Gå til innhold

Hadde du kunnet Date en mann som hang på kvinneguiden?


Hengebuksvinet

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri datet noen som har behov for å spoile osv på nettet. Det er noe av det mest usexy som finnes, for de må jo ha store problemer med seg selv :P 

Anonymkode: 76301...068

Sier du det SS?

Anonymkode: dca65...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri datet noen som har behov for å spoile osv på nettet. Det er noe av det mest usexy som finnes, for de må jo ha store problemer med seg selv :P 

Anonymkode: 76301...068

:hoho: Avslørt altså?

Anonymkode: 7be5e...9ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en fyr en stund nå og er dønn sikker på at han henger her inne. Hadde vært morsomt å vite KG-nicket hans (eller kanskje ikke) :-D

Anonymkode: 79295...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det SS?

Anonymkode: dca65...b7b

Jeg er ikke SS :) 

Anonymkode: 76301...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne datet kvinner fra KG, jeg har alltids tid til å ta en øl med nye mennesker. Samtidig tror jeg ikke kvinneguiden egner seg for dating, det er jo ingen som vet hvordan jeg er i virkeligheten utifra hva jeg skriver på KG. De fleste skjuler jo bevisst deler av seg for å beholde anonymiteten.

Anonymkode: 637dc...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Hva menes med å "henge" på kvinneguiden? Det høres fryktelig negativt ut.

Å lese og skrive på KG er ikke noe problem for meg så lenge de ikke "henger" her inne.:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Samtidig tror jeg ikke kvinneguiden egner seg for dating, det er jo ingen som vet hvordan jeg er i virkeligheten utifra hva jeg skriver på KG. De fleste skjuler jo bevisst deler av seg for å beholde anonymiteten.

Anonymkode: 637dc...d48

Akkurat det jeg tenker og. Man har ingen garanti for at vedkommende på kg er den du ser i ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at mennene som vanker her inne er ganske rare. Ville ikke datet noen av dem, nei. Mange kverulanter og bedrevitere. Mange virker også ganske loner når jeg leser hvordan de forholder seg i seksualitet-trådene. Men så synes jeg ikke at kvinnene er så mye mindre rare heller :rolleyes: Er kanskje litt rar jeg også (måtte skrive det før noen andre gjorde det)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg synes at mennene som vanker her inne er ganske rare. Ville ikke datet noen av dem, nei. Mange kverulanter og bedrevitere. Mange virker også ganske loner når jeg leser hvordan de forholder seg i seksualitet-trådene. Men så synes jeg ikke at kvinnene er så mye mindre rare heller :rolleyes: Er kanskje litt rar jeg også (måtte skrive det før noen andre gjorde det)

Jeg fikk høre det av to venninner av meg om dagen. Vi diskuterte kvinneguiden. Og da sa de at det var plassen for litt "problematiske" mennesker. Og mange av dem virker til å ha fritidsproblemer. Haha. Ja jeg sa meg faktisk litt enig. Mange er rare her inne. :) . Mennene er mystiske. For hvorfor er de på et kvinne-diskusjons-forum? ;) For å flørte med folk som utleverer seg selv litt vel mye? hehe

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mennene her inne skremmer meg med holdningene sine så det er uaktuelt.

Anonymkode: f2188...8e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tre mannlige brukere som har vært aktive i Paradise-tråden. Ville aldri ha datet noen av de iallefall. Eller noen andre som konsekvent spyr ut negative bemerkninger. 

Anonymkode: 76301...068

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært noe problem om han var her inne.

Det han hadde skrevet, hadde derimot kunnet vært en dealbreaker eller turn-on, alt ettersom ;).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en som var her inne. Tror ikke han har bruker, men sa selv at han leser her inne i blant. Jeg syns det var litt merkelig, men ikke noen deal breaker.

Da jeg var på KG første gang forelska jeg meg i tankene, holdningene og refleksjonene til en mann her inne (dette er lenge siden). Vi møttes en gang også, men det var ingen kjemi. Men flott mann likevel.

Så svaret er vel at det kommer an på HVORFOR han er her, og hva han melder selvsagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5/31/2016 at 18.40, Sissan1 skrev:

Jeg har datet en som var her inne. Tror ikke han har bruker, men sa selv at han leser her inne i blant. Jeg syns det var litt merkelig, men ikke noen deal breaker.

Da jeg var på KG første gang forelska jeg meg i tankene, holdningene og refleksjonene til en mann her inne (dette er lenge siden). Vi møttes en gang også, men det var ingen kjemi. Men flott mann likevel.

Så svaret er vel at det kommer an på HVORFOR han er her, og hva han melder selvsagt.

Enig. Hvis det er en som ikke takler en normal diskusjon, eller å bli stilt kritiske spørsmål til det man skriver, uten å gå i forsvar med personangrep og lignende så er det helt totalt dealbreaker for min del. Og de er det mange av her inne :P 

Venter meg en skikkelig overhaling her nå. Selvfølgelig er det jeg som har dårlig selvinnsikt osv, fordi jeg skriver dette. Sier det bare igjen, det hadde vært dealbreaker å lese at en fyr skrev slike ting til andre mennesker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BeautyBox skrev:

Enig. Hvis det er en som ikke takler en normal diskusjon, eller å bli stilt kritiske spørsmål til det man skriver, uten å gå i forsvar med personangrep og lignende så er det helt totalt dealbreaker for min del. Og de er det mange av her inne :P 

Venter meg en skikkelig overhaling her nå. Selvfølgelig er det jeg som har dårlig selvinnsikt osv, fordi jeg skriver dette. Sier det bare igjen, det hadde vært dealbreaker å lese at en fyr skrev slike ting til andre mennesker. 

Støtter denne. Jeg er enig. Missliker personangrep mot brukere her inne. Er for mye av det her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, BeautyBox skrev:

Enig. Hvis det er en som ikke takler en normal diskusjon, eller å bli stilt kritiske spørsmål til det man skriver, uten å gå i forsvar med personangrep og lignende så er det helt totalt dealbreaker for min del. Og de er det mange av her inne :P 

Venter meg en skikkelig overhaling her nå. Selvfølgelig er det jeg som har dårlig selvinnsikt osv, fordi jeg skriver dette. Sier det bare igjen, det hadde vært dealbreaker å lese at en fyr skrev slike ting til andre mennesker. 

Er dette relevant bare for mennene her inne? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Uredd skrev:

Er dette relevant bare for mennene her inne? :klo:

Det står ikke at det kun er menn som gjør det. Det står heller ikke at alle menn her inne gjør det. Det står at hun ikke kunne datet en fyr som gjør dette.

Anonymkode: 6cafe...e88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...