Gå til innhold

Hvilke farge på hus passer til grå takstein? se bilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vi har kjøpt et hus som har grå betongtakstein. Den heter egentlig koksgrå, men vi synes den er en del lysere enn både koksgrå og svart. Nå sliter vi med å finne en farge som passer til huset. (Fargen er lysere grå enn det som bildet gir inntrykk av).

Huset er klassisk villa med liggende kledning. Hvite vinduskarmer. Sort inngangsdør. Takrenner og pipe er helt sort. Store vinduer.

Vi har tenkt litt på sort hus, dekkbeis (sien da kan vi se litt trestruktur). Kunne tenke oss en varm farge.

Tenker at kvinner ofte er flinkere enn menn med farger. Hadde satt stor pris på noen tips :-)

20160525_183807.jpeg

20160523_213648.jpeg

Anonymkode: 1ffe9...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Vi har kjøpt et hus som har grå betongtakstein. Den heter egentlig koksgrå, men vi synes den er en del lysere enn både koksgrå og svart. Nå sliter vi med å finne en farge som passer til huset. (Fargen er lysere grå enn det som bildet gir inntrykk av).

Huset er klassisk villa med liggende kledning. Hvite vinduskarmer. Sort inngangsdør. Takrenner og pipe er helt sort. Store vinduer.

Vi har tenkt litt på sort hus, dekkbeis (sien da kan vi se litt trestruktur). Kunne tenke oss en varm farge.

Tenker at kvinner ofte er flinkere enn menn med farger. Hadde satt stor pris på noen tips :-)

20160525_183807.jpeg

20160523_213648.jpeg

Anonymkode: 1ffe9...9a8

Jeg ville valgt en varm gråfarge, ikke for lys og ikke for mørk, noe midt imellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig hus!:hjerter: Svar hadde vært fint synes jeg. Passer flott til taket og de store flotte vinduene🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Møre Royal grå. Kanskje kan du få fargekart?

Anonymkode: ee931...e2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Jeg synes du kan velge fritt blant alle husfarger til det taket. Ser ingen begrensninger :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...