Gå til innhold

Hadde du kunnet Date en mann som hang på kvinneguiden?


Hengebuksvinet

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Uredd skrev:

Er dette relevant bare for mennene her inne? :klo:

Jeg har ikke skrevet at dette bare gjelder menn. Men jeg svarte på det som det ble spurt etter i HI og jeg er ikke bifil, så da handler det for min del om menn i denne sammenheng. ;) 

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 29.5.2016 at 18.28, AnonymBruker skrev:

Nei. Tenker det er noe galt med menn som sitter og krangler med kvinner på nett. 

Anonymkode: f9695...80e

Som mann må jeg si meg enig her. Kvinner skal ses ikke høres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri datet en mann som liker å diskutere her. Det er som om en mann vil  være  med i  syklubben eller jentegjengen, sikkert litt hyggelig av og til, men gud så usexy. 

Anonymkode: 862c2...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Ja selvsagt, veldig mange hyggelige brukere her inne :) Ser positivt på at de er her på KG og vil lære mer om oss kvinner. De må jo få sjokk når de kommer inn her for første gang:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Den 29.5.2016 at 18.20, SS skrev:

Tror jeg hadde fått sjokk og totalt mistet interessen.

 

Den 29.5.2016 at 18.22, Blondinka skrev:

Jeg tror gjerne ikke det. Har ikke noe godt inntrykk av mennene som henger her.

 

Interessant.

 

Dere er vel klar over at de mannfolka som er litt innom her jevnt og trutt er helt vanlige menn, slike som dere treffer på bussen/skolen/jobb/utesteder osv? Vi er ikke en helt egen KG-nerde gjeng som ikke har ett normalt liv utenom ;)

 

Og desuten....hva med dere kvinner da, som henger her til stadighet? Er det noe bedre? Fordi forumet heter "kvinneguide"? :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Den 3.6.2016 at 0.54, HarryDotter skrev:

 

 

Interessant.

 

Dere er vel klar over at de mannfolka som er litt innom her jevnt og trutt er helt vanlige menn, slike som dere treffer på bussen/skolen/jobb/utesteder osv? Vi er ikke en helt egen KG-nerde gjeng som ikke har ett normalt liv utenom ;)

 

Og desuten....hva med dere kvinner da, som henger her til stadighet? Er det noe bedre? Fordi forumet heter "kvinneguide"? :sprettoy:

Nettopp fordi forumet heter "Kvinneguiden" er det litt mindre rart at jenter og kvinner tilbringer tid her enn det er at menn gjør det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
12 timer siden, Blondinka skrev:

Nettopp fordi forumet heter "Kvinneguiden" er det litt mindre rart at jenter og kvinner tilbringer tid her enn det er at menn gjør det. 

Ja rett ut av boka forstår jeg at det er logisk å tenke. Men jeg klarer virkelig ikke å tro at Kvinneguiden ble laget i tanke på at dette var KUN ett eksklusivt fristed for damer som vil kakle sammen om diverse "kvinneproblemer". Personlig syntes jeg ikke det er mer creepy med menn som diskuterer her, enn det er kvinner som leser litt Vi menn.

 

Og begge kjønn klager jo bestandig over hvor lite vi forstår hverandre. Da bør det vel settes god pris på at noen gidder å ta seg bryet med å lære det annet kjønn å kjenne vel? :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HarryDotter skrev:

Ja rett ut av boka forstår jeg at det er logisk å tenke. Men jeg klarer virkelig ikke å tro at Kvinneguiden ble laget i tanke på at dette var KUN ett eksklusivt fristed for damer som vil kakle sammen om diverse "kvinneproblemer". Personlig syntes jeg ikke det er mer creepy med menn som diskuterer her, enn det er kvinner som leser litt Vi menn.

 

Og begge kjønn klager jo bestandig over hvor lite vi forstår hverandre. Da bør det vel settes god pris på at noen gidder å ta seg bryet med å lære det annet kjønn å kjenne vel? :P

 

Det der var da faen så nedlatende. 

Anonymkode: 2755a...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronvann

Kun om han er særdeles oppegående, ærlig, har integritet, respekt og ikke driv med falskt spill og iriterende kverulering. For å nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg. Noen av mennene som er her inne, er sikkert flotte menn. Har møtt en mann her inne, ikke for date da. Og han var en veldig hyggelig, oppegående mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der var da faen så nedlatende. 

Anonymkode: 2755a...ccf

 

Ja var det ikke det? Finn deg noen virkelige problemer å løse istede. Når du ikke tåler at man kan slenge noen sarkastiske meldinger her inne så har man passe lite annet å stri med.

 

Jeg ble forresten særdeles støtt av at du bannet til meg :frustrert::opplyser::bond::ironi:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...