg har vært her til og fra i noen år, og har lagt merke til at brukere har blitt utestengt noen ganger. I de tilfellene jeg har lagt merke til, har det ikke akkurat kommet som noe sjokk på meg at vedkommende har blitt utestengt: det har uten unntak dreid seg om ting som har pågått over en viss periode, og at det er en slags systematikk i galskapen. M.a.o. ikke akkurat engangshendelser. 

PS: kanskje tråden egentlig hører hjemme på ris, ros og spørsmål (men der får du kanskje ikke være anonym :klo: )

Hvordan vet du at de har blitt utestengt?  Pga de ble borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...