Gå til innhold

Bøttefitte etter fødsel - elendig sexliv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter siste fødsel som var en hard og strabasiøs fødsel er jeg vid som en tunnell der nede. Kniper og styrer på, uten at det hjelper. Mannen min sier det er som å røre rundt i en bøtte når han har penis inni meg, han kjenner ingenting. Man hører bare skvulping og plasking (i det minste blir jeg våt da....).

Eneste utvei er vel operasjon. Noen som har tatt vaginaloperasjon for å få trangere fitte? Er det å anbefale?

Anonymkode: aa734...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig ville jeg bare latt mannen min få seg en elskerinne. Så hadde han ihvertfall fått den sexen han har krav på.

Bøttefitte får du ikke gjort så mye med. Pass heller på barna og huset. Det ordner seg :)

Anonymkode: 477db...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt vaginal operasjon og må si det var for det meste penger ut vinduet. Ble oppimot 40 000 for alt og kan ikke si ting har blitt mye bedre. Prøv å fokusere mer på annet enn penetrering er mitt råd. 

Anonymkode: 25f40...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt vaginal operasjon og må si det var for det meste penger ut vinduet. Ble oppimot 40 000 for alt og kan ikke si ting har blitt mye bedre. Prøv å fokusere mer på annet enn penetrering er mitt råd. 

Anonymkode: 25f40...744

Høres rart ut, hvorfor gjør kirurgene i det hele tatt denne operasjonen da?

Anonymkode: 7629b...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres rart ut, hvorfor gjør kirurgene i det hele tatt denne operasjonen da?

Anonymkode: 7629b...d06

For å tjene penger..?

TS: Bruk heller de 40 000 på å spandere prostituerte på mannen din. De er i ypperste klasse og vil gi han det han vil ha

Anonymkode: 477db...322

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres rart ut, hvorfor gjør kirurgene i det hele tatt denne operasjonen da?

Anonymkode: 7629b...d06

Det har blitt en reduksjon, men for det første var det begrenset hvor mye de kunne stramme inn, for det andre kan det visst strekkes ut igjen alt etter hva som er årsaken til at man er blitt videre. 

Anonymkode: 25f40...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt vaginal operasjon og må si det var for det meste penger ut vinduet. Ble oppimot 40 000 for alt og kan ikke si ting har blitt mye bedre. Prøv å fokusere mer på annet enn penetrering er mitt råd. 

Anonymkode: 25f40...744

Nei ærlig talt, da er det heller du som har grunn til å klage på operasjonen! Det håper jeg du gjør! Jeg hadde vafinalplastikk for 5 år siden, og er fantastisk fornøyd. Måtte rekonstrueres etter siste fødsel, og et av symptomene var at vagina var vid som ei bøtte, so to speak.

Til dere andre som ikke tar ts alvorlig: Det er helt latterlig at dette her skal være så tabu å snakke om, og at det liksom er noe man bare skal godta. Ikke faen! Hvis man opplever å ha blitt abnormalt vid etter en fødsel bør man få en grundige undersøkelse, for som regel er det en årsak til  det som må rettes opp i kirurgisk. Vagina kan rett og slett bli revet løs enkelte steder og da får man en helt annen anatomi der inne enn man er ment å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å tjene penger..?

TS: Bruk heller de 40 000 på å spandere prostituerte på mannen din. De er i ypperste klasse og vil gi han det han vil ha

Anonymkode: 477db...322

Skjerp deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, palamina skrev:

Nei ærlig talt, da er det heller du som har grunn til å klage på operasjonen! Det håper jeg du gjør! Jeg hadde vafinalplastikk for 5 år siden, og er fantastisk fornøyd. Måtte rekonstrueres etter siste fødsel, og et av symptomene var at vagina var vid som ei bøtte, so to speak.

Til dere andre som ikke tar ts alvorlig: Det er helt latterlig at dette her skal være så tabu å snakke om, og at det liksom er noe man bare skal godta. Ikke faen! Hvis man opplever å ha blitt abnormalt vid etter en fødsel bør man få en grundige undersøkelse, for som regel er det en årsak til  det som må rettes opp i kirurgisk. Vagina kan rett og slett bli revet løs enkelte steder og da får man en helt annen anatomi der inne enn man er ment å ha.

Ærlig talt hva? En kirurg kan bare garantere for en viss forandring, ikke at man blir fornøyd. Ellers kan f.eks nerveskade som kan oppstå under fødsel føre til at musklene svekkes og vagina blir løsere med eller uten operasjon. Godt du er fornøyd, men jeg synes det er viktig å få med at ikke alle blir det. Jeg kjenner også andre i samme situasjon.

Anonymkode: 25f40...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt hva? En kirurg kan bare garantere for en viss forandring, ikke at man blir fornøyd. Ellers kan f.eks nerveskade som kan oppstå under fødsel føre til at musklene svekkes og vagina blir løsere med eller uten operasjon. Godt du er fornøyd, men jeg synes det er viktig å få med at ikke alle blir det. Jeg kjenner også andre i samme situasjon.

Anonymkode: 25f40...744

Når operasjon er eneste utvei er det ikke veldig hensiktsmessig å anbefale ts å fokusere på noe annet enn penetrering. Dette er tross alt et handicap mange vil ofre alt for å reparere. Og selv om man hører om "tilbakefall" er det veldig mange som får god hjelp av kirurgi. Jeg håper fortsatt du ber om råd og forhåpentligvis får hjelp der du ble operert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...