Gå til innhold

Hvorfor er det ikke lov å fylle sin egen bensin i USA?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser så teit ut at en ansatt må gjøre det. Hvorfor får vi i Norge lov og ikke de?

Anonymkode: 6d64c...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv fylt tanken opp til flere ganger i flere delstater i inneværende år, men kan hende at det er praktisert i noen delstater eller av enkelte kjeder. I så fall kan man tenkes at det er et ledd i å sysselsette folk.

Endret av 0991
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvor har du dette fra?

Jeg fyllte da min egen bensin da jeg var i USA. Og det gjorde alle andre jeg så også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det er bare i Oregon og New Jersey det ikke er lov.

Edit: I de andre delstatene er det mest normalt å betale ved pumpen slik vi gjør i Norge.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Herr Heftig skrev:

Det er bare i Oregon og New Jersey det ikke er lov.

Edit: I de andre delstatene er det mest normalt å betale ved pumpen slik vi gjør i Norge.

Noen har begynt å ansette pumpere igjen, for å gi bensinstasjonen et mer klassisk preg. De kommer nok til å gå tilbake igjen så snart de innser hvorfor man sluttet å bruke pumpere til å begynne med (masse i besparelser).

Anonymkode: 9879c...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje pga pumpestikk? 

Anonymkode: b9036...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min fylte hennes Honda Accord med bensin helt selv mens jeg sto på bensinstasjonen og prøvde å kjøpe lodd med kredittkort. De ville ikke selge meg lodd med kredittkort da. Måtte gå ut og låne (tigge? tror ikke jeg betalte henne tilbake) penger til lodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på en bensinstasjon for noen år siden..Og der fikk vi inn en gjeng amerikanere-turister som startet å klage med engang at Norge var ufattelig dårlig på service, for her måtte de nemlig fylle tanken selv! :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...