Gå til innhold

mangler tiltrekkning, alt ellers bra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger veldig hjelp nå. Holder på å bli gal uten å klare å gjøre noe med det. Jeg traff min samboer på nettet for tre år siden. Først hadde han ikke blide, men jeg likte godt teksten.  Så såg jeg bilde og tenkte nei dette går ikke. Jeg valgte likevel å treffe han. Han Var en god og varm person, trygg på seg selv, kjempe fin å snakke med. Vi møttes igjen og jeg sa på slutten av daten at dette går ikke. Han ble veldig lei seg og jeg ble. Jevlig i tre år gjort det slutt og likevel hvert der. I begynnelsen gikk jeg på medisin mot depresjon og tenkte det var det som kunne dempe følelsene.  Så sluttet jeg på de i desember.  Vi kjøpte leilighet i januar selv om jeg var veldig i stuss. Men ville gi det en sjans. I mars ble jeg gravid men mistet.  Sommeren var pyton da han var mye opptatt av hobbyen sin. Fra i fjord  sommer til den dag i dag har jeg tenkt hver dag på forholdet med usikkerhet.  At jeg ikke føler noK. Jeg har sagt alt til han om dette, og ønsket å gå ut av forholdet men hver gang blir jeg. Jeg har store problemer med å ta steget. Jeg er 30, livredd for å ikke møte noen igjen,  redd for at jeg aldri klarer å komme på plass i livet eller bli forelsket og finne ro en i et forhold.  Livredd for aldri å få barn. Bli alene ensom, deprimert og ikke komme noe sted lengre i livet.  vi har det trygt og godt men når jeg ser han er jeg ikke helt fornøyd og blir det aldri :-( det er veldig vondt for han er en god person. Og jeg har villet så sterkt at det skal gå, men så kommer følelser til slutt og jeg føler at jeg ikke lever i takt med følelsene Som jeg mener skal være i et forhold.  

Anonymkode: c6efc...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne

Slå opp med han nå. Du utsetter bare bruddet. Du knuser bare deg selv og han mer ved å utsette.

Du er ennå ung, du har fortsatt 10 år til på å finne en partner, og å få barn. Det er ikke over ennå.

Tiltrekning må jo være på plass for at forholdet skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger veldig hjelp nå. Holder på å bli gal uten å klare å gjøre noe med det. Jeg traff min samboer på nettet for tre år siden. Først hadde han ikke blide, men jeg likte godt teksten.  Så såg jeg bilde og tenkte nei dette går ikke. Jeg valgte likevel å treffe han. Han Var en god og varm person, trygg på seg selv, kjempe fin å snakke med. Vi møttes igjen og jeg sa på slutten av daten at dette går ikke. Han ble veldig lei seg og jeg ble. Jevlig i tre år gjort det slutt og likevel hvert der. I begynnelsen gikk jeg på medisin mot depresjon og tenkte det var det som kunne dempe følelsene.  Så sluttet jeg på de i desember.  Vi kjøpte leilighet i januar selv om jeg var veldig i stuss. Men ville gi det en sjans. I mars ble jeg gravid men mistet.  Sommeren var pyton da han var mye opptatt av hobbyen sin. Fra i fjord  sommer til den dag i dag har jeg tenkt hver dag på forholdet med usikkerhet.  At jeg ikke føler noK. Jeg har sagt alt til han om dette, og ønsket å gå ut av forholdet men hver gang blir jeg. Jeg har store problemer med å ta steget. Jeg er 30, livredd for å ikke møte noen igjen,  redd for at jeg aldri klarer å komme på plass i livet eller bli forelsket og finne ro en i et forhold.  Livredd for aldri å få barn. Bli alene ensom, deprimert og ikke komme noe sted lengre i livet.  vi har det trygt og godt men når jeg ser han er jeg ikke helt fornøyd og blir det aldri :-( det er veldig vondt for han er en god person. Og jeg har villet så sterkt at det skal gå, men så kommer følelser til slutt og jeg føler at jeg ikke lever i takt med følelsene Som jeg mener skal være i et forhold.  

Anonymkode: c6efc...7f8

Jeg forstår tankene dine. Jeg har hatt det sånn selv. Vet godt hvordan du har det. Og det er veldig vanskelig å gi opp et forhold. Lett å ta til takke med noe som man føler er feil pga man er usikker på seg selv. 

Jeg er litt der selv. Men jeg har barn. Men tenker at dersom jeg en gang begynner å date igjen, hva skal jeg gå etter? Skal jeg gå etter en som er snill og grei. Som jeg prater bra med men mangler tiltrekning for? jeg har faktisk ikke så stor tro på å finne en jeg får noe særlig tiltrekining til. For det første så pleier alle jeg får tiltrekning til å dumpe meg, og de som er igjen er de jeg ikke har tiltrekning til? Så hva gjør man med det? Satse på en man ikke føler er riktig? Føle tryggheten istedet for å bli værende alene? Eller satse på å nyte livet - være alene, og se om det en dag dukker opp en man har tiltrekning til men man kan da risikere å ende opp alene.... ahhhh jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Men jeg velger forløbig å være alene litt og tenke over hva jeg skal søke etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, PetterPanne skrev:

Slå opp med han nå. Du utsetter bare bruddet. Du knuser bare deg selv og han mer ved å utsette.

Du er ennå ung, du har fortsatt 10 år til på å finne en partner, og å få barn. Det er ikke over ennå.

Tiltrekning må jo være på plass for at forholdet skal fungere.

Takk for svar. Bare tenker at det jeg har og usikkerheten på hva jeg får. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Jeg forstår tankene dine. Jeg har hatt det sånn selv. Vet godt hvordan du har det. Og det er veldig vanskelig å gi opp et forhold. Lett å ta til takke med noe som man føler er feil pga man er usikker på seg selv. 

Jeg er litt der selv. Men jeg har barn. Men tenker at dersom jeg en gang begynner å date igjen, hva skal jeg gå etter? Skal jeg gå etter en som er snill og grei. Som jeg prater bra med men mangler tiltrekning for? jeg har faktisk ikke så stor tro på å finne en jeg får noe særlig tiltrekining til. For det første så pleier alle jeg får tiltrekning til å dumpe meg, og de som er igjen er de jeg ikke har tiltrekning til? Så hva gjør man med det? Satse på en man ikke føler er riktig? Føle tryggheten istedet for å bli værende alene? Eller satse på å nyte livet - være alene, og se om det en dag dukker opp en man har tiltrekning til men man kan da risikere å ende opp alene.... ahhhh jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Men jeg velger forløbig å være alene litt og tenke over hva jeg skal søke etter. 

Takk for svaret ditt. Ja, hva skal man søke etter. Har han det ene så har han kanskje ikke det andre. Dette er forferdelig vondt, tungt tar enormt mye tid i tankearbeid, jeg vet ikke om jeg er i stand til å bli forelsket.  Vanskelig barndom kanskje med en mor som har vært mye psykisk syk. Kanskje det har låst seg i meg.kom seint i gang Med livet pga depresjon  Jeg vet ikke. Skal jeg leve med det jeg har som er mye bra, men føler alltid at det mangler noe.  Kanskje det vil forsvinne med tiden, kanskje det vil forsvinne hvis vi hadde fått barn? 10 år Til 40.. Og det ikke er mulighet for å få barn. Jeg begynner å få dårlig tid. Plutselig syns jeg livet blir veldig feigt. Det er godt å bruke tid på å finne hva man søker.  Igjen er jeg veldig redd for å ende opp alene.  Sist var jeg singel fra 19 til 27 selv om jeg møtte gutter på byn.. Etc. 

Anonymkode: c6efc...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket nettopp med min samboer.  For han gjør det ikke noe om jeg ikke er tiltrekt av han. Han sier at vi kan ikke gå rundt å være tiltrekt hele tiden. Han setter pris på felles verdier, kommunikasjon, den personen jeg er. Jeg går til psykolog og prøver å finne ut av det og..kjempe sliten.  

Anonymkode: c6efc...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agnetha
15 minutter siden, rips30 skrev:

Takk for svar. Bare tenker at det jeg har og usikkerheten på hva jeg får. 

Du har ingen garanti for noe som helst i livet. Det er med god grunn dette ordtaket er blitt så kjent: 

Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på det man aldri torde å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Agnetha skrev:

Du har ingen garanti for noe som helst i livet. Det er med god grunn dette ordtaket er blitt så kjent: 

Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på det man aldri torde å gjøre. 

Sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare EN ting å gjøre her! Gå fra han! Dere er sammen fordi begge to er redde for å være alene! En elendig grunn til å være sammen og det største hinderet for deres personlige lykke! Du MÅ gå!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PetterPanne skrev:

Slå opp med han nå. Du utsetter bare bruddet. Du knuser bare deg selv og han mer ved å utsette.

Du er ennå ung, du har fortsatt 10 år til på å finne en partner, og å få barn. Det er ikke over ennå.

Tiltrekning må jo være på plass for at forholdet skal fungere.

Det blir jo litt feil å true til seg kjærlighetsforhold, leiligheter/hus etc spør du meg. 

Anonymkode: 01de7...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det er bare EN ting å gjøre her! Gå fra han! Dere er sammen fordi begge to er redde for å være alene! En elendig grunn til å være sammen og det største hinderet for deres personlige lykke! Du MÅ gå!!!

Takk for svar 💗

Anonymkode: c6efc...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo litt feil å true til seg kjærlighetsforhold, leiligheter/hus etc spør du meg. 

Anonymkode: 01de7...925

Takk for svar @):- 

Anonymkode: c6efc...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PetterPanne skrev:

Slå opp med han nå. Du utsetter bare bruddet. Du knuser bare deg selv og han mer ved å utsette.

Du er ennå ung, du har fortsatt 10 år til på å finne en partner, og å få barn. Det er ikke over ennå.

Tiltrekning må jo være på plass for at forholdet skal fungere.

Takk for svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg Litt tom nå, så blir bare takk for svar og ikke noe mer utfyllende .  Setter stor pris på svarene jeg får. Tusen takk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
1 minutt siden, rips30 skrev:

Jeg Litt tom nå, så blir bare takk for svar og ikke noe mer utfyllende .  Setter stor pris på svarene jeg får. Tusen takk 

Det er dessverre slik det er i en slik situasjon. Det blir bedre en dag, men jeg tror du bør lytte til følelsene som forteller deg at du må ut av dette. Nå er det jo straks sommer og, har du mulighet til å reise bort alene noe sted? Kanskje det blir lettere for deg å ta en trygg avgjørelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg å lytte til følelsene .  Har nok ikke vært så godt til det oppigjennom og har nok sikkert mer å jobbe med der. Det sier at følelsene er kompasset i livet . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skjer hvis jeg blir fordi jeg vet at det er trygt. Jeg er redd jeg blir rastløs. Ikke føler mening i livet, at jeg svikter meg selv, jeg er redd for å utvikle depresjon på nytt, likevel vet jeg jo ikke om jeg blir deprimert av å være alene. Jeg er ikke så god til å komme meg ut på ting utenom jobb selv om jeg vet at jeg kan klare det helt fint og at jeg alltid kan snakke med noen ..   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg noe verre enn å sløse bort livet sitt på et forhold totalt uten tiltrekning. Selvsagt kan tiltrekningen gå litt opp og ned i et langt samliv, men dere hadde jo ikke noe lidenskapelig start en gang! Dvs ikke noe som ligger i bunnen! Da kunne han vært en hvilken som helst fyr, han ER en hvilken som helst fyr! Vil du ikke føle den deilige følelsen av å ha lyst på noen? Og han fortjener noen som har lyst på han! Er helt patetisk av han å si at det ikke betyr noe. Helt tydelig at han er livredd! Men dere kommer begge til å være glad for dette bruddet om noen år!

En annen ting: HAN er tiltrukket av DEG? Så det er bare DU som ikke skal ha den gleden? Det er neppe rettferdig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, rips30 skrev:

Hva skjer hvis jeg blir fordi jeg vet at det er trygt. Jeg er redd jeg blir rastløs. Ikke føler mening i livet, at jeg svikter meg selv, jeg er redd for å utvikle depresjon på nytt, likevel vet jeg jo ikke om jeg blir deprimert av å være alene. Jeg er ikke så god til å komme meg ut på ting utenom jobb selv om jeg vet at jeg kan klare det helt fint og at jeg alltid kan snakke med noen ..   

Du kommer til å ende opp gammel og bitter. Både på ddeg selv og din feighet og på han som den patetiske taperen du kommer til å synes at han er. Beklager sterke ord, men jeg tror du kommer til å føle det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes noe som helst lyst igjen i denne kroppen . Jeg vet jeg ikke er lesbisk lesbisk. Men jeg lurer på om det er noe alvorlig galt med sexlysten

 Jeg kjenner om trent ingenting lengre, sliter selv på meg selv.. Føler at jeg aldri kan ha lyst på noen mer. Selv om jeg hadde det i "gamle dager"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...