Gå til innhold

er min penis "skapt" for misjonær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en helt normal størrelse, 16cm lang og 12-13 rundt, men "han" peker rett opp mot magen og har litt bøy(banan formet) og er litt soppformet(hodet ser større ut en resten)

Ene eksen min og hun jeg er sammen med nå hadde aldri kommet i misjonær, før de ble sammen med meg. Flott er jo det, men "problemet" er at den stillingen tenner meg mye mindre en doggy. Jeg har lyst til å få hun jeg er sammen med nå til å komme i doggy, men det blir kanskje vanskelig med den formen min penis har?

Er det vanlig at dere kvinner kommer lettere i misjonær og når dere sitter oppå, en i doggy? I doggy, så blir det jo ikke noe kroppskontakt mot klitoris  Jeg er veldig dominant og liker å ha full oversikt, så doggy er den stillingen som absolutt tenner meg mest.

Anonymkode: 3dfc8...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer godt i doggie med en slik penis. Så lenge det er røft nok. For da kan også klitoris stimuleres. Men om det bare er helt rolig sex så går det ikke. Røff doggiestilling er faktisk min favoritt med en slik penis. Så ikke fortvil. Om hun liker det litt røft. Så prøv det 😉

Anonymkode: 7fa4a...9a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri i doggy, men jeg liker det veldig godt for det. Tror det er vanskelig for mange å komme i doggy uansett form på penis. Men alle er jo forskjellige, så det er sikkert mulig for noen. De fleste kvinner tror jeg kommer lettere i misjonær eller når de sitter oppå fordi det er lettere at klitoris blir stimulert da. 

Anonymkode: 8aa66...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en helt normal størrelse, 16cm lang og 12-13 rundt, men "han" peker rett opp mot magen og har litt bøy(banan formet) og er litt soppformet(hodet ser større ut en resten)

Ene eksen min og hun jeg er sammen med nå hadde aldri kommet i misjonær, før de ble sammen med meg. Flott er jo det, men "problemet" er at den stillingen tenner meg mye mindre en doggy. Jeg har lyst til å få hun jeg er sammen med nå til å komme i doggy, men det blir kanskje vanskelig med den formen min penis har?

Er det vanlig at dere kvinner kommer lettere i misjonær og når dere sitter oppå, en i doggy? I doggy, så blir det jo ikke noe kroppskontakt mot klitoris  Jeg er veldig dominant og liker å ha full oversikt, så doggy er den stillingen som absolutt tenner meg mest.

Anonymkode: 3dfc8...122

De fleste kvinner kommer ikke uten å stimulere klitoris med fingrene, en vibrator eller noe annet, men det er jo ikke umulig når du tar henne bakfra. Det er jo heller ikke sånn at et samleie trenger å bestå av bare en stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ta henne bakfra uten at hun trenger å komme av det? Det er mer ved sex enn orgasmen! Dessuten kan du, som de andre sier, stimulere henne med hendene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GUN på med doggy! Kjøp en vibrator til klitta!

Anonymkode: 4b5d9...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...