Gå til innhold

Singel i over 30 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har vært singel hele mitt liv, og lurer på om hva kan jeg gjøre for å finne meg en kjæreste?

 

Jeg har dessverre aldri truffet en person som har vært interessert i meg, og lurer på om hva kan jeg gjøre for å forandre på dette?

 

`Hvordan kan jeg treffe en partner/kjæreste?

 

Ser frem til gode råd.

Anonymkode: cf79f...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke møter noen i hverdagen så ville jeg prøvd sukker.no eller andre nettdate-sider. Uansett hvor du vil finne en kjæreste så må du "selge deg selv". Dvs prøve å fremstå fra din beste side, men likevel være deg selv.

Lykke til!

Anonymkode: 24feb...6c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha deg et ligg, så må du nesten bare ta det du kan få. Ikke vær kresen! du får ikke supermodeller! Derfor har du vært singel i over 30 år min venn.

Anonymkode: 2448a...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne noen bare for å finne noen er ikke så lurt det heller.

Anonymkode: f905d...821

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det med selvtilliten din ? Er du sjenert ? Eller frampå? Er du sosial ? Er du med på ting det du lett kan bli kjent med andre ? 

Anonymkode: 19f24...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke håp..

Anonymkode: 18617...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kaller seg vel ikke singel  mellom 1 og 16 år?

Anonymkode: 86c50...ceb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man finner mye info om man googler. I tillegg er det lurt å se på andre mennesker rundt seg og hvordan de får kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her; vel jeg er en vanlig oppegående person som er sosial blant venner og familie, ellers så liker jeg ikke å snakke så mye med fremmede folk. Jeg er høflig og snill mot de fleste, og i tillegg er jeg høyt utdannet og har et respektabelt yrke. Problemet er at når jeg møter en person som jeg føler meg tiltrukket av så oppfører jeg meg merkelig. Jeg blir veldig stiv og ignorerende. Jeg later som om jeg ikke ser eller smiler til den personen, og viser at jeg ikke bryr meg om den personen er der eller ikke. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir sånn, kanskje jeg blir usikker eller redd.

Jeg har vært på sukker, men der er de fleste veldig useriøse, og stiller merkelige spm, som f.eks jeg hadde samtale med minst tre jenter, og alle var opptatt av å ikke føde unger. Hallo, man snakker ikke om dette ved første gangs chat, eller hva?

 

Anonymkode: cf79f...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Det mest effektive er jo å komme seg ut og treffe damer. Og prøve og feile og prøve og feile osv osv.. helt til du lykkes. Dersom det er et for stort steg å ta akkurat nå, så skader det ikke å sette seg inn i "faglitteratur" rundt dette med dating, hvordan vi mennesker fungerer og hva man bør gjøre og ikke. Det er sånt som man også får gjennom praktisk erfaring, men gitt at man er uerfaren med damer, så kan man unngå de verste tabbene (og spare seg litt tid) ved å lese og titte seg opp på forhånd. En annen positiv ting er at med kunnskap så kommer også gjerne mer selvtillit. Utfra det du skriver så tror jeg du vil få noen aha-opplevelser i forhold til hvordan du tror du skal tiltrekke deg damer, og hva som faktisk gjør at damer blir tiltrukket. "Høflig og snill" er bra grunningredienser i en dating-gryterett. Men det blir fort smakløst og kjedelig dersom man ikke tilsetter krydder. Og nei KG-forumister, jeg tenker ikke på "the-game-pua-teknikker". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google "the red pill". De lærer deg alt du trenger å vite om kvinner og hvordan kapitalisere på det seksuelle markedet. 

Anonymkode: 93e5b...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er flere i samme båt om det er til noe trøst. Siden jeg ikke har fått det til selv så har jeg vel ikke noen gode råd annet at det er sykt med jobb med kvinnfolk. Alt skal liksom gå på deres prinsipper og om du ikke ser ut som sean connory så må du som man ta alt initiativ. Kanskje lære deg god hygiene - Dusje hver morgen, klippe deg hver 6. uke, ta litt solarium jevnlig, bygge litt muskler kjøpe nye klær ofte og stryke klær etter vask.

 Dette er råd får å øke din egen selvtillit, men for å få kvinner på kroken kreves det mye mer. Håpløst mye synes jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.5.2016 at 12.23, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

jeg har vært singel hele mitt liv, og lurer på om hva kan jeg gjøre for å finne meg en kjæreste?

 

Jeg har dessverre aldri truffet en person som har vært interessert i meg, og lurer på om hva kan jeg gjøre for å forandre på dette?

 

`Hvordan kan jeg treffe en partner/kjæreste?

 

Ser frem til gode råd.

Anonymkode: cf79f...8fa

Dette må være en trolletråd? men om det faktisk skulle være seriøst så kom deg ut av kvinneforum og inn på Tinder, sukker, match eller møteplassen! Vil selv personlig anbefalle sukker. På alle disse er det så klart masse folk som bare er ute etter sex. Du skriver ingenting om hvor gammel du er, men det spiller ingen rolle- det er nemlig single i alle aldrere overalt! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Teardrop skrev:

Dette må være en trolletråd? men om det faktisk skulle være seriøst så kom deg ut av kvinneforum og inn på Tinder, sukker, match eller møteplassen!

Ja, helt sykt at en singel person poster på et singelforum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30.5.2016 at 12.23, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

jeg har vært singel hele mitt liv, og lurer på om hva kan jeg gjøre for å finne meg en kjæreste?

 

Jeg har dessverre aldri truffet en person som har vært interessert i meg, og lurer på om hva kan jeg gjøre for å forandre på dette?

 

`Hvordan kan jeg treffe en partner/kjæreste?

 

Ser frem til gode råd.

Anonymkode: cf79f...8fa

Hei, Jeg runder snart 40 år. Har hatt tre forhold i livet mitt. Siste forholdet endte med et knalltøfft brudd. Jeg har faktisk håpet de siste 5 månedene at han savnet meg, og angret, og kom tilbake. Men nå har jeg begynt å innse at det gjerne aldri skjer, og at jeg må forsøke å gå et lite skritt , og enda ett, og enda ett fremover, og forsøke å se meg rundt. Er ufattelig kresen... Spørs om jeg finner mann igjen. 

Jeg laget meg en tinder i kveld. Og det var jo en begynnelse. Var en del menn som hadde bra utseende der. Selv om det ikke er det man skal gå etter så tok jeg for morro skyld og trykket hjerte på de fineste. Flere av de trykket hjerte tilbake. Så det var litt morro. Gjorde det bare for å føle at jeg sitter igang med noen tiltak. Kanskje du også skal forsøke det? 

Endret av ToLove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her; vel jeg er en vanlig oppegående person som er sosial blant venner og familie, ellers så liker jeg ikke å snakke så mye med fremmede folk. Jeg er høflig og snill mot de fleste, og i tillegg er jeg høyt utdannet og har et respektabelt yrke. Problemet er at når jeg møter en person som jeg føler meg tiltrukket av så oppfører jeg meg merkelig. Jeg blir veldig stiv og ignorerende. Jeg later som om jeg ikke ser eller smiler til den personen, og viser at jeg ikke bryr meg om den personen er der eller ikke. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir sånn, kanskje jeg blir usikker eller redd.

Jeg har vært på sukker, men der er de fleste veldig useriøse, og stiller merkelige spm, som f.eks jeg hadde samtale med minst tre jenter, og alle var opptatt av å ikke føde unger. Hallo, man snakker ikke om dette ved første gangs chat, eller hva?

 

Anonymkode: cf79f...8fa

Jeg har ikke lst den, for jeg trenger ikke den. Men det kan se ut som du kan trenge den. Den skal være bra:

 

http://www.amazon.com/No-More-Mr-Nice-Guy/dp/0762415339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ToLove skrev:

Jeg laget meg en tinder i kveld. Og det var jo en begynnelse. Var en del menn som hadde bra utseende der. Selv om det ikke er det man skal gå etter så tok jeg for morro skyld og trykket hjerte på de fineste. Flere av de trykket hjerte tilbake. Så det var litt morro. Gjorde det bare for å føle at jeg sitter igang med noen tiltak. Kanskje du også skal forsøke det? 

Trykke hjerte på de fineste er det de fleste jenter gjør på tinder. Tviler på at noen som har vært singel i 30 år kommer til å gjøre det spesielt bra på tinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating dør man bare sakte innvendig av. Jeg er nå på 10. året og jeg skal slå deg!

Anonymkode: af0cb...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...